TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 12, 2007 09:10

ar2rc pisze:tak dolny po prawej stronie, wedle opisów tego forum to ten
wyjmij go i przeczyść styki , jak nie pomoże to poszukaj w okablowaniu



adasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:52
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: adasiek » czw wrz 20, 2007 00:36

rano autko odpaliło bez problemu, ale sprawdzę te pęcherzyki przy najbliższej okazji. A jeżeli załóżmy że pęcherzyki się pojawią, to świadczyć może o nieszczelności w którym miejscu? Dodam, że problem mija i wraca...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 20, 2007 15:32

adasiek pisze:A jeżeli załóżmy że pęcherzyki się pojawią, to świadczyć może o nieszczelności w którym miejscu?
możliwe , że gdzieś na opaskach zaciskowych , lub podgrzewacz puszcza ( ten na górze filtra paliwa , biały z zawleczką )



mara opole
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 20:41
Lokalizacja: opole

Post autor: mara opole » czw wrz 20, 2007 21:58

Gobo90, mam zonka moj golfII 1,6 TD cieko pali a jak odpali to zaraz gasnie czy to moze byc wina wrtyskow ??????????????????????? :bigok:



harcerz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 22:44
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: harcerz » czw wrz 20, 2007 22:59

Witam

Jestem nowym użytkownikiem forum. Potrzebuje szybko porady ponieważ jadę w trasę. Mam Golfa II 1.6, który ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Jak silnik jest zimny to pali na dotyk, natomiast czasami zdarzy mi się tak że zgaszę samochód i chce go odpalić za chwilę to w ogóle nie kręci, cisza. Po odczekaniu 10 minut pali jak by nigdy nic tez na dotyk. Ale problem nie pojawia się zawsze, co jakiś czas bo tak to kręci ładnie. Proszę o pomoc, z góry dzięki !!!



adasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:52
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: adasiek » pt wrz 21, 2007 01:27

Pęcherzyków nie stwierdziłem, jednak zauważyłem że pzy rozruchu bardzo wolno kręci, do tego stopnia że zegarek i licznik mi się wyzerowały przy pierwszej próbie. Akumulator jest ok, ma pół roku około i jeszcze widnieje zielona kontrolka. Czyżby rozrusznik się kończył...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 21, 2007 08:47

adasiek pisze:zauważyłem że pzy rozruchu bardzo wolno kręci, do tego stopnia że zegarek i licznik mi się wyzerowały przy pierwszej próbie
wymień tuleje w rozruszniku



adasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:52
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: adasiek » pt wrz 21, 2007 22:10

Też stawiam na rozrusznik. Mam wobec tego pytanie, czy jak się już go wyjmie to można sprawdzić jakoś czy to na pewno to? Czeka mnie remont skrzyni to rozrusznik i tak będzie trzeba wyjąć.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 22, 2007 09:41

adasiek, jeżeli aku dobry , a rozrusznik ciężko kręci to na 99% są to tuleje ... po prostu się już wyrobiły
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 09:41 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



kobra60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:54
Lokalizacja: woj. Kuj-Pom
Kontakt:

Post autor: kobra60 » śr wrz 26, 2007 09:58

Witam. Miałem podobny problem w swoin aucie. Wymień szczotki i tuleje i powinno być ok. Sprawdz też akumuletor bo że ma 5 m-cy to nic nie znaczy, koszt niewielki a może dużo wyjaśnic :bigok:
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:38 przez kobra60, łącznie zmieniany 2 razy.



jimi 307
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 30, 2007 16:59
Lokalizacja: kraków

Post autor: jimi 307 » czw wrz 27, 2007 20:21

witam a sprawdzałeś rozrząd czy nie jest przestawiony na znakach ja tak miałem i miałem podobny problemik na wolnych gasł. odpalanie z pedałem wciśniętym.
jeszcze jedno jeli masz silnik 1,9 td aaz to sprawdź sobie czy czasami nie ścięło klina na kole od paska rozrządu które mocujesz do wał jak tak się stało to ci się przestawił na rozrządzie a dalsza jazda może zakończyć się remontem głowicy. jeszcze jedno czasami lubi też się odkręcić śruba mocująca to koł i efekt będzie ten sam. następną przyczyną możę być źle ustawiona pompa wtryskowa będzie opóźniona, jeśliu tak jest to najlepiej udaj się do mecheca od pomp niech zrobi regulacje i powinno być okej
:pub:



adasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:52
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: adasiek » pt wrz 28, 2007 12:08

mam silnik afn i ścięty klin już mam za sobą, na szczęście jest u mnie w miejscowości magik który robi regenerację bez wyciągania silnika i jeżdżę tak już 40tys km i nadal jest ok, bo kontroluję na bieżąco czy kółko się nie giba na boki (a gibało się jak cholera wtedy i był przestawiony rozrząd o 90st, cud że nie rozwaliło silnika). OStatnio nim nie jeżdżę ze względu na podejrzenia uszkodzenia skrzyni (czeka na remont, a raczej na środki pieniężne), ale staram się go odpalić żeby sobie popracował raz dziennie to problem zniknął...pali na pierwszego i od razu, nie wiem co już jest w końcu



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt paź 02, 2007 22:02

jestem zielonu i mam pytanie co to oznacza ECU
ECU to komputer sterujący
wszystko masz na forum ... nawet na google :P i nie używaj już tego :green_fuck: ;)



wwtp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 02, 2007 23:52
Lokalizacja: lebork

pompa

Post autor: wwtp » wt paź 02, 2007 23:59

mam powazny problem w t4 jechalem z predkoscia okolo 90 nagle mi zgasl silnik probowalem odpowietrzyc i nic z tego wiec wymienilem na inna pompe wrocilo do normy i pojechalem jakies 100km i nagle znowu mi padl .. czy jest cos co moze mi uszkadzac pompe wtryskowa czy to tylko zbieg okolicznosci ? pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 126 gości