Nastawienie kata wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nastawienie kata wtrysku
hej,
Ile minutowo zajmuje nastawienie kata wtrysku? Zadzwonil bym do magikow z serwisu, no ale teraz juz nie robia, a mnie zjada z ciekawosci czy jutor zrobiliby mi to od reki .
Nastepne pytanie. Czy jest sens regulacji kata przed wymiana padnietej kostki (tej, ktorej uszkodzenie powoduje trudnosci w odpaleniu auta) ?
Czy padnieta kostka daje na Vagu dwa ostatnie bledy?
3 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
Ile minutowo zajmuje nastawienie kata wtrysku? Zadzwonil bym do magikow z serwisu, no ale teraz juz nie robia, a mnie zjada z ciekawosci czy jutor zrobiliby mi to od reki .
Nastepne pytanie. Czy jest sens regulacji kata przed wymiana padnietej kostki (tej, ktorej uszkodzenie powoduje trudnosci w odpaleniu auta) ?
Czy padnieta kostka daje na Vagu dwa ostatnie bledy?
3 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
najpierw zrob porzadek z przestawiaczem wtrysku (jesli to jego wina) chociaz czasem to wina zle ustawionego rozrzadu !!
a potem dopiero reguluj kat wtrysku
a potem dopiero reguluj kat wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Jaki silnik, od czołgu czy łodzi motorowej? Jaka wersja Vaga? 3 ostatnie "błędy" są winą nie zarejestrowanej wersji vag.
550 to regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu. Widocznie masz źle ustawiony statyczny kąt wtrysku. Można zrobić samemu jak się ma klucze, vaga i trochę oleju w głowie.
550 to regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu. Widocznie masz źle ustawiony statyczny kąt wtrysku. Można zrobić samemu jak się ma klucze, vaga i trochę oleju w głowie.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
A co to jest ten "przestawiacz"?
Silnik 1z. Vagi mam dwa 311 i 409, niestety demo. Tutaj caly log. Rozrzad jest ustawiony dobrze na 100%. Zmieniane u jednego, sprawdzane u innego ze wzgledu na ta padnieta kostke.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 AF
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D80
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
00-00 - Please Register/Activate
Silnik 1z. Vagi mam dwa 311 i 409, niestety demo. Tutaj caly log. Rozrzad jest ustawiony dobrze na 100%. Zmieniane u jednego, sprawdzane u innego ze wzgledu na ta padnieta kostke.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 AF
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D80
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
00-00 - Please Register/Activate
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 22:13 przez perszing, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Przestawiacz N108 to urządzonko w pompie wtryskowej na dole, reguluje kąt wtrysku w zależności od potrzeby. wejdź w vagu w kanał 04 na chodzi silnika, najlepiej podczas jazdy i patrz czy się zmienia podczas przyspieszania (ma się zmieniać). Kostka nie ma nic do kąta wtrysku, jest tylko od zapalania (jeśli chodzi o tą w stacyjce).
PS to nie jest log to jest info o sterowniku, wejdź w wartości mierzone i ustaw poszczególne bloki.
[ Dodano: 20 Wrz 2007 22:39 ]
Tu np. masz logi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=logi
PS to nie jest log to jest info o sterowniku, wejdź w wartości mierzone i ustaw poszczególne bloki.
[ Dodano: 20 Wrz 2007 22:39 ]
Tu np. masz logi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=logi
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ajni ale 550 tez moze wywalic jak ma np o jeden zabek kolo pasowe pompy przestawione, trzeba by zobaczyc jaka jest wartosc kata wtrysku na wolnych i mozna wtedy debatowac dalej
poza tym w kanale 04 trzeba sie przelaczac miedzy mess blocks a basic settings a w demo tego nie zrobisz
poza tym w kanale 04 trzeba sie przelaczac miedzy mess blocks a basic settings a w demo tego nie zrobisz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Adamm, zapomniałem że to demo. Aha to nawet nie zrobi kanału 000 na zblokowanym kompie. Ale w kanale 4 podczas zmiany obrotów będzie się zmieniał aktualny kąt wtrysku, czyli wyjdzie czy N108 pracuje.
A 550 może wywalić, ale skoro twierdzi że rozrząd na tip top to zostaje albo N108 albo statyczny zły.
[ Dodano: 21 Wrz 2007 00:49 ]
perszing, poszło PW w sprawie vaga, daj znać.
A 550 może wywalić, ale skoro twierdzi że rozrząd na tip top to zostaje albo N108 albo statyczny zły.
[ Dodano: 21 Wrz 2007 00:49 ]
perszing, poszło PW w sprawie vaga, daj znać.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Pierwszy raz robie logi wiec mam nadzieje ze cos nie zrobilem zle.
adres: http://www.star.net.pl/~mkowalik/04.xls
Tutaj graficznie. Niebieski wykres mnie niepokoi ze tak nagle sie wyrownal. W kazdym razie podczas testu w pewnym momencie silnik zaczal inaczej (glosniej) pracowac.
adres: http://www.star.net.pl/~mkowalik/04.xls
Tutaj graficznie. Niebieski wykres mnie niepokoi ze tak nagle sie wyrownal. W kazdym razie podczas testu w pewnym momencie silnik zaczal inaczej (glosniej) pracowac.
Ostatnio zmieniony pt wrz 21, 2007 08:33 przez perszing, łącznie zmieniany 3 razy.
Aha, przy przygazowaniu leci bialy dym z rury.
Zrzuty z vagcoma:
000 - BASIC SET.
001
002
003
004
Dynamicznych teraz nie mam jak zrobic.
Zrzuty z vagcoma:
000 - BASIC SET.
001
002
003
004
Dynamicznych teraz nie mam jak zrobic.
Ostatnio zmieniony pt wrz 21, 2007 10:14 przez perszing, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hahah 255 tak myslalem
wez ten rozrzad sprawdz na 100% na fabrycznych znakach i zablokowanej pompie bo mam wrazenie ze zle jest poskladany, taka wartosc jest jak sie przestawi o zabek, chyba ze calkiem Ci padl zawor przestawiacza
[ Dodano: Pią Wrz 21, 2007 1:44 pm ]
dodam tylko ze w grupie 4 mam w polach 2 i 3 wartos ok 1 i w obu sie ze soba pokrywaja
zobacz jak u Ciebie sa rozjechane,
skad masz pewnosc co do rozrzadu?
skaldany byl na fabrycznych znakach z zablokowana pompa?
wez ten rozrzad sprawdz na 100% na fabrycznych znakach i zablokowanej pompie bo mam wrazenie ze zle jest poskladany, taka wartosc jest jak sie przestawi o zabek, chyba ze calkiem Ci padl zawor przestawiacza
[ Dodano: Pią Wrz 21, 2007 1:44 pm ]
dodam tylko ze w grupie 4 mam w polach 2 i 3 wartos ok 1 i w obu sie ze soba pokrywaja
zobacz jak u Ciebie sa rozjechane,
skad masz pewnosc co do rozrzadu?
skaldany byl na fabrycznych znakach z zablokowana pompa?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości