Regulacja obrotow po modyfikacji- Problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Regulacja obrotow po modyfikacji- Problem

Post autor: wozekGTD » wt wrz 18, 2007 22:00

Zwiekszylem cisnienie doladowania do 1bar oraz dawke paliwa, obroty wzrosly do 1300-1400/min na pompie przy pomocy srubki ze sprezynka i sasiadujacej regulacji z kontrą uzyskalem minimalnie 1000-1050obr, ponizej tego koncza sie regulacje. Auto bardzo nie dymi(wlasciwie tylko 1 i 2gi bieg). Jaki jest w takim razie sposob na zejscie z obrotami(nie dalem przeciez wiele paliwka)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt wrz 18, 2007 22:13

Na pewno dobrą śrubą regulowałeś po skończeniu regulacji na tej ze sprężynką. Bo u mnie jak się skończyły i regulowałem tą z kontrą, to obroty mogę zmniejszyć aż do zaduszenia silnika :)

A o ile zwiększyłeś dawkę ?? o ile obrotów, bo ja u mnie o 0,5 i wystarczy.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr wrz 19, 2007 00:36

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266#1103266 tu masz opisane, korzystrz z zółtej i niebieskiej strzałki, odkrecasz kontry krecisz srobkami, jak uslyszysz ze schodzi z obrotow to wyciągnij przyspieszacz i druga sruba ustaw obroty przyspieszacza, potem wcisnij przyspieszasz i zobacz obroty, powtarzaj az osiągniej porządane oborty :bigok:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » śr wrz 19, 2007 01:01

No nie do konca jest tak jak koledzy piszą, bo jak juz nie mozesz mniej ustawic, to znaczy ze albo dawke dales końską, albo cos wczesniej bylo grzebane.

Mozesz spróbowac zmienic położenie dzwigni od dodawania gazu o jeden ząbek i wtedy ustawic na nowo :)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr wrz 19, 2007 01:17

na początku starczało mi wyregulowanie tymi 2 srubkami,ale po wstawieniu k24 chcialem wiecej paliwa i tak ustawilem dawke, pomiedzy tym ze nie chce schodzic z obrotow a tym ze powoli schodzi i regulowalem jeszcze innym ciegnem ktore kolega Zaprzal mi wytlumaczył gdzie sie znajduje, jest to dzwignia na ktoerj zamontowana jest srubka do regulavji wolnych obrotow i o ktora opieraja sie 2 zakontrowane srobki (oznaczone na zilono i zółto).Pozdrawiam


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości