Od czego przybywa oleju?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bizdzioch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
Kontakt:

Od czego przybywa oleju?

Post autor: bizdzioch » sob wrz 29, 2007 20:06

Witam forumowiczow !!
Ostatnio stwierdziłem ze przybywa mi oleju miałem 2x stan !! Co to może być ?? Wody mi nie ubywa może to paliwo ?? silnik ma przejechane 250 tys . Czy to już będzie czas na jakiś remont typu pierścienie itd ?? Silnik zachowuje sie normalnie nic złego sie z nim nie dzieje . Słyszałem ze to może być wina lejących wtrysków lub tankowania niepewnego paliwa ! Ale moje auto wcale nie kopci nic a nic (ani na niebiesko ani na czarno) !! Co sie może dziać z moim silniczkiem spalanie oscyluje w granicach 5 litrów wiec raczej dobre !! POMOCY !!
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:37 przez bizdzioch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » sob wrz 29, 2007 20:24

jesli na pewno nie ubywa ci plynu w zbiorniczku to calkiem mozliwe ze masz paliwo w oleju a to nie jest ok bo go zatrzesz. pierscionki mogly pasc. zobacz jak ten olej wyglada



bizdzioch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
Kontakt:

Post autor: bizdzioch » sob wrz 29, 2007 20:26

Olej jest dosc zadki !! Ale jak sprawdzic pierscienie ?? Da sie bez rozbierania ??



toomii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 19:52
Lokalizacja: turek

Post autor: toomii » sob wrz 29, 2007 22:48

jak chcesz sprawdzic pierscienie, to wykrec swiece i sprawdz cisnienie na tlokach. jesli bedzie niskie albo nierowne, to sa dwie mozliwosci, albo pierscienie, albo zawory. jesli chcesz miec pewnosc, ze to pierscienie, to wlej na kazdy tlok po strzykawce oleju i ponownie zmierz cisnienie. jesli glowica jest ok, to cisnienie powinno isc sporo w gore.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » sob wrz 29, 2007 23:03

a najlepiej to podjedz na jakas diagnostyke i niech ci to pomierza. powodzenia



bizdzioch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
Kontakt:

Post autor: bizdzioch » wt paź 02, 2007 22:51

wyczytałem jeszcze ze może byc to spowodowane jazda na krótkich odcinkach ( ja mam do pracy 3 km) codziennie w ta i spowrotem moze to jest moim problemem ?? jak temu zapobiedz ?? mam jeszcze jeden problem a mianowicie podczas zapalania zimnego silnika pali on lepiej bez wyciagnietego przyspieszacza a znowu na cieplym silniku lepiej z przyspieszaczem powinno byc na odwrot co moze byc tego przyczyna i jakie moga byc tego konsekwencje ??
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 22:56 przez bizdzioch, łącznie zmieniany 1 raz.



pablo2303
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob gru 16, 2006 18:36
Lokalizacja: WLKP

Post autor: pablo2303 » wt paź 02, 2007 23:01

pewności nie mam , ale mogą to być lejące wtryski



bizdzioch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
Kontakt:

Post autor: bizdzioch » wt paź 02, 2007 23:05

tez slyszalem ze komus przybywalo oleju porzez lejace wtryski ale to byl ciagnik ale przeciez to ta sama zasada dzialania diesel to diesel :-) wiec musze sprawdzic wtryski ?? jaki jest koszt takiej naprawy ??



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pt paź 05, 2007 12:52

bizdzioch pisze:wyczytałem jeszcze ze może byc to spowodowane jazda na krótkich odcinkach ( ja mam do pracy 3 km) codziennie w ta i spowrotem moze to jest moim problemem ?? jak temu zapobiedz ?? mam jeszcze jeden problem a mianowicie podczas zapalania zimnego silnika pali on lepiej bez wyciagnietego przyspieszacza a znowu na cieplym silniku lepiej z przyspieszaczem powinno byc na odwrot co moze byc tego przyczyna i jakie moga byc tego konsekwencje ??

Witam na 90% możesz mieć racji pojedz w dalszą trasę itak 120-160 przez długi czas co najmniej 100 km i zobaczysz co się stanie .




Ps zabierz olej do kufra .Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt paź 05, 2007 17:00

bizdzioch, czujesz w oleju rope ?? Ma przecież charakterystyczny zapach !! Ja sprawdzasz ten stan oleju ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

bizdzioch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
Kontakt:

Post autor: bizdzioch » pt paź 05, 2007 21:33

W oleju nie czuje ropki . A poziom oleju sprawdzam zawsze rano w tym samym miejscu auto stoi na rownej powierzchni !!



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob paź 06, 2007 08:51

bizdzioch, a dawno robiłeś zmiane oleju ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

bizdzioch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
Kontakt:

Post autor: bizdzioch » sob paź 06, 2007 22:28

Olej zmieniłem wczoraj razem ze wszystkimi filtrami zobaczymy . Postaram sie napisać jak sprawa wygląda po zmianie !!



abrover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 16:42
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: abrover » sob paź 06, 2007 22:34

k631 pisze:
Witam na 90% możesz mieć racji pojedz w dalszą trasę itak 120-160 przez długi czas co najmniej 100 km i zobaczysz co się stanie .




Ps zabierz olej do kufra .Pozdrawiam
Dokładnie, mi na codzień oleju spala jakieś 0,1-0,2/1000 a jak zrobiłem raz trase 600 km non stop 100-180, wyprzedzanie, bez przerwy itp. to na samej tej trasie 600 łyknął prawie 0,5 litra. Stary silnk może normalnie w mieście nie brać leju ale jak mu sie da wycisk na trasie to na 99% weźmie sporo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości