Kiedy musze wymienić pasek rozrządu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PABLO1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sty 17, 2006 16:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Kiedy musze wymienić pasek rozrządu?

Post autor: PABLO1986 » wt paź 02, 2007 17:51

jak w temacie:)??
Golf IV 2003 90 koni TDI. Numer silnika ALH76...
Jestem w kropce bo mechanik powiedział,ze co 120 tyś., a serwis powiedział ,ze co 90 tyś. :(
Przejechałem 91 tyś.

Z góry dziekuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 09:15 przez PABLO1986, łącznie zmieniany 1 raz.



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt paź 02, 2007 18:23

Ja bym nie zwlekał ani chwili dłużej ;)

Jedni mówią co 60tyś inni co 90tyś. ja dla świętego spokoju zmieniam co 60tyś bo chyba nie warto na tym oszczędzać.

Jeśli jest to silnik PD to chyba należy zmieniać co 90tyś km ale mogć się mylić. :helm:



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt paź 02, 2007 19:14

z tego co ja wiem to do 2000 roku włącznie 60 tyś od 2001 roku co 90
pozdrawiam


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

PABLO1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sty 17, 2006 16:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: PABLO1986 » wt paź 02, 2007 19:25

:( mechanik patrzył do jakiegoś katalogu i powiedział,że po 2003 roku produkcji w tych silnikach wymienia się pasek co 120 tyś:( nie wiem co robić bo wymiana paska to wydatek ponad 1000 zł:(



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Kiedy musze wymienić pasek rozrządu?

Post autor: mirass » śr paź 03, 2007 09:25

PABLO1986 pisze:jak w temacie:)??
Golf IV 2003 90 koni TDI. Numer silnika ALH76...
Jestem w kropce bo mechanik powiedział,ze co 120 tyś., a serwis powiedział ,ze co 90 tyś. :(
Przejechałem 91 tyś.

Z góry dziekuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wymieniaj rozrząd!!!! nie zwlekaj ani chwili dłużej !!!!

90 tys w przypadku pomp 10mm
60tys w przypadku pomp 11mm

niektóre dane serwisowe mówią o wymianach na 120tys pierwszego zestawu montowanego fabrycznie.Ja osobiście klientom polecam wymianę rozrządu po 90tys lub po 5ciu latach eksploatacji auta na jednym zestawie. Sam osobiście częściej zmieniam, ale to inna bajka

pozdrawiam Mirek


www.vagtune.pl tel. 502730289

daro 16v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:00
Lokalizacja: slask

Post autor: daro 16v » śr paź 03, 2007 09:27

PABLO1986 pisze::( mechanik patrzył do jakiegoś katalogu i powiedział,że po 2003 roku produkcji w tych silnikach wymienia się pasek co 120 tyś:( nie wiem co robić bo wymiana paska to wydatek ponad 1000 zł:(
naprawa rozwalonego silnika po zerwaniu paska znacznie drozsza ale emocje przy placeniu za naprawe bezcenne :grin: sam wybieraj



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 03, 2007 09:46

PABLO1986 pisze:nie wiem co robić bo wymiana paska to wydatek ponad 1000 zł:(

ty, a skad wziales kase na auto 2003r? :panna:

sprzedaj mi je po dobrej cenie, ja o pasku bede pamietal i nie bede plakal, ze to tak strasznie drogie

w sumie twoj wybor. masz zrobione na pasku 91tys, takze tylko czekac kiedy dasz zdjecia rozwalonego silnika i wtedy bedziesz dopiero plakal.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

shreck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:15
Lokalizacja: śląsk

Post autor: shreck » śr paź 03, 2007 10:12

Wg niemieckiej instrukcji dla MK4 to 60tyś.. 90 tyś. jest przewidywane dla pompowtryskiwaczy czyli 100, 115 i 130KM. O 120tyś. nawet nie ma mowy. Z tego co wiem to przy 90KM można zmienić rozrząd ale tylko przy pierwszej wymianie, czyli montowany fabrycznie.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr paź 03, 2007 10:22

Takie przepychanki, 60-90-120. Ale jedno przyznają chyba wszyscy- zmień ten rozrząd, bo jak pęknie pasek to wtedy dopiero zapłaczesz!!!!!!!!!!!


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr paź 03, 2007 18:26




PABLO1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sty 17, 2006 16:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: PABLO1986 » czw paź 04, 2007 17:49

panowie przekonaliście mnie:( nie ma co ryzykować.
napiszcie mi jeszcze ile kosztuje wymiana takiego paska w raz z pompą?? Czy zamienniki są dobrym rozwiązaniem??
Gdzie najlepiej wymienić we Wrocławiu?? Jaki zakład polecacie??
Koledzy z góry dziękuję!!!!!!!!
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » czw paź 04, 2007 18:06

1000 zł lol ale cena :goof: po co pompe ? jesli dobra to niech zostanie. rolki i pasek starcza xD


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » czw paź 04, 2007 18:46

Właśnie po co chcesz wymieniać pome. Zostaw ją w spokoju jak działa i nie wyje. A rozrząd wymieniaj bo szkoda silnika.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr paź 10, 2007 19:15

tak pompe zostaw w spokoju , tak jak koledzy piszą, a jak ci sie zatrze na urlopie w trasie to dopiero bedziesz plakal w szczerym polu uslyszysz ja napewno. ( to ode mnie z autopsji) pompe oddasz na wymiane w boschu wezmiesz nowa i dostaniesz na nia rabat, nie sfrajerz sie -pamietaj na wymiane-rabat, lub szukaj zamiennika,
aha za ponowne rozebranie rozrzadu i zlozenie do wymiany pompy rowniez zaplacisz drugi raz
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 19:16 przez inspire, łącznie zmieniany 1 raz.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 174 gości