Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
bisza
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 16:02
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: bisza » pn wrz 17, 2007 23:09
Cześć!! jestem posiadaczem golfa 3 tdi z 94r. po wymianie pompy rozrządu wszystko super, pali w cyklu mieszanym około 5l tylko mam jeden problem bo głośno chodzi, słyszałem od ludzi że golfy z tdi tak mają bo turbina non stop chodzi, że nie zalezy od obrotów. Nie mam wyciszenia pod maską przednią i mam troszke tłumik dziurawy ale moim zdaniem głośny dźwięk wydobywa sie z pod przedniej maski. Jaka to może być przyczyna?
BiSZa
-
marcin999
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » pn wrz 17, 2007 23:20
a był ustawiany zapłon po tej robocie? Niby mechanik powinien to zaklinowac, ale moze mu tym razem nie wyszło. Jak auto sie zachowuje z rana i na wiekszych obr, bardzo kopci?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
-
Kontakt:
Post
autor: mariusz75 » wt wrz 18, 2007 13:07
1.uszkodzony wydech-dudnienie i typowy hałas bardziej słyszalny od spodu auta, lub gdy otworzysz maske to za silnikiem gdzie jest tuumik drgań. 2.wymiana "pompy" rozrządu-jeśli przy tej operacji zdejmowany był pasek rozrządu, a hałas to zbyt głośna praca zaworów jak na TDI( przy TDI powinny pracować mięko bez typowego stukotu jak przy zwykłym silniku diesla) to radze sprawdzić ustawienie paska rozrządu.
-
Maniek19
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt paź 12, 2007 20:44
- Lokalizacja: VWarszaVWa/ZambróVW
-
Kontakt:
Post
autor: Maniek19 » pn paź 29, 2007 18:20
bisza, przyjacielu chodzi glosno bo jak pamietam nie masz wygłuszenia pod maska a pozatym huk turbiny robi swoje. Wiec sie nie martw kup wygluszenie i bedzie ciszej
PoZdrO
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » pn paź 29, 2007 22:06
Kolego Turbina wycisza
Wiec nie wiem o jakie huki Ci chodzi ??
-
Maniek19
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt paź 12, 2007 20:44
- Lokalizacja: VWarszaVWa/ZambróVW
-
Kontakt:
Post
autor: Maniek19 » pn paź 29, 2007 22:40
jakubek, o Tego golfa co glosno chodzi
zdejmij u siebie te wygluszenie i zobaczysz jak twoj golf chodzi. Ma dzwiek porownywalny do ursusa 330
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » pn paź 29, 2007 23:24
ja bym to porównał do C360 haha
a jesli chodzi o jego golfa to moze cos i głosno chodzi ale napewno nie od turbiny
-
szatanek
- Forum Master
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: szatanek » wt paź 30, 2007 11:24
Kolego nie słuchaj tych którzy tak ci mówią ze turbina chodzi non stop i dlatego jest głośno, znajdz mi turbodiesla w którym turbinka nie chodzi na wolnych obrotach. Tdi ma swój niepowtarzalny dzwięk, moze jest troche twardy ale to napewno nie wina turbiny tylko układu zasilania(bezpośredni wtrysk) i ukształtowaniu komory spalania, jak do tego dojdzie zły kąt wtrysku to juz całkiem silnik pracuje szorstko.
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt paź 30, 2007 11:38
szatanek pisze:zły kąt wtrysku to juz całkiem silnik pracuje szorstko.
przyśpieszony kat bo jesli jest opozniony to pracuje miekko
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
szatanek
- Forum Master
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: szatanek » wt paź 30, 2007 22:11
Napisałem zle ustawiony kąt wtrysku i miałem na mysli za wcześny a nie za puźny, bo jak jest opuźniony to silnik pracuje miękko ale jest słaby, dymi i ciężko odpala.
-
Maniek19
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt paź 12, 2007 20:44
- Lokalizacja: VWarszaVWa/ZambróVW
-
Kontakt:
Post
autor: Maniek19 » wt paź 30, 2007 23:45
apropo napraw!!! Dzis z Biszą wymienilismy termostat w Jego MK3. Było Cięzko ale wszystko jest wpozadalu:)
Juchu !!!!
-
ZARYJARO
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
- Lokalizacja: ŻARY
Post
autor: ZARYJARO » śr paź 31, 2007 00:23
WITAM u mnie było podobnie, wina tkwiła w napinaczu paska alternatora jeśli rolka dociskająca pasek podskakuje to napinacz chałasuje i wydaje takie dziwne terkotanie .ps. też nie mam wygłuszenia pod maską a po wymianie tej części ucichło.
-
golfir
- Gadatliwa bestia
- Posty: 735
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
- Lokalizacja: Kluki
Post
autor: golfir » ndz lis 25, 2007 11:09
zapnij vag-a i w basic setting na zablokowanych nastawach sprawdz pozycje 2 w grupie 000 i powiem Ci czy twoje problemy sa zwiazane z katem wtrysku idealna wartos to 51 oczywiscie na rozgrzanym motorze czyli przynajmniej 80st
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 105 gości