[MK3 AAZ TD] Pali kolo 9 litrow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » śr gru 13, 2006 17:19

mam podobny problem ze spalaniem mi pali ok 8litrów ale przedemna wymiana filtrów i termostatu bo ma silnik niedogrzany ale zobaczymu jak to będzie!niemam absolutnie żadnych wycieków silniczek pracuje równiuteńko i cicho!mam nadzieje żę po wymianie tego spalanie będzie w normie ok 5 ,6litrów!pozdro


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » ndz mar 04, 2007 19:39

Powyjasnialo sie cos z tym spalaniem??
Mam ten sam problem... Ale jezdze na krotkich odcinkach, nigdy nie mam 90 stopni, nawet w dlugiej trasie :| Niedogrzany silnik = duze spalanie. Tak? Wymienic termostat? Czujnik temp. mam wymieniony, troszke sa zapocone wezyki powrotne...


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn mar 12, 2007 21:42

w moim przypadku jest to lejace sie pompa (leje z odpowietrznika)odpal i sprawdz cyz moze ci nie kapie i nie leje po przewodach(a mzoe jakis przewod pekl czy sie zsunal)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

szymon1238
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 05, 2006 00:21
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: szymon1238 » pt wrz 14, 2007 18:00

mam ten sam problem,filtr mam nowe,nigdzie nie kapie,silnik to 1.9TD-bez elektroniki. Jeden mechanik mówił,że to może być wina turbo,możliwe?



Awatar użytkownika
matrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:27
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: matrix » ndz wrz 16, 2007 10:41

Witam .To chyba taka niemiła zaleta TD. Ja ma to samo spalanie w granicach 8-9l.na 100km. Silnik pracuje idealnie w zimę palił nawet przy -25 C.Ustawiałem dawkę przeglądałem wtryski czy nie leją i NIC. Pogodziłem się z tym faktem ale wiem ,że ma jak na razie niezawodny samochód . Zastanawiam się nad kupnem TDI te 2 literki to jednak dużo do zaoszczędzenia w budżecie. Jednym z plusów TD jest to ,że silniczek przyjmie każdy ''rodzaj paliwa'' a w TDI już za dużo elektroniki .Pozdr. :pub:


jak zwykle vw

adasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:52
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: adasiek » ndz wrz 16, 2007 11:50

Jednym z plusów TD jest to ,że silniczek przyjmie każdy ''rodzaj paliwa'' a w TDI już za dużo elektroniki
Prawda jest taka, że złej jakości paliwo posadzi każdą konstrukcję prędzej czy później. Nieważne TD czy TDI w tym przypadku, zasada działania zarówno pompy jak i wtryskiwaczy jest taka sama tu i tu. Ja jeżdzę na wschód po paliwo, a mam AFN-a i z samochodem nic się nie dzieje już 50tys km. Natomiast przedwczoraj zalałem paliwo z orlenu i miałem problemy z rozruchem.



QwertKalety
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kalety
Kontakt:

Post autor: QwertKalety » ndz wrz 16, 2007 12:24

Mnie na niedogrzanym silniku spalał max 7 litrów zimą. Po wymianie termostatu spalanie zimą zeszło na 6 litrów a latem wychodzi około 5,5l/100km. Co do tak dużego spalania to może zły kąt wtrysku?? Mam pytano do użytkownikó AAZ - jakie macie przebiegi i czy spotkaliście się ze sławnym klinem na kole zębatym wału (chodzi mi o zrywanie)??Ja dzwoniłem po serwisach i jeszcze nie mieli do czynienia z takimi awariami.



Awatar użytkownika
matrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:27
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: matrix » ndz wrz 16, 2007 18:19

Ja już przestałem szukać. Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.Ale popieram szukających i wielkie :kufel: dla Nich


jak zwykle vw

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Krystian GTD » ndz wrz 16, 2007 20:07

Witaj QwertKalety Mam MK3 GTD z przebiegiem 220 tyś km. Znam temat zerwanego klina na wale korbowym w AAZ. Jakieś 3 m-c temu zerwał mi się klin i był problem. Jak jest zerwany klin na wale to wymiana wału, nowe koło, nowa śruba, klej do gwintów i odpowiedni moment dokręcenia śruby. Regeneracja wału nie jest opłacalna gdyż po jakimś czasie znowu zaczyna się gibać koło na wale. Ważne aby powierzchnia czołowa wału była idealnie płaska. Pozdro



smoku114
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: smoku114 » pn wrz 17, 2007 14:12

[ Dodano: 17 Wrz 2007 14:12 ]
Witam Ja mam 1,9 GTD AAZ 325 tyś przebiegu z czego sam przeleciałem już ~65 tyś. i jak na razie "odstukać w niemalowane" wszystko oka - wymieniłem tylko pasek, bo rolki były oka. Sprawa spalania - mój pali 5,5 - 6 przy spokojnej jeździe a palił 10. Powodem był wyciek na pompie - paliwko usiekało pod spodem pompy i przypadkiem to zauważałem - blok silnika był mokry. Może masz to samo ???
Ostatnio zmieniony pn wrz 17, 2007 14:14 przez smoku114, łącznie zmieniany 1 raz.



krakol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:45
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: krakol » pn wrz 17, 2007 15:49

*daniel* pisze:mam podobny problem ze spalaniem mi pali ok 8litrów ale przedemna wymiana filtrów i termostatu bo ma silnik niedogrzany ale zobaczymu jak to będzie!niemam absolutnie żadnych wycieków silniczek pracuje równiuteńko i cicho!mam nadzieje żę po wymianie tego spalanie będzie w normie ok 5 ,6litrów!pozdro
hehehe to normalka 8 litrow... ja jezdze po wroclawiu same korki non stop spod swiatel but w podlodze i 8 nawet 8,5 to normalka kumpel ma takiego samego i tyle samo mu pali. A jak wlaczysz klime (o ile masz :grin: ) to spala 10 jak nic... Na trasie to choc nie wiem jak bym cisnal powyzej 6,5 nie spali oszczednie jadac 5.. ale kto tak jezdzi.. jak chcesz aby ci malo palil to sobie TDI kup... jeden z kolegow mial AAZ ale sprzedal bo juz padal silnik i jemu w "miescie" takim pseudo a nie jak wrocek palil jakies 7 maks ale ludzie jak sa korki to wam nigdy w zyciu mniej nie spali. Powiem jedno w tych silnikach czy sie cisnie czy nie i tak pali tyle samo. Powaga testowalem juz na wszystkich mozliwych ropach bo wydawalo mi sie ze duzo pali na OO tez tak samo roznica zadna. A wiec po co przeplacac. Obecnie leje OO i pali tyle samo co palil mi na Ultimate. Kiedys myslalem ze nie warto bo sie silnik spsuje bo pompa sie zatrze, ale myslalem tez ze takie spalanie to duzo pojechalem gdzie tylko moglem i wkoncu sprawdzalem wtryski wyszlo ze ok kolo mial tego samego gofra co ja i mowi ze leje OO juz od 2 lat i co jakis czas psrawdza wtryski a one jak nowki wiec idac za jego slowami a ze sie zajmuja tylko dieslami leje tylko OO i nic innego juz nie naleje NIE WARTO !!!



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn wrz 17, 2007 16:42

smoku114 pisze:wymieniłem tylko pasek, bo rolki były oka
pomyslowy jestes jak diabli :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn wrz 17, 2007 20:01

SouleR pisze:wymieniłem tylko pasek, bo rolki były oka
...,a potem wielki płacz i zgrzytanie zębów,bo się rozrząd rozleciał i silnik szlak trafił


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn wrz 17, 2007 20:52

nie no wymienic pasek a nie wymienic rolki to przypal .... mi tez chleje 7-8,pare razy 10 wyszlo jak katowalem go i na trasie i w miescie,jak jezdze normalnie to 6,5 wychodzi,ale juz tak nie jezdze,najmniej 5,5 w zimie jak w zamulacza do 100 km/h sie bawilem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości