Witam. W golfie mojego ojca wysrała się uszczelka pod głowicą. Wszystkie wycieki z silnika zostały zlikwidowane. Mimo to z zbiorniczka w dalszym ciągu znika płyn. Do tego przy zimnym silniku z rury oprócz czarnego dymku przy przegazówce pojawił się biały dymek - przypuszczam że jest to para ... Poza tym wizualnie widać że z pod głowicy wycieka płyn i spływa po bloku. Płyn nie dostaje się jeszcze do oleju gdyż na bagnecie jest normalny olej jak również na korku nie widać piany. Małe ilości wody zawsze znikały. Działo się tak przez półtora roku. Jak myślicie Panowie jeździć dalej na tej uszczelce czy brać się za wymianę. Jeśli wymieniać to na jakiej firmy. Model silnika w tym golfie to 1V. Do tego silnika założyłem pompkę z swojego JR (a do siebie wrzuciłem pompkę od SB razem z przewodami i wtryskami ). Jakiej firmy polecacie? Czy fabryczna od 1V wytrzyma mocniejszą pompę i większe ciśnienie turbo ? Czy szukać całej metalowej czy innej? Co myślicie o uszczelce od 1.9TD słyszałem że ludzie takie zakładają.
Pozdro 4ALL
Uszczelka pod głowicę - jaką kupić?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelka pod głowicę - jaką kupić?
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 14:30 przez McMann, łącznie zmieniany 1 raz.
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tak to jest jak jest milion postow na ten sam temat.McMann pisze:W którymś poście czytałem że ona do końca nie pasuje - są jakieś przesunięcia w otworach wodnych. Czy trzeba ją przerabiać czy założyć taka jaka jest?
uszczelka pasuje, mam taka u siebie.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości