klopoty z predkoscia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirekwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 19:57
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

klopoty z predkoscia

Post autor: mirekwk » sob wrz 29, 2007 22:34

witajcie koledzy od niedawna jezdze golfem 3 tdi 94 rocznik zauwarzylem ze powyrzej 130 auto nie reaguje praktycznie na dodanie gazu owszem zbiera sie ale powtrzebuje troche czasu zeby przekroczyc ta granice predkosci co moze byc przyczyna
a droga sprawa kiedy jade i puszczam gaz i ponownie go wciskam czasami mi go szarpie dlaczego prosze o rady

[ Dodano: 29 Wrz 2007 22:36 ]
. :crazy:

[ Dodano: 29 Wrz 2007 22:37 ]
:crazy:

[ Dodano: 29 Wrz 2007 22:37 ]
:crazy:



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » sob wrz 29, 2007 22:40

wyglada to jak notlauf. na forum kupe termatow o tym, wystarczy poszukac:) np to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 A szarpanie to moze byc nastawnik

[ Dodano: 29 Wrz 2007 22:49 ]
w tym linku w sumie nie ma zbyt duzo co masz zrobic, ale wystarczy ze w wyszukiwarce wpiszesz notlauf, przeladowanie, n75. znajdzie duzo. poczytaj i zobacz czy pasuje



mirekwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 19:57
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

Post autor: mirekwk » sob wrz 29, 2007 22:50

a jaki jest koszt wymiany tych 2 rzeczy i czy jesli nie usune tej usterki czy moge spiepszyc silnik lub doprowadzic do jakiejs awarii a zauwarzylem tez ze mi wiecej pali czy to tez moze byc tym powodem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 29, 2007 22:55

mirekwk, chcesz coś wiedzieć , to tylko diagnoza vagiem
Widzę , że szukać Ci się nie chce , więc napiszę ;)
1. sprawdź szczelność wężyków od n75 , jeżeli są szczelne , to zmostkuj ze sobą wężyk czerwony z niebieskim i zobacz , czy przekroczy normalnie te 130 km/h Sprawdź też jak wygląda wężyk pod podszybiem od MAP sensora
2. Odłącz wtyczkę ze skrzyni biegów ..... jeżeli przestanie szarpać , to nastawnik jest do czyszczenia



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » sob wrz 29, 2007 22:57

mirekwk pisze:a jaki jest koszt wymiany tych 2 rzeczy i czy jesli nie usune tej usterki czy moge spiepszyc silnik lub doprowadzic do jakiejs awarii a zauwarzylem tez ze mi wiecej pali czy to tez moze byc tym powodem
kolego nic nie musisz wymieniac jak na razie. nastawnik sie czysci a notlauf to moze byc z wielu powodow, dolegliwosc na ogol do usuniecia w garazu



mirekwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 19:57
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

Post autor: mirekwk » sob wrz 29, 2007 23:10

damcio rozumiem cie ale bede z toba szczery ze nie do konca jeszcze wiem gdzie co szukac i dlatego wole zapytac



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » sob wrz 29, 2007 23:20

jak sobie przewiniesz na dol strone to masz taki ajny bialy prostokat w ktorym mozesz cos wpisac :bajer: wpisujesz jakas kombinacje wyrazow po uprzednim uaktywnieniu pola przez klikniecie myszka. po tej czynnosci powinno nastapic zatwierdzenie checi wyszukania przycisniem enter. i sobie wybierz zeby szukal na forum. druga mozliwosc to "szukaj" u gory strony :bigok:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 29, 2007 23:21

mirekwk pisze:damcio rozumiem cie ale bede z toba szczery ze nie do konca jeszcze wiem gdzie co szukac i dlatego wole zapytac
ok , jesteś tu nowy ... rozumiem ;)
Jak sprawdzisz to co napisałem , to powiadom o efektach



mirekwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 19:57
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

Post autor: mirekwk » ndz wrz 30, 2007 18:17

damcio wczoraj przeczytalem twoja wiadomoscsprawdzilem te wezyki i byly di kitu wymienilem je i auto smiga teraz bez niczego ale mam dalej problem z trzepaniem w prawdzie nie trzepie nim jak wczescniej ale troszke to jeszcze czuc i dlatego mam pytanie czy to moze byc znac ze ten n75 jest jednak do wymiany i czy nie orientujesz sie czy oprocz filtra paliwa jest gdzies jeszcze jakies zabezpieczenie przed roznymi paskodztwa\mi w ropie chodzi mi o jakies inne filtry szlyszalem ze sa w pompach czy to prawda



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 30, 2007 18:33

damcio wczoraj przeczytalem twoja wiadomoscsprawdzilem te wezyki i byly di kitu wymienilem je i auto smiga teraz bez niczego
:bigok:
mirekwk pisze:ale mam dalej problem z trzepaniem w prawdzie nie trzepie nim jak wczescniej ale troszke to jeszcze czuc i dlatego mam pytanie czy to moze byc znac ze ten n75 jest jednak do wymiany
odłącz wtyczkę od skrzyni biegów i zobacz jak będzie ( nie będziesz widział prędkości pokazanej w liczniku)
i czy nie orientujesz sie czy oprocz filtra paliwa jest gdzies jeszcze jakies zabezpieczenie przed roznymi paskodztwa\mi w ropie chodzi mi o jakies inne filtry szlyszalem ze sa w pompach czy to prawda
raczej jest tylko filtr paliwa i nic poza tym



mirekwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 19:57
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

Post autor: mirekwk » ndz wrz 30, 2007 18:40

ok damcio sprawdze i dam znac jesli to pomoze to postawie ci :kufel:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 30, 2007 18:46

mirekwk pisze:ok damcio sprawdze i dam znac jesli to pomoze to postawie ci :kufel:
jeżeli pomoże , to nastawnik do czyszczenia ;)



mirekwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 19:57
Lokalizacja: Bedzin
Kontakt:

Post autor: mirekwk » ndz wrz 30, 2007 21:49

a ten nastawnik to gdzie to jest



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 01, 2007 12:00

mirekwk pisze:a ten nastawnik to gdzie to jest
nastawnik to ta pucha na pompie wtryskowej .... wchodzi do niego duża wtyczka

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 12:03 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 164 gości