brak napiecia plynacego do swiec zarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak napiecia plynacego do swiec zarowych
witam .mam problem z moim tdi .po wymianie swiec zarowych okazuje sie ze nie dochodzi prad do rozgaleznika ktory nakladamy na swiece zarowe.wkladajac probowke do przewodu a kabel z probowki dolanczajac do plusa z aku powinno sie zaswiecic w momencie przekrecenia kluczyka i grzania swiec a tu nic..nie dochodzi prad...kontrolka z grzania jak zawsze szybko zgasla ale swiece nie grzeja .auto mam od maja wiec raczej bylo cieplo i auto bezproblemowo zapalalo teraz jest troche chlodniej i rano ciezej zapala.ale wracajac do problemu chcialem sie zorientowac gdzie szukac jakiegos modulu badz przekaznika ktory moze byc uszkodzony ew. czy gdzies moze byc przerwa w przewodzi doprowadzajacym napiecie?czy ktos mial taki przypadek prosze o wszelkie porady.kolejne pytanie za co odpowiadaja trzy 30amperowe bezpieczniki ktore znajduja sie w skrzynce ktora podlaczona jest przy klemie plusowej na akumulatorze..pozdrawiam serdecznie
wlasnie wrocilem od elektronika i powiedzial ze powinny sie uruchamiac przy -5 ale probowal go podpiac pod kompa i nie dalo rady,powiedzail ze nie mozna sie polaczyc z kompem ,brak komunikacji...i nie mozna jednoznacznie stwierdzic czy nie ma jakis bledow...wiec jesli w tdi-ku swice zaczynaja grzac przy -5 dlaczego jzu teraz -jesli rano jest +7 auto dluzej kreci..jest to normalne ?jak inni uzytkownicy mk4 tdi maja z zapalaniem przy takich temperaturach jakie mamy teraz..?auto mam od maja wiec bylo tylko eksploatowane w warunkach wyzszych temperatur...i zawsze palil od "strzalu" a teraz dluzej pokreci... wiec juz sam niewiem czy ma sens dalej drazyc ten temat czy poprostu to norma?jak to widzicie.bo teraz zaczna sie koszty poniewaz nie mozna sie polaczyc z kompem i elektronik zacznie teo pierw szukac...a z tego co pisze kolega ona po prostu grzeja w nizszych temperaturach....acha i jeszcze jedno pytanie odnosnie podlaczenia kompa -czy moze byc to efektem chipu ze nie mozna sie polaczyc z kompem?nie mam pewnosci co do tego ze jest chip ale osiagi moga to sugerowac...na hamowni nie bylem ale max predkosc 230km/h (licznikowo)to chyb a wiecej niz moze seryjny AHF 110KM?a druga sprawa -przy naprawde wolnej i oszczednej jezdzie na mfa pokazuje srednie spalanie na poziomie 4.0 (wiem ze mfa moze klamac ..ale na 55litrach udalo sie mi przejechac 1300km bez tankowania wiec tez dla mnie to watpliwe iz to seryjne 110KM) jak myslicie koledzy ?czekam na wasze opinie i sugestie...
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 18:13 przez daro 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
mi swieci ale bardzo krotko ale to mnie nie martwi tylko to ze auto slabiej zapala przy terazniejszych temperaturach czyli wspominane wyzej 7 stopni.gdzie w mk4 znajduje sie sterownik grzania swiec zarowych i jak go mozna sprawdzic?janek822 pisze:a co jeśli kontrolka wogóle sie nie załancza? tak jest u mnie, przy zapłonie nawet nie mignie, żarówka jest ok. Miałem kiedyś problem z sterownikiem/przekaźnikiem świec żarowych i od tego czasu kontrolka padła.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
w tdi swiece sa podgrzewane ponizej +5 stopni C
to ze kontrolka swiec swieci krotko mignie na 1 sekunde znaczy ze jest jeszcze za ciepło na podgrzewanie. i prawdopodobnie przyczyna ciezkiego zapalania lezy gdzies indziej np kąt wtrysku
jak chcesz sprawdzic czy swiece grzeją to zdejmij wtyczke od czujnika temperatury i sprobuj zapalic
sprawdz napiecie w gniezdzie diagnostycznym w razie potrzeby mozna sie podpiąc bezposrednio pod sterownik , chiptuning nie ma na to wpływu, auta grupy vag bardzo ładnie sie łącza ja nie miałem nigdy problemów
to ze kontrolka swiec swieci krotko mignie na 1 sekunde znaczy ze jest jeszcze za ciepło na podgrzewanie. i prawdopodobnie przyczyna ciezkiego zapalania lezy gdzies indziej np kąt wtrysku
jak chcesz sprawdzic czy swiece grzeją to zdejmij wtyczke od czujnika temperatury i sprobuj zapalic
sprawdz napiecie w gniezdzie diagnostycznym w razie potrzeby mozna sie podpiąc bezposrednio pod sterownik , chiptuning nie ma na to wpływu, auta grupy vag bardzo ładnie sie łącza ja nie miałem nigdy problemów
Pisałem już kilka razy ale napiszę jeszcze raz. Zależy to od sterownika, ale przeważnie świece grzeją poniżej 10 stopni przed rozruchem i do uzyskania 20 stopni temperatury płynu chłodzącego po rozruchu.DANIEL LHR pisze:w tdi swiece sa podgrzewane ponizej +5 stopni C
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
a czy gdyby kat wtrysku byl zly to przy wyzszych temperurach bedzie palil dobrze?po prostu moze to norma ze kreci gorzej w bliskosci temperatury "zero "czyli tych 5 stopni czyli tak jak ja zapalalem przy 7 stopniach a gdy zejdzie nizej bedzie ok? jesli auta grupy vag dobrze sie lacza to jak moze byc przyczyna braku komunikacji?dodam ze koles probowal sie przez komp z poduszek i abs-u polaczyc ale tez nie bylo mozliwosci..acha i jeszcze jedna prosba w ktorym miejscu jest czujnik temperatury >?to zdejmne go i sprawdze jak jest z grzaniem i chyba sie problem sie rozwiaze ...DANIEL LHR pisze:w tdi swiece sa podgrzewane ponizej +5 stopni C
to ze kontrolka swiec swieci krotko mignie na 1 sekunde znaczy ze jest jeszcze za ciepło na podgrzewanie. i prawdopodobnie przyczyna ciezkiego zapalania lezy gdzies indziej np kąt wtrysku
jak chcesz sprawdzic czy swiece grzeją to zdejmij wtyczke od czujnika temperatury i sprobuj zapalic
sprawdz napiecie w gniezdzie diagnostycznym w razie potrzeby mozna sie podpiąc bezposrednio pod sterownik , chiptuning nie ma na to wpływu, auta grupy vag bardzo ładnie sie łącza ja nie miałem nigdy problemów
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 22:00 przez daro 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
No tak to napewno sie nie zaświeci . Drugi koniec do minusa (na masę) daj a nie do plusa.daro 16v pisze:.wkladajac probowke do przewodu a kabel z probowki dolanczajac do plusa z aku powinno sie zaswiecic w momencie przekrecenia kluczyka i grzania swiec a tu nic..
[ Dodano: 15 Wrz 2007 17:11 ]
Przy +5daro 16v pisze:wlasnie wrocilem od elektronika i powiedzial ze powinny sie uruchamiac przy -5
[ Dodano: 15 Wrz 2007 17:16 ]
ECU steruje przekaznikiem od swiec. Nie ma tam zadnych dodatkowych wynalazków oprócz przekażnika.daro 16v pisze:gdzie w mk4 znajduje sie sterownik grzania swiec zarowych i jak go mozna sprawdzic?
fakt...ale to przez moje roztargnienie ze tak napisalem bo dawalismy do minusa i nie dzialay ,a do plusa dalanczalismy kabelki sprawdzajac czy swiece sa dobre a co do temperatury po prostu pewnie zle zrozumialem to co mi koles powiedzial bo powiedzial ze ponizej pieciu sie zalanczaja a mi sie wbilo do glowy ze przy minus pieciu ale sluszne uwagi i dziekuje za nie ale nadal czekam na info jak innym uzytkownikom mk4 tdi zapala w bliskosci temp +5 ale jeszcze gdy swiece nie grzeja czyli miedzy 6-10 stopni czy tez gorzej kreci>? jak rowniez moje 2 pytanka :czy gdyby kat wtrysku byl zly czy przy wysokich temperaturach by palil normalnie a dopiero przy nizszych zaczal zle palic? i gdzie znajduje sie czujnik temp. ktorego nalezy zrzucic zeby sprawdzic czy swiece grzeja?arturo pisze:No tak to napewno sie nie zaświeci . Drugi koniec do minusa (na masę) daj a nie do plusa.daro 16v pisze:.wkladajac probowke do przewodu a kabel z probowki dolanczajac do plusa z aku powinno sie zaswiecic w momencie przekrecenia kluczyka i grzania swiec a tu nic..
[ Dodano: 15 Wrz 2007 17:11 ]Przy +5daro 16v pisze:wlasnie wrocilem od elektronika i powiedzial ze powinny sie uruchamiac przy -5
[ Dodano: 15 Wrz 2007 17:16 ]ECU steruje przekaznikiem od swiec. Nie ma tam zadnych dodatkowych wynalazków oprócz przekażnika.daro 16v pisze:gdzie w mk4 znajduje sie sterownik grzania swiec zarowych i jak go mozna sprawdzic?
[ Dodano: 17 Wrz 2007 11:18 ]
i jak koledzy pomorze mi ktos odpowiedziec na nurtujace mnie pytania?
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
U mnie jest przy króćcu wody tam gdzie są 3 świeczki podgrzewające płyn w układzie chłodzenia, patrz foto:barca pisze:Witam
Podłączam się do pytania gdzie jest czujnik temperatury cieczy popnieważ mam podobny problem z odpalaniem.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1547707#1547707
brak napiecia plynacego do swiec zarowych
Witam ahf i 230km/h? tez mam ahf i to po chipie na 137km i 312nm i v max na prostej to 200km\h gdzie powyżej 190 to już wolno sie rozpędza
brak napiecia plynacego do swiec zarowych
Ja w ahf tez mialem problem w tamtym roku z rozpalaniem bo krecil kilka sekund przy tych temperaturach. Teraz po wymianie aku i czujnika plynu zapala z pol obrotu.
A co do ahf i 230km/h to pewnie sprawka marnego tuningu, gdzie tuner podkrecil cisnienie doladowania i dawki i rosna az do 5tys/obr. - co jest niebezpieczne dla turbiny.
A co do ahf i 230km/h to pewnie sprawka marnego tuningu, gdzie tuner podkrecil cisnienie doladowania i dawki i rosna az do 5tys/obr. - co jest niebezpieczne dla turbiny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości