AHF ciezko pali na zimnym i cieplym, czujnik na wale?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
AHF ciezko pali na zimnym i cieplym, czujnik na wale?
jest mały problem a nawet nie taki mały kiedyś pisałem że samochód kiepsko mi pali no i zaprowadziłem wczoraj do mechanika (i się zaczyna) kiepsko pali z rana, rozgrzany to też nie za bardzo załapuje trzeba chwilkę dłuższa go pokręcić a nie tak jak powinno być z dieslem
stwierdził że uszkodzony jest moduł i czujnik na wale który przekazuje sygnał obrotowy lub pompa paliwowa
dla mnie ciemna magia ale jak powiewdził ile to kosztuje to dopiero zaczełem przeklinać 700zł
to cena z diagnozą i z robocizną trochę dużo
także wołam do was o pomoc
pozdrawiam Adam
stwierdził że uszkodzony jest moduł i czujnik na wale który przekazuje sygnał obrotowy lub pompa paliwowa
dla mnie ciemna magia ale jak powiewdził ile to kosztuje to dopiero zaczełem przeklinać 700zł
to cena z diagnozą i z robocizną trochę dużo
także wołam do was o pomoc
pozdrawiam Adam
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 10:00 przez aadasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
A poczym mechanik stwierdził że to jest uszkodzone ? Podłączał maszymke pod kompa ? Czy miał jakieś widzenie . Pojedź do mechanika który zajmuje się diagnostyką diesli , napewno jest jakiś dobry w twojej okolicy.
Ostatnio zmieniony śr wrz 26, 2007 09:15 przez Ryba_DK, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM MK4 PATRZ OGŁOSZENIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259900
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
Kaczor gość jest szanowany w swojej branży i aby postawić samochód to trzeba nie raz czekać nawet do miesiąca a kont sprawdził bo się o to pytałem
słuchajcie ja szukam tańszego rozwiązania tego problemu bo naprawdę 700 to jest zaje..... dużo
może ktoś miał taką dolegliwość i sam się z nią uporał może to co innego
pomocy
słuchajcie ja szukam tańszego rozwiązania tego problemu bo naprawdę 700 to jest zaje..... dużo
może ktoś miał taką dolegliwość i sam się z nią uporał może to co innego
pomocy
no zeby szukac rozwiazania to najpierw trzeba wiedziec co jest problemem.aadasiek pisze:ja szukam tańszego rozwiązania tego problemu bo naprawdę 700 to jest zaje..... dużo
A narazie znamy tylko podejzenia twojego mechanika.
Ja uwazam, ze jak mechanik robi to wie co robi, bo inaczej to nie mechanik i jak gada ze cos zepsute to trzeba naprawic. A wiec albo masz zaufanie do mechanika i dajesz mu to napraiac ( i znim szukasz rozwiazania tzn. on gada ci co mozna zrobic a ty decydujesz sie na jakas opcje naprawy ) albo zmieniasz mechanika do ktorego masz zafuafnie.
Albo robisz samemu i wtedy jest sens pytania na forum.
pozdr.
voss
voss
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
voss w sumie to masz rację z tym zaufaniem
sam chciałbym to zrobić ale jest to mój pierwszy Diesel i tak naprawdę nie mam zielone pojecie jak na razie o nim
a tak po drugie to chcę wiedzieć czy na przykład ktoś miał taką dolegliwość i sam sobie z nią poradził to i ja bym małymi kroczkami to zrobił (bynajmniej bym się postarał to zrobić)
[ Dodano: 27 Wrz 2007 07:10 ]
oki samochód już odebrałam pali na zimnym silniku elegancko gość powiedział że wystarczyło wyregulować pompę była ustawiona na -1 a teraz jest na +5 zapłaciłem 80zł
ale jest jeszcze jeden problem którego mi nie usuną a mianowicie jak jadę i wrzucę bieg jałowy to silnikiem delikatnie miota obroty spadają do 800 dopiero jak przy hamuje to się wszystko wyrównuje i obroty wchodzą na 900 i silnik ładnie pracuje
a na kompie nic nie wyszło podłączył go przy mnie
sam chciałbym to zrobić ale jest to mój pierwszy Diesel i tak naprawdę nie mam zielone pojecie jak na razie o nim
a tak po drugie to chcę wiedzieć czy na przykład ktoś miał taką dolegliwość i sam sobie z nią poradził to i ja bym małymi kroczkami to zrobił (bynajmniej bym się postarał to zrobić)
[ Dodano: 27 Wrz 2007 07:10 ]
oki samochód już odebrałam pali na zimnym silniku elegancko gość powiedział że wystarczyło wyregulować pompę była ustawiona na -1 a teraz jest na +5 zapłaciłem 80zł
ale jest jeszcze jeden problem którego mi nie usuną a mianowicie jak jadę i wrzucę bieg jałowy to silnikiem delikatnie miota obroty spadają do 800 dopiero jak przy hamuje to się wszystko wyrównuje i obroty wchodzą na 900 i silnik ładnie pracuje
a na kompie nic nie wyszło podłączył go przy mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości