wyjmij go i przeczyść styki , jak nie pomoże to poszukaj w okablowaniuar2rc pisze:tak dolny po prawej stronie, wedle opisów tego forum to ten
TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 20:41
- Lokalizacja: opole
Witam
Jestem nowym użytkownikiem forum. Potrzebuje szybko porady ponieważ jadę w trasę. Mam Golfa II 1.6, który ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Jak silnik jest zimny to pali na dotyk, natomiast czasami zdarzy mi się tak że zgaszę samochód i chce go odpalić za chwilę to w ogóle nie kręci, cisza. Po odczekaniu 10 minut pali jak by nigdy nic tez na dotyk. Ale problem nie pojawia się zawsze, co jakiś czas bo tak to kręci ładnie. Proszę o pomoc, z góry dzięki !!!
Jestem nowym użytkownikiem forum. Potrzebuje szybko porady ponieważ jadę w trasę. Mam Golfa II 1.6, który ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Jak silnik jest zimny to pali na dotyk, natomiast czasami zdarzy mi się tak że zgaszę samochód i chce go odpalić za chwilę to w ogóle nie kręci, cisza. Po odczekaniu 10 minut pali jak by nigdy nic tez na dotyk. Ale problem nie pojawia się zawsze, co jakiś czas bo tak to kręci ładnie. Proszę o pomoc, z góry dzięki !!!
adasiek, jeżeli aku dobry , a rozrusznik ciężko kręci to na 99% są to tuleje ... po prostu się już wyrobiły
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 09:41 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Miałem podobny problem w swoin aucie. Wymień szczotki i tuleje i powinno być ok. Sprawdz też akumuletor bo że ma 5 m-cy to nic nie znaczy, koszt niewielki a może dużo wyjaśnic
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:38 przez kobra60, łącznie zmieniany 2 razy.
witam a sprawdzałeś rozrząd czy nie jest przestawiony na znakach ja tak miałem i miałem podobny problemik na wolnych gasł. odpalanie z pedałem wciśniętym.
jeszcze jedno jeli masz silnik 1,9 td aaz to sprawdź sobie czy czasami nie ścięło klina na kole od paska rozrządu które mocujesz do wał jak tak się stało to ci się przestawił na rozrządzie a dalsza jazda może zakończyć się remontem głowicy. jeszcze jedno czasami lubi też się odkręcić śruba mocująca to koł i efekt będzie ten sam. następną przyczyną możę być źle ustawiona pompa wtryskowa będzie opóźniona, jeśliu tak jest to najlepiej udaj się do mecheca od pomp niech zrobi regulacje i powinno być okej
jeszcze jedno jeli masz silnik 1,9 td aaz to sprawdź sobie czy czasami nie ścięło klina na kole od paska rozrządu które mocujesz do wał jak tak się stało to ci się przestawił na rozrządzie a dalsza jazda może zakończyć się remontem głowicy. jeszcze jedno czasami lubi też się odkręcić śruba mocująca to koł i efekt będzie ten sam. następną przyczyną możę być źle ustawiona pompa wtryskowa będzie opóźniona, jeśliu tak jest to najlepiej udaj się do mecheca od pomp niech zrobi regulacje i powinno być okej
mam silnik afn i ścięty klin już mam za sobą, na szczęście jest u mnie w miejscowości magik który robi regenerację bez wyciągania silnika i jeżdżę tak już 40tys km i nadal jest ok, bo kontroluję na bieżąco czy kółko się nie giba na boki (a gibało się jak cholera wtedy i był przestawiony rozrząd o 90st, cud że nie rozwaliło silnika). OStatnio nim nie jeżdżę ze względu na podejrzenia uszkodzenia skrzyni (czeka na remont, a raczej na środki pieniężne), ale staram się go odpalić żeby sobie popracował raz dziennie to problem zniknął...pali na pierwszego i od razu, nie wiem co już jest w końcu
pompa
mam powazny problem w t4 jechalem z predkoscia okolo 90 nagle mi zgasl silnik probowalem odpowietrzyc i nic z tego wiec wymienilem na inna pompe wrocilo do normy i pojechalem jakies 100km i nagle znowu mi padl .. czy jest cos co moze mi uszkadzac pompe wtryskowa czy to tylko zbieg okolicznosci ? pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 126 gości