Wężyki podciśnienia - schematy - 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt maja 05, 2006 21:45

pasiak pisze:waste-gate :)
Co to? 16h pracy :grrr: i juz nie lapie o co biega..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz maja 07, 2006 13:00

wolf243, czemu masz taki mohry silniczek? myles go?

A tak przy okazji mam wyciek plynu chlodzacego, miejsce widoczne na zdjeciu wyciek jest przy samym bloku silnika jaka uszczelka tam jest potrzebna i jak sie nazywa?

Obrazek



Awatar użytkownika
wolf243
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:08
Lokalizacja: Wrocław/Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: wolf243 » pn maja 08, 2006 10:22

No więc jest ktoś w stanie na podstawie tych zdjęć powiedzieć mi co mam źle podpięte :hmm: :hmm: ?? Bo zakładam że z N75 jest ostro namieszane !!

Komas pisze:czemu masz taki mohry silniczek? myles go?
tak to zdjęcie było robione po myciu silnika - polowałem na wyciek oleju :grin:
pasiak pisze:ten dziwny węzyk co leci aż tam daleko do tyłu to wężyk do waste-gate
dzięki, ale czy on jest dobrze podłączony ?? (tzn. czy leci skąd powinien ?? :kac: )

[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 11:47 ]
Ej koledzy !! Czyżbyście nie mieli 15 minut na zaglądnięcie po maski swoich golfów :cry: :cry: ??

Nikt nie jest w stanie powiedzieć mi jak mam podpiąć te wężyki :cry: ??
Ostatnio zmieniony czw maja 11, 2006 11:13 przez wolf243, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=125][b]NOTEBOOKI [color=#FF0000]I[/color][color=green]B[/color][color=blue]M[/b][/color] seria [b]T[/b][/size]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr maja 10, 2006 16:27

mam nadzieje ze to Ci pomoze bardziej niz moj poprzedni post

Obrazek


Obrazek


jak cos jeszcze nie bedzie jasne to pisz smialo na gg (czesto niewidoczny)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
wolf243
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:08
Lokalizacja: Wrocław/Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: wolf243 » czw maja 11, 2006 13:13

Nareszcie będe mógł wszystko podłączyć jak należy :grin: !!

Dzięki wszystkim za pomoc, a szczególnie koledze ADAMM za dużą dozę cierpliwości i wyrozumiałości :bigok: :bigok: !!

Pozdrawiam :okej:


[size=125][b]NOTEBOOKI [color=#FF0000]I[/color][color=green]B[/color][color=blue]M[/b][/color] seria [b]T[/b][/size]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 11, 2006 13:39

polecam sie na przyszlosc :pub:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ppablopp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 09, 2007 15:23
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: ppablopp » wt cze 05, 2007 22:47

mam pytanie odnosnie zaworu regulacji spalin, w moim mk3 1.9 tdi wisi sobie swobodnie i nie wiem dlaczego, auto kupilem miesioc temu i sprowadzilem go z Belgii, auto chodzi bez zarzuty, przewod raczej byl specjalnie odpiety, choc nie wiem wiem w jakim celu i co z tego wynika



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 05, 2007 22:51

mam pytanie odnosnie zaworu regulacji spalin, w moim mk3 1.9 tdi wisi sobie swobodnie i nie wiem dlaczego, auto kupilem miesioc temu i sprowadzilem go z Belgii, auto chodzi bez zarzuty, przewod raczej byl specjalnie odpiety, choc nie wiem wiem w jakim celu i co z tego wynika
odpięty był po to , aby spaliny nie wracały z powrotem do silnika . Poszukaj na forum o EGR



mihau
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt maja 06, 2005 07:33
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Post autor: mihau » śr wrz 19, 2007 09:29

A u mnie z prawej strony silnika wisi jeden niepodłączony wężyk ciśnieniowy. Nie bardzo wiem gdzie go podłączyć. Wychodzą 2-a z tego samego miejsca. Jeden długi idzie tak jak na zdjęciu a krótki wisi nie podłączony. Do czego go dopiąć?

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 09:37 przez mihau, łącznie zmieniany 2 razy.



mihau
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt maja 06, 2005 07:33
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Post autor: mihau » śr wrz 19, 2007 09:38

To nie z tej strony... dodałem zdjęcie



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 19, 2007 09:40

mihau, tylko tam raczej nie ma wężyków , ani od n75 , ani od n18 :P



mihau
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt maja 06, 2005 07:33
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Post autor: mihau » śr wrz 19, 2007 09:58

hmm... Ja nie wiem od czego jest ten wężyk... czy od podciśnienia czy od czegoś innego. Wiem, że jeden idzie tak jak zaznaczyłem na czerwono a 2-i zaznaczony na żółto nie jest nigdzie podłączony.
Sprawdźcie jak możenie w swoich autach.
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 13:33 przez mihau, łącznie zmieniany 2 razy.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 19, 2007 20:36

A więc rozpiska z mojego golfa AHU:
- z komputera (MAP) do kolektor ssący za IC
- kolektor ssący (plastikowa rura od filtra) do N75 od samego dołu (tam gdzie jest też ten poprzeczny- na poprzedniej stronie wolf243, pokazał fotkę)
- z N75 pod kątem do gruszki zaworu westgate
- Z N75 góra do "pipki" turba koło ssącego
- N18 z samego dołu (z prawej tam gdzie są 2 rurki) do silnika (poniżej głowicy przy 4 cylindrze wystaje coś z silnika z płaską powierzchnią tam idzie wąż do serwa i do tego węża podpięte)
- N18 środek (z prawej tam gdzie 2 tylko wyżej) do gruszki zaworu EGR
- N18 góra (w lewą stronę) do puszki filtra powietrza
- Silnik (patrz opis wyżej) idą 3 wężyki jeden na dół N18, drugi gruby do serwa i trzeci na dół do jakiegoś zaworka z 2 kablami (powiedzmy pi*rdolik)
- góra pi*rdolika idzie w ścianę działową koło przewodów od nagrzewnicy (w innym silniku widziałem podpięte do filtra powietrza)

mihau, to twoje niewiadome to właśnie mój pi*rdolik, nie wiem co to, możliwe że utrzymuje podciśnienie na stałym poziomie (jedno do silnika drugie atmosfera)

Nie wiem czy to po ludzku napisałem, ale spisywałem sobie z golfa bo robiłem passata i ktoś też popierdzielił wężyki.
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 20:39 przez ajni, łącznie zmieniany 2 razy.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr wrz 19, 2007 22:59

Ale mi klina z tym wezykiem luzakiem wbiliscie. Jutro sprawdze i dam znać czy mam taki sma


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 221 gości