TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

miszcz1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
Lokalizacja: łobżenica

Post autor: miszcz1977 » śr paź 03, 2007 08:54

dzieki za rade kolego.czyli najlepiej podlaczyc pod komputer i pokaze co jest walniete .nie orientujesz sie ile kosztuje taka wizyta by kompa sprawdzic :crazy:


maciej wlkp

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 03, 2007 11:42

wwtp, masz coś z elektryką ... alarm fabryczny , lub jakiś przekaźnik
miszcz1977 pisze:dzieki za rade kolego.czyli najlepiej podlaczyc pod komputer i pokaze co jest walniete .nie orientujesz sie ile kosztuje taka wizyta by kompa sprawdzic :crazy:
kontrolka ma zapalać się na chwilę !!!! wszystko masz dobrze ..... gdyby zaczęła w trakcie jazdy migać to co innego , wtedy należy podpiąć się pod kompa



miszcz1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
Lokalizacja: łobżenica

Post autor: miszcz1977 » śr paź 03, 2007 16:36

dzieki kolego.dzisiaj rano bylo troszke zimniej i przekaznik sie zalaczyl a kontolka swiecila kolo 2 sek .takze chyba wszystko jest oki.moj golfik jest z1995 roku. :bigok:


maciej wlkp

gacjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 03, 2007 16:51
Lokalizacja: tarnów-zabrze

problem z golfikiem

Post autor: gacjac » śr paź 03, 2007 17:28

Witam,jestem swiezym posiadaczem vw golfa IV i nowy na forum, autko bylo idealne dla mnie dopoki nie pojawil sie pewien problem a mianowicie auto czasem nieodpala tzn. odpal wchodzi na obroty i pochwili gasnie-roznie bywa czasem przez nawet godzine niezaskoczy, a czasem od kopa idzie-bylem w serwisie z tym probowali sie polaczyc do komputera i nic-komputer sie nie laczy, a pozatym zauwazylem banieczki powietrza z filtra paliwa(filtr jest nowy 1000km zrobione), czy ktos sie orientuje co to moze byc, ewentualnie czy znacie koledzy dobrego mechanika na terenie slaska co by sie tym zajol?

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 03, 2007 18:26

gacjac, na początek napisz jaki masz silnik .... VP , czy PD
gacjac pisze:komputer sie nie laczy
to coś jest nie tak .... może jakaś przerwa w połączeniach , a może same ECU wariuje
gacjac pisze:a pozatym zauwazylem banieczki powietrza z filtra paliwa
wymień opaski zaciskowe od wężyków dochodzących do filtra .... jeżeli filtr masz z podgrzewaczem ( u góry z taką zawleczką ) to często przez niego ciągnie lewe powietrze , więc wymień filtr na taki bez podgrzewacza



gacjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 03, 2007 16:51
Lokalizacja: tarnów-zabrze

Post autor: gacjac » śr paź 03, 2007 18:49

dzieki za opowiedz, silnik...VP, PD? TDI 90KM :) tyle sie orientuje, ok opaski sprobuje wymienic, filtr z podgrzewaczem.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 03, 2007 18:53

gacjac pisze:VP, PD? TDI 90KM :)
czyli VP :) zobacz ten temat



gacjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 03, 2007 16:51
Lokalizacja: tarnów-zabrze

Post autor: gacjac » śr paź 03, 2007 19:27

ok, wiec sugerujesz ze to jest elektrozawor? z tym ze jamam objawy ze auto pali wchodzi na normalne obroty i po 1 sek. gasnie(niema przygasowki ani mulenia). Czy ten elektro zawor jest golfie 4 w ttym samym miejscu?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 03, 2007 19:34

gacjac pisze:ok, wiec sugerujesz ze to jest elektrozawor? z tym ze jamam objawy ze auto pali wchodzi na normalne obroty i po 1 sek. gasnie(niema przygasowki ani mulenia). Czy ten elektro zawor jest golfie 4 w ttym samym miejscu?
czyli gaśnie samo po 1 sek. , ale nie wchodzi same na obroty :?: jeżeli tak to winę ponosi immobilajzer

[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 19:34 ]
wyjmij sterownik immo i zobacz na wszystkie ścieżki i luty



gacjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 03, 2007 16:51
Lokalizacja: tarnów-zabrze

Post autor: gacjac » śr paź 03, 2007 19:43

dokladnie samo spada z obrotow normalnych. Juz jestes druga osoba ktora mowi ze to immo, wiec sie za to zabiory z tym ze gdzie go znajde(moglbym prosic o wskazowki postepowania)?
Dzieki wielkie.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 03, 2007 20:08

gacjac, żebym to ja wiedział , gdzie w MKIV jest sterownik immo :P w MKIII jest za włącznikiem świateł , więc może tam szukaj



gacjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 03, 2007 16:51
Lokalizacja: tarnów-zabrze

Post autor: gacjac » śr paź 03, 2007 20:30

ok dzieki:) poszperam poszukam, moze trafie.



wwtp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 02, 2007 23:52
Lokalizacja: lebork

Post autor: wwtp » pt paź 05, 2007 15:04

damcio151 napisales ze mam coś z elektryką ... alarm fabryczny , lub jakiś przekaźnik..
alarmu nie posiadam a przy wlaczonym zaplonie dochodzi prad na ten zaworek i otwiera wiecej instalacji elektrycznej w pompie nie ma .. jak moge sprawdzic pompe?



sokolnh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lis 08, 2005 00:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sokolnh » pt paź 05, 2007 16:10

wszyscy którym cięzko odpala niech sobie sprawdza kąt wtrysku na vagu
basic setings - > grupa OOO -> pozycja 2
powinno byc 049 - 054


Audi B2 4.2 V8 Quattro

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 275 gości