Garret T3 - jak podkręcić - fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Mam tak wielkie łapska, że wątpię, czy w ogóle się tam dostanę. Wczoraj molestowałem zawór bezpieczeństwa.
Zgadnijcie co ma wspólnego WD-40 i mój zawór.....
Otóż korek...hehe. Ktoś bezczelnie zalał mi klejem śrubę przed skręceniem zaworu i nie ma takiej możliwości żeby ją teraz odkręcić. Wymontowałem cały zawór z obejmy i wsadziłem ten czerwony korek od WD-40 od środka, PASUJE IDEALNIE, a ciśnienie z kolektora jeszcze go dociska, więc nie ma szans żeby wyleciał. W ten sposób szybko i bezboleśnie zaślepiłem sobie ten zawór, a T2 pompuje na tyle niewiele (w teorii bo jeszcze nie mam wskaźnika), że silnikowi się nic nie powinno stać. Przy okazji dzięki twoim fotom Zaprzal wyregulowałem sobie w końcu obroty na biegu jałowym.
....Wczoraj poległa Alfa romeo 156 na okrążeniu testowym.
Zgadnijcie co ma wspólnego WD-40 i mój zawór.....
Otóż korek...hehe. Ktoś bezczelnie zalał mi klejem śrubę przed skręceniem zaworu i nie ma takiej możliwości żeby ją teraz odkręcić. Wymontowałem cały zawór z obejmy i wsadziłem ten czerwony korek od WD-40 od środka, PASUJE IDEALNIE, a ciśnienie z kolektora jeszcze go dociska, więc nie ma szans żeby wyleciał. W ten sposób szybko i bezboleśnie zaślepiłem sobie ten zawór, a T2 pompuje na tyle niewiele (w teorii bo jeszcze nie mam wskaźnika), że silnikowi się nic nie powinno stać. Przy okazji dzięki twoim fotom Zaprzal wyregulowałem sobie w końcu obroty na biegu jałowym.
....Wczoraj poległa Alfa romeo 156 na okrążeniu testowym.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Niee, no możecie się nabijać, jasne. Ale jak byście jechali super nawoskowaną elo młodzieżową furą z w iście elomłodziezowym trendy (czy jakoś tak) stroju. Z metroseksualnym kogucikiem na głowie, czy pozwolilibyście bez walki wyprzedzić się jakiemuś szarawemu pojazdowi z lekka przypominającemu pojazd kierownika szrotu z podłej dzielnicy?
Lepsza był jego mina.
Lepsza był jego mina.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Chłopaki a może mi ktoś wytłumaczyć jak podłączyć MBC do T3?
dziwne bo mój GTD 70KM bez przeróbek na prostej ciągnie 160 w porywach do 165km/h! a co do IC jeśli chcę założyć to musowo zwiększać ciśnienie doładowania??? bo nie chciałbym zajechać swojego DIESELKA:axe:dawid018 pisze:To_mas, jest całkowicie bezpieczne jeśli nie przedobrzysz z ciśnieniem.wczesniej jezdziłem tak jak Wzmocniak, ale tez troche bałem sie o silnik.poza tym nigdy nie moglem rozpędzić auta do więcej niż 150km/h bo ciśnienie za bardzo rosło.teraz mam tak jak na fotkach,ciśnienie na 1.1 bara ustawione(w porywach 1,2)i jezdzi sie super.nie matrwie sie teraz ze dostane jakimś zaworem albo tłokiem po zębach
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
LOLEK_LKR, nie rozumiesz co zacytowałes :PPP
on nie móg jechać bo auto pompowało za duzo powietrza w stosunku do podawanego paliwa !!:PPP
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
on nie móg jechać bo auto pompowało za duzo powietrza w stosunku do podawanego paliwa !!:PPP
zobacz u mnie w temacie jest pare fotek na 1 stronieChłopaki a może mi ktoś wytłumaczyć jak podłączyć MBC do T3?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
teoretycznie nie muszisz choć bedziesz mieć ciut wiekszego laga bo turbinka bedzie miała więcej do napompowania !! Jak zakładasz IC to proponuje FMICLOLEK_LKR pisze:a co do IC jeśli chcę założyć to musowo zwiększać ciśnienie doładowania???
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
umiem czytac, ale nie wiem co to ma doTo_mas pisze:zaprzal pisze:... moze rozwin mysl..dawid018 pisze:poza tym nigdy nie moglem rozpędzić auta do więcej niż 150km/h bo ciśnienie za bardzo rosło
za duzo powietrza w stosunku do podawanego paliwa
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
A odnośnie Garreta T3, jak podłączyć MBC i na czym polega działanie tego maleństwa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36c ... a3697.html
a ten filtr u mnie jednak coś daje lepiej przyspiesza i niemuli go na niższych obrotach![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36c ... a3697.html
a ten filtr u mnie jednak coś daje lepiej przyspiesza i niemuli go na niższych obrotach
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jaki to filtr ??? firma cena ??? bo jakoś nie mam przekonania....LOLEK_LKR pisze:a ten filtr u mnie jednak coś daje lepiej przyspiesza i niemuli go na niższych obrotach
zaprzal, mam do Ciebie pytanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czym zaślepić dziure w węzu w dolocie bo chciałbym wywalić odme pod samochód
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
sorki za to OT :/
[ Dodano: Pią Wrz 28, 2007 10:45 ]
LOLEK_LKR, i jeszcze tak zapytam z Ciekawości co to za blacha tam z przodu jest ???
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 10:43 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości