Bierze olej, dym z korka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dino114
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 19:59
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Bierze olej, dym z korka oleju

Post autor: Dino114 » śr wrz 26, 2007 09:25

Witam kolegów. Mam pytanie a mianowicie posiadam VW JETTA 16D ROK 88.Dwa lata temu mechanik wymienił pierscienie,powiedział mi ze będzie troszke oleju brał bo muszą się ułożyc te pierscienie.Przejechałem już ponad 30 000 km. i dolewam oleju okolo 0.5 litra na 1000 km. Zauwazyłem że jak jest odpalone auto a odkręce korek od wlewu oleju to przez wlew wychodzi dym.ale jak wyciagne bagnet to dymu nie ma i nie dmucha przez rurke od bagnetu.Co może byc przyczyną? pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:02 przez Dino114, łącznie zmieniany 1 raz.


Mam do sprzedania głowice z silnika 16 GTI kompletna

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » śr wrz 26, 2007 15:50

Dino114, ja robiłem u siebie remoncik, i hmmm po wymianie pierścieni jakoś nic oleju mi nie brał, jestem juz jakies 15 tyś km po kapitalce i oleju nie dolałem oni grama :bajer: Widocznie gość coś źle poskładał albo już np. masz walnięte uszczelniacze na zaworach, 0,5l na 1000km to bardzo dużo. Mi przed kapitalką brał jakieś 0,4 ale na 3000km i było to już dużo. Moim skromnym zdaniem albo masz pierścienie olejowe coś nie teges albo głowica już się domaga małego remonciku :bigok:


www.jettaclub.pl

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » śr wrz 26, 2007 17:18

Jeżeli z pierścieniami wszytko ok to pewnie głowica wymaga remontu. Ja przy kapitalce zrobiłem jednocześnie pierścienie i głowice i oleju mi nie brał i nie bierze.



Dino114
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 19:59
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: Dino114 » śr wrz 26, 2007 19:47

Dzieki koledzy za pomoc teraz przynajmniej cos wiem pozdrawiam.


Mam do sprzedania głowice z silnika 16 GTI kompletna

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 26, 2007 20:31

meverick pisze:albo głowica już się domaga małego remonciku :bigok:
Dino114 on ma na myśli wymianę uszczelniaczy zaworów i kilka tam innych drobnostek ;-)
przez nie może Ci chlipać ten olej jeśli już ... :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Dino114
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 19:59
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: Dino114 » śr wrz 26, 2007 20:53

To będe musiał wymienic te uszczelniacze, dzieki za pomoc.Pozdrawiam.


Mam do sprzedania głowice z silnika 16 GTI kompletna

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » czw wrz 27, 2007 00:15

Ja napisze ze kapitalny remont w dieslu nie ogranicza sie do samych pierscieni gdyz bardzo wazna role odgrywa głowica. jak juz bedziesz zdecydowany na wymiany oszczelniaczy zaworów to przy okazji niech mechanik sprawdzi luzy na prowadnicach zaworów i zawory bo to jest bardzo wazne jak sie da to niech przy okazji podociera zawory, niech mechanik zwruci szczególna uwage na zawory wydechowe bo one sie szybciej wypalaja i na sam koniec niech załozy oszczelniacze.
Ja u siebie wymieniłem wszystkie zawory bo juz nie nadawały sie ani do dotarcia ani do frezowania i wymieniłem wszystkie prowadnice łącznie z oszczelniaczami.I moim zdaniem nie powinno byc zadnego dymu po odkrecenia korku oleju, tz ze masz serce auta nie szczelne i kompresja idzie do miski. Zdarzeaja sie przypadki ze przy zakładaniu pierscieni potrafia pęc co jest spowodowane duzymi progami ,albo brakiem umiejetnosci mechanika.
pozdro mam nadzieje ze remont nie wyniesie za duzo $$$ :bajer:
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2007 00:16 przez anton:-), łącznie zmieniany 1 raz.


G R U P A L U B E L S K A

Dino114
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 19:59
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: Dino114 » czw wrz 27, 2007 00:36

Jeszcze raz koledzy dzieki za rady sa dlamnie bardzo cenne pozdrawiam


Mam do sprzedania głowice z silnika 16 GTI kompletna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 207 gości