Max turbo power
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
SouleR, jak dobrze rozumuje to twój pomysl jest podobny do podkręcania garretta T3(trik z zaslepieniem węzyka)tzn zaślepiam jeden koniec weżyka który idzie do wg i t3 pompuje ile wlezie bez żadnych ograniczeń.
jezdziłem na tym jakiś czas.do jazdy po mieście w miare się nadawało.ale na trasie niezbyt zwłaszcza podczas szybkiego wyprzedzania albo przyśpieszania.a prędkosc max mialem przez to ograniczoną do ok 150km /h szybciej bałem sie jechać bo ciśnienie gwałtownie rosło i bałem się o silnik.
jezdziłem na tym jakiś czas.do jazdy po mieście w miare się nadawało.ale na trasie niezbyt zwłaszcza podczas szybkiego wyprzedzania albo przyśpieszania.a prędkosc max mialem przez to ograniczoną do ok 150km /h szybciej bałem sie jechać bo ciśnienie gwałtownie rosło i bałem się o silnik.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
A co pwiecie na takiego pina http://www.kotinet.com/matti.farm/Sciro ... G_2487.jpg przy T2?
Pewnie kosmiczny batory będzie.
Pewnie kosmiczny batory będzie.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
wyjmij sobie pin i zobaczysz, ze ten bolec z boku nei wychodzi w nieskonczonosc tylko mniej wiecej max do srodka pina.... wiec taki nic ci wiecej nie da... poza tym, ze moze sie pojawic wyciek ropyTomallus pisze:A co pwiecie na takiego pina http://www.kotinet.com/matti.farm/Sciro ... G_2487.jpg przy T2?
Pewnie kosmiczny batory będzie.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
hehe to z prawie z 200KM 1,7 td scirocco z finlandii, ale to już pewnie wiesz. Po za tym ma ciekawie wzmocniony dół.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
dla Twojej informacji powiem ci, ze ma juz ponad 220 koni i na tym nie koniecTomallus pisze:hehe to z prawie z 200KM 1,7 td scirocco z finlandii, ale to już pewnie wiesz. Po za tym ma ciekawie wzmocniony dół.
a ten dol to KONIECZNOSC jesli chcesz przekroczyc chociaz 130km.... niestety kupy sie nei trzyma seryjnie, patrz: Euglen
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
nie ma tego nigdzie opisanego, to wykres, troche pochrzaniony bo nie ma obrotow ale ta pompa kreci sie do max 6tys rpm i to nie tylko sie kreci ale tez robi powercowboy pisze:zaprzal, zarzuc jakimis linkami do tych projektów z Finlandii - oblukałbym chetniezaprzal pisze:dla Twojej informacji powiem ci, ze ma juz ponad 220 koni i na tym nie koniec
http://s13.photobucket.com/albums/a297/ ... olappu.jpg
moc w kw i mierzona na kolach, po przeliczeniu okolo 223hp po naszemu
blok 1.9 1z, wal 1.6td, korby customowe kute carillo, dopasowane z chevroleta, dlugosc inna niz 1.6 i 1.9 td, tloki 1.9d bez turbo - to wszystko daje pojemnosc 1.7...
glowica na razie 1.6td oczywiscie porting itp wieksze zawory, w przyszlosci zagosci glowica 1,9td. Turbo gt2359v wersja jakas amg wzmocniona :> doladowanie 2,4-2,5bar sam jestem w szoku jak uszczelka to trzyma.... u nas chlopaki z tdi maja problemy przy 1,9bar a tdi ma mniejsza kompreche...
brakuje powietrza bo pompa 12mm za 1000euro jak na razie smiga na pol gwizdka wiec paliwa jest jeszcze sporo
http://www.kotinet.com/matti.farm/Scirocco/ troche fotek,
w innych katalogach stary projekt audi 1.6td 170 koni - ale to zaden juz wypas - Euglen ma taki sam setup tylko nie poskladany i nie hamowany
Ostatnio zmieniony sob wrz 29, 2007 22:27 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
to wał z 1.6 pasuje do 1.9 ? czy po przeróbkach , ciekawe wzmocnienie podpór sam bym sobie cos takiego sprawił , a wracając do tematy to mój golfik śmigał na ciśnieniu 1.8 bara tyle ze AAZ i turbina k14 , i uszczelki nie wydmuchało , ale może być przyczyna pęknięcia podpór , bo do tej pory nie znalazłem przyczyny.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
A dla takiej KKK K03 turbinki jakie jest optymalne ciśnienie doładowania? I jakie ma ona maxymalne ciśnienie doładownia?zaprzal pisze:wystarczy odlaczyc wezyk idacy do wastegate i turbo bedzie pompowalo na maxa (T2 okolo 1,4-1,5 bar)
ale...
turbo gdy zbliza sie do max cisnienia bardzo traci na wydajnosci, poogladaj sobie wykresy turbin i zobaczysz przy jakim cisnieniu sa najbardziej wydajne. Na maxa bedzie pompowalo gorace powietrze. Poza tym na 5 biegu przy wyprzedzaniu nie dasz rady w zaden sposob utrzymac niskiego cisnienia - bedzie momentalnie skakalo na maxa przy wciskaniu gazu, to samo przy probie utrzymywania wyzszej predkosci... Nie jest to zbyt bezpieczne dla silnika. IMHO kiepski pomysl
wykresik
Obrazek
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
pasuje, ale nie pojedziesz na tym bo 1.6 ma mneijszy skok tloka, inna dlugosc korb itp...djozi21 pisze:to wał z 1.6 pasuje do 1.9 ? czy po przeróbkach , ciekawe wzmocnienie podpór sam bym sobie cos takiego sprawił , a wracając do tematy to mój golfik śmigał na ciśnieniu 1.8 bara tyle ze AAZ i turbina k14 , i uszczelki nie wydmuchało , ale może być przyczyna pęknięcia podpór , bo do tej pory nie znalazłem przyczyny.
ten koles ma customowe korby...
1.8bar z k14? gratuluje
[ Dodano: Sob Wrz 29, 2007 11:51 pm ]
nie wiem, ale duzo bym na niej nie dmuchal. Tylko ja jestem dziwny, jezdzilem na 1,2bar na garrecie t2 a jak widac wyzej kolega na takiej samej turbawce k14 dmucha 1.8Michnik pisze:A dla takiej KKK K03 turbinki jakie jest optymalne ciśnienie doładowania? I jakie ma ona maxymalne ciśnienie doładownia?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
później wrzucę filmiki jak wskaźnik pracuje podczas gdy turbina pracuje na maxa, każde wciśnięce pedału gazu i ciśnienie max , fajnie na mieście ale na trasie szkoda silnika i turbinki, a ciśnienie zmierzyłem dopiero po 3 miesiącach od zakupu samochodu i kiedy sie zawór zatarł w turbinie to nie wiem, ale byłem w szoku, i sprawdzałem to na 3 wskaźnikach bo spokoju mi to nie dawało, ale kopa samochód to miał nieziemskiego zwłaszcza jak dawkę dałem konkretną
filmiki:
http://djozi21.wrzuta.pl/film/wWSkbKfg47/
http://djozi21.wrzuta.pl/film/lBLCfTXy0x/
filmiki:
http://djozi21.wrzuta.pl/film/wWSkbKfg47/
http://djozi21.wrzuta.pl/film/lBLCfTXy0x/
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 11:04 przez djozi21, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości