Napinacz paska wieloklinowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bart30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 09, 2007 22:34
Lokalizacja: małopolska

Napinacz paska wieloklinowego

Post autor: bart30 » ndz wrz 23, 2007 21:43

Nie wiem co jest ale po odpaleniu silnika słychać taki dźwięk przypominający jakby łożysko się rozpadło, z okolicy właśnie napinacza. Dodam jeszcze, że jak włączę klimę to hałas narasta i odwrotnie po wył. cichnie ale nie do końca., a na dodatek napinacz szaleje tzn. drga jakby sprężyny nie było, czy to napinacz ??

dnia dzisiejszego tj. 25-09-07 wymieniłem owy napinacz i... :D CISZA.
Ostatnio zmieniony wt wrz 25, 2007 21:39 przez bart30, łącznie zmieniany 1 raz.



Gebi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sie 01, 2006 12:14
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Gebi » pn wrz 24, 2007 08:00

Witam!
Jeżeli masz takie dziwne dźwięki to prawdopodobnie napinacz szlak trafił, dodatkowo drżenie napinacza też na to wskazuje. Ja miałem podobny problem mianowicie podczas pracy słychać było taki charakterystyczny szelest i tak jak u Ciebie cały drżał, po wymianie wszystko wróciło do normy. Robiłem to rok temu przy okazji wymiany paska rozrządu+pompa wody więc nie powiem Ci ile sam napinacz mnie kosztował. Proponuję z tym nie zwlekać, zbliża się zima będą większe opory przy kręceniu na zimnym silniku no i może Ci przeskoczyć rozrząd a wtedy to już poważna sprawa. Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: sylwester.k » pn wrz 24, 2007 22:54

miałem podobny problem w moim golfie tego lata, wymieniłem napinacz (około 130 zł) ale to nie pomogło, jeżeli z okolic twojego silnika dochodzi dziwne buczenie tak jakby wpadał w rezonans to może być problem podobny do mojego, to jest:
w moim przypadku pomogło spuszczenie oleju z klimatyzacji ponieważ podczas ostatniego przeglądu klimy na wiosnę mechanik w innym warsztacie wlał zbyt dużą ilość oleju i to powodowało że narastało ciśnienie w układzie i sprężarka nie wyrabiała z jego przepompowywaniem i się blokowała, po interwencji czyli usunięciu dosyć sporej ilości oleju (jak na ten układ) wszystko wróciło do normy i jest cisza jak makiem zasiał.

pozdrawiam sylwester k.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości