Na co zwrócić uwage przy silniku 1.6TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Na co zwrócić uwage przy silniku 1.6TD
Witajcie
Będę dzisiaj oglądał takiego golfa i nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę. Jakie wersje silnika są bardziej lub mniej kłopotliwe? Proszę o porady. I najważniejsze jaką moc ma taki silnik, bo znajduje różne info w tym temacie.
Będę dzisiaj oglądał takiego golfa i nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę. Jakie wersje silnika są bardziej lub mniej kłopotliwe? Proszę o porady. I najważniejsze jaką moc ma taki silnik, bo znajduje różne info w tym temacie.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2007 18:50 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
1V<==nr silnika TD z katalizatorem 60PS 110Nm mulek ale ludzie z tego forum robia z niego niezle rakiety
JR/MF TD 70PS 130Nm silnik z duza turbina bez intercoolera
RA/SB 80PS 155Nm silnik z intercoolerem mniejsza turbina chlodzona woda dobry silnik do modow
na co zwrocic uwage:
-odkrecic waz idacy od filtra powietrza do turbiny i zobaczyc cz niema oleju
-poporostu sie przejechac od 2500obrotow powinno czuc doladowanie na plecach
-stan blachy jak jest to wazne dla ciebie bo zapewne cos gdzies trzeba bedzie maznac
JR/MF TD 70PS 130Nm silnik z duza turbina bez intercoolera
RA/SB 80PS 155Nm silnik z intercoolerem mniejsza turbina chlodzona woda dobry silnik do modow
na co zwrocic uwage:
-odkrecic waz idacy od filtra powietrza do turbiny i zobaczyc cz niema oleju
-poporostu sie przejechac od 2500obrotow powinno czuc doladowanie na plecach
-stan blachy jak jest to wazne dla ciebie bo zapewne cos gdzies trzeba bedzie maznac
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Dzięki z blachą to wiem, dzięki za info na pewno będzie to pomocne podczas oglądania auta. To będzie 2 golf dla mojej dziewczyny, bo niestety poprzedni dostał w tył i nadaje się do kasacji mimo iż silnik 1.6 zwykły D był w stanie igła.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mnie by bardziej pasował zwykły diesel jak dla niej ponieważ ja sam mam 75kobyłek zagazowane i mi będzie głupio jak mnie moja laska będzie wyprzedzała
A jak wygląda kwestia spalania takiego silnika? Zwykły diesel zadowalał się 4.5L na 100km nawet przy ostrym deptaniu. A jak będzie w TDI?
A jak wygląda kwestia spalania takiego silnika? Zwykły diesel zadowalał się 4.5L na 100km nawet przy ostrym deptaniu. A jak będzie w TDI?
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
oj niewiem mialem 1.6D i palil mi 6L jak mu ciskalem a Td pali tyle samo tez przy deptaniuZwykły diesel zadowalał się 4.5L na 100km nawet przy ostrym deptaniu
nawet wg katalogu najoszczedniejszy z diesli w mk2 jest wlasnie TD ale roznie to bywa w rzeczywistosci
jesli silnik byl po remoncie bym uwazal bo nieraz sie slyszalo jak sie robi remonty w polsce
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ja także byłem zaskoczony spalaniem, ale ona musi mieć oszczędne auto bo robi dziennie 100-300km, a to auto które będę dzisiaj oglądał jest sprowadzone więc nie ma obaw, że jakiś pseudo polski mechanik się do niego dotykał.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
otwórz maske jak chłop bedzie ci odpalał zimny silnik zobacz jak pali jak dlugo grzeje swiece itd.Pozniej odkrec korek od oleju przyłuż ręke jak plyje olejem albo leci z tamtad bialy dymek sa powody do obaw jak czujesz tylko leciutko powietrze jest o.k
Sprawdz naklejke w bagazniku jaki silnik jest na naklejce a jaki powinnien byc
Sprawdz naklejke w bagazniku jaki silnik jest na naklejce a jaki powinnien byc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Jak wali dym spod korka to kaplica, ?
dlaczego niby, z korka oleju znaczy się , mi się wydaje że ten dym spod korka to opary oleju , takie opary zbierają się w skrzyni korbowej już od zapłonu, i jak korek odkręcisz to zamiast odmą idą przez korek
Poprawcie sie jeśli sie mylę ,
u mnie takie opary występują , silnik chodzi bardzo dobrze , nie łyka oleju ani nie łyka płynu chłodniczego , nie kopci na fioletowo z tłumika,
silnik 1,5D
czyli jak z tym jest , chyba że w 1,6TD jest inaczej
dlaczego niby, z korka oleju znaczy się , mi się wydaje że ten dym spod korka to opary oleju , takie opary zbierają się w skrzyni korbowej już od zapłonu, i jak korek odkręcisz to zamiast odmą idą przez korek
Poprawcie sie jeśli sie mylę ,
u mnie takie opary występują , silnik chodzi bardzo dobrze , nie łyka oleju ani nie łyka płynu chłodniczego , nie kopci na fioletowo z tłumika,
silnik 1,5D
czyli jak z tym jest , chyba że w 1,6TD jest inaczej
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Dzięki chłopaki za porady, oglądałem auto i oprócz kilku detali wydało się ok (do malowania lewy tylni błotnik ponieważ ma małe wgniecenie oraz drzwi). Wersja kubełkowymi fotelami i ciemnymi tynymi światłami ale bez obrotka. Czy takie wersje wychodziły czy po prostu ktoś coś wymieniał? Facet chce za tego golfa 4200zl + opłaty roczni 90 nie wiem czy jest tyle wart biorąc pod uwage koszty prostowania i lakierownia tych dwóch elementów (min 250zł od elementu tyle biorą w lodzi)
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 92 gości