Pierscienie czy uszczelniacze - Jak odroznic ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Pierscienie czy uszczelniacze - Jak odroznic ?
Jak w temacie w jaki sposob odroznic czy zuzyte sa pierscienie czy uszczelniacze ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pierscienie czy uszczelniacze - Jak odroznic ?
Najczesciej, po odpaleniu porannym silnika zwydechu wydobywa się siwy-niebieski dym który po czasie mija i nie powraca do momentu ponownego porannego odpalenia ( uszczelniacze- olej spływa po nich do komory spalania ) jezeli biało siwy dym pojawia sie po dodoaniu gazu lub redukcji biegu to pierścienie- przy czym podobne objawy w obu przypadkach może fałszować niesprawna turbina jezeli jest w autku. Wiec najpierw jej kontrola potem inne elementy. Przy czym w TDI padaja czesto prowadnice zaworów wiec same uszczelniacze moga nie wystarczyc. Pierscienie zadko padaja w TDI, chyba ze jest mega przebieg lub przegrzany siliczek, lub miał za mało oleju. Mój ojceic na TDI 1Z mam 780tys km i pierscienie sa ok.Dario84 pisze:Jak w temacie w jaki sposob odroznic czy zuzyte sa pierscienie czy uszczelniacze ?
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 15:58 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Turbina jest ok, wiec zostaja pierscienie badz uszczelniacze, chyba ze jeszcze prowadnice jak mowisz...
Objawy sa takie ze auto kopci na postoju jak utrzymuje stala predkosc obrotowa powyzej 2tys/min. Na jalowym nie kopci, podczas przyspieszania tez nie.
Przebieg 170tys
Co o tym myslisz ?
Objawy sa takie ze auto kopci na postoju jak utrzymuje stala predkosc obrotowa powyzej 2tys/min. Na jalowym nie kopci, podczas przyspieszania tez nie.
Przebieg 170tys
Co o tym myslisz ?
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 16:01 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Widze w lusterku ze jak ostro przyspieszam to nie ma dymu (bynajmniej w lusterku) a jak jade stala predkoscia powiedzmy 3tys to widze ten dym w lusterku
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Tez licze na to ze to tylko uszczelniacze.
Dzis sprawdzilem dokladnie, auto ma moc, ten dym pojawia sie w momencie kiedy trzymam stale obroty, na nagrzanym silniku tez jest.
Tak na chlopski rozum gdyby to byly uszczelniacze to powinien dymic na jalowym przy rozruchu a tak sie nie dzieje...
Dzis sprawdzilem dokladnie, auto ma moc, ten dym pojawia sie w momencie kiedy trzymam stale obroty, na nagrzanym silniku tez jest.
Tak na chlopski rozum gdyby to byly uszczelniacze to powinien dymic na jalowym przy rozruchu a tak sie nie dzieje...
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Tak tylko to nie takie proste, poniewaz jesli jest uszkodzony pierscien zgarniajacy to cisnienie i tak bedzie dobre bo olej ktory zostanie na denku tloka uszczelni go, a pierscien moze byc pekniety i dalej bedzie puszczal olej...
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
To fakt. Ale obserwacyjnie jest trudno zdiagnozować. Dlatego zrób uszczelniacze (jest to w miarę rozsądny koszt bez dużego rozbierania motoru)bo prowadnice raczej powinneś mieć ok.Dario84 pisze:Tak tylko to nie takie proste, poniewaz jesli jest uszkodzony pierscien zgarniajacy to cisnienie i tak bedzie dobre bo olej ktory zostanie na denku tloka uszczelni go, a pierscien moze byc pekniety i dalej bedzie puszczal olej...
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wczoraj chcialem zmierzyc cisnienie sprezania, wykrecilem swiece zarowe ale mechanik nie mial odpowiedniej koncowki.
Swiece byly mokre z oleju na gwincie troche na korpusie. Moze to o czyms swiadczyc ?
Swiece byly mokre z oleju na gwincie troche na korpusie. Moze to o czyms swiadczyc ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Uszczelce pod klapa ? Chodzi Ci o uszczelke pod glowica czy pod klawiatura ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości