Szarpanie w AJM 115 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kylo2s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt cze 13, 2006 12:31
Lokalizacja: Jedlińsk

Szarpanie w AJM 115 KM

Post autor: kylo2s » wt wrz 25, 2007 09:15

Witam
Przeszukałem wszystie posty na temat szarpania i przerywania ale nie znlazłem żadnej odpowiedzi. U mnie jest tak: na każdym biegu jak przyśpieszam odczuwam szarpania (po kilka razy na każdym biegu). I nie wiem co to może być?Czy jakieś lewe paliwo czy coś?
Nie odczułem spadku mocy.

Proszę o pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » wt wrz 25, 2007 17:21

Ja mam podobne objawy, tylko że podczas gwałtownego wciskania gazu, puszczania gazu na biegu oraz przy wysprzęglaniu. Nie wiem, czy chodzi o to samo, ale u mnie znajomy zdiagnozował padnięty docisk sprzęgał. Sprawdzałem autko na VAG-u i wszystko jest ok.



kylo2s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt cze 13, 2006 12:31
Lokalizacja: Jedlińsk

Post autor: kylo2s » śr wrz 26, 2007 13:37

Dzięki kolego ale ja mam na na pompowtryskach i tylko podczas przyspieszania



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr wrz 26, 2007 18:49

sprawa prosta trza vagowac, moze byc wiele przyczyn, bezsensu by bylo w ciemno wydawac pieniadze


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » czw wrz 27, 2007 16:17

inspire pisze:sprawa prosta trza vagowac, moze byc wiele przyczyn, bezsensu by bylo w ciemno wydawac pieniadze
Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to VAG. Nie wykazało żadnych błędów.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw wrz 27, 2007 17:57

Bledy to tylko w usterkach typowych wychodza.
Oprocz VAGa potrzeba osoby ktora wie na co zwracac uwage w parametrach.
Ja stawialbym napoczatek jako winowajce pompki lub dwumasowke.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » pt wrz 28, 2007 19:07

rob555 pisze:Ja stawialbym napoczatek jako winowajce pompki lub dwumasowke.
Jeśli to to z kieszeni poleci oj poleci.....



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pt wrz 28, 2007 20:07

dokladnie o tym mysle, osoba ktora szuka wylacznie bledów w vagu nic nie znajdzie, to trzeba sie przejechac z kims kto ma wiedze i osoba ta popatrzy sobie na parametry pracy silnika, wtryski, powietrze, korekcje, na wartosciach musi to wyjsc z czym jest problem. przejedz sie z jakims tunerem ktory wie co robi


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości