zamula przy 120-130

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

zamula przy 120-130

Post autor: Tomek » ndz wrz 23, 2007 23:16

na poczatku witam wszyskich

pytanie tak jak w temacie ciagnie ładnie potem przerwa???????????



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » ndz wrz 23, 2007 23:31

zapnij vaga , użyj szukaj , szklana kula się potłukła ...


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 23, 2007 23:35

a moja szklana kula mowi ze to notlauf jak nic :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » ndz wrz 23, 2007 23:38

a na moje oko to nie wrzuca czwartego biegu :crazy:


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pn wrz 24, 2007 00:15

"chyba 1z" na trojce 130 nie pojedzie :P Fpower, notlauf pewnie, Adamm juz pisal :pub:



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn wrz 24, 2007 22:07

i znowu nasz niesczesny n75!!!



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » pn wrz 24, 2007 23:37

notlauf co to takiego ze zapytam???, moj kolega mechanik stawia na przepływomierz, bo jak ujmę gazu i znowu dodam to jest ok


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » wt wrz 25, 2007 00:15

Sprawdź N75, poszukaj na forum bo dużo o tym było. Nie sposób przeoczyć.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 25, 2007 06:00

Fpower pisze:notlauf co to takiego ze zapytam???, moj kolega mechanik stawia na przepływomierz, bo jak ujmę gazu i znowu dodam to jest ok
a umiesz kolego korzystac z wyszukiwarki?:P

slowa klucze juz masz podane, a kolege mechanika pogon z takimi teoriami, jak pada przeplywka to auto muli a nie odcina moc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt wrz 25, 2007 06:04

Fpower pisze:kolega mechanik
też mam takiego kolege pseudo mechanika :grin:
kiedyś mi wmawiał ze jak sie podpina pod Vaga to sie comp w aucie psuje hehe


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt wrz 25, 2007 06:55

notlauf=tryb awaryjnt sprawdz zawór n75 bo powoduje on przeładowanie turbiny i stad wpada w tryb awaryjny zmostkuj przewodu od n75 i korzystaj lepiej z opcji szukaj a napewno bedzie dobrze



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr wrz 26, 2007 14:43

wiec dzis zmostkuje te wezyki kawalkiem rurki i zobaczymy....... to ciekawe jest bo nie zawsze to robi(nie zawsze go muli nieraz przyspiesza płynnie),


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » śr wrz 26, 2007 15:12

Fpower pisze:wiec dzis zmostkuje te wezyki kawalkiem rurki i zobaczymy....... to ciekawe jest bo nie zawsze to robi(nie zawsze go muli nieraz przyspiesza płynnie),
Bo jeszcze nie jest tak zle z n75 i może go uda sie uratować :bigok:



danos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sie 11, 2007 09:43
Lokalizacja: wrocław

Post autor: danos » ndz wrz 30, 2007 19:36

ja też mam z tym pieroństwem problem,dokładnie to samo.Wiem,ze nowy N75 w serwisie kosztuje 400 zł !!
Jastem mechanikiem,ale niestety w VW nie jestem orłem,ale z obserwacji na forum jestem w stanie wywnioskować,że to właśnie w naszych bestiach jest problem z tym zaworkiem.
A swoją drogą,co sądzicie o nowych N75 z allegro?Niby nowe,ale czemu takie tanie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości