1Z szarpie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

1Z szarpie

Post autor: woojas25 » śr wrz 12, 2007 22:19

czesc zauważyłem ostatnio ze jadąc np na 4 biegu i mam ok 1600rmp dodam gazu lekko poszarpuje przez chwile ,i tak samo na 5 bieg tez poszarpuje tak do ok 2100rpm dzieje sie to tylko na tych biegach mam 330 tys i nie czyszczony nastawnik moze on dawac w tyłek?
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 13:09 przez woojas25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kapitan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 21:28
Lokalizacja: Hajnóvwka

Post autor: Kapitan » śr wrz 12, 2007 22:24

Może!

Pozdravwiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 12, 2007 22:26

odepnij wtyczke predkosciomierze ze skrzyni i sprawdz czy nadal

jesli nie to nastawnik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr wrz 12, 2007 22:43

ale ten sposób jest na 100 proc pewny?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr wrz 12, 2007 22:47

woojas25, pewny kolega wie co piszę bo to spec od tych spraw sam dzięki niemu swój zrobiłem :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 12, 2007 22:57

klaniam sie nisko za te mile slowa :) :pub:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw wrz 13, 2007 21:30

zdjaołem kostke ze skrzyni i faktycznie nie szarpie czyli nastawnik zasyfiony w sobote sie biore z kumplem za to ,a jak jest zasyfiony nastawnik to może przydymiac?



Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ROF » pt wrz 14, 2007 00:01

u mnie tez sa podobne objawy, na 4 i 5, jutro sprawdzę ten przewód odpiąć od skrzyni.

Powiedzciee mi jeszcze jak wygląda czyszczenie tego nastawnika i czy est to skomplikowane??



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pt wrz 14, 2007 00:27

podstawa VAG bez niego nawet sie do tego nie zabieraj bo nawet fury nie odpalisz, a poza tym jezeli nigdy tego nie robiles to lepiej daj to komus zrobic bo jest tam jedna taka mala pułapka o której mówić nie będę :) zresztą to dosyć delikatny element. Tak więc nie bądź żyła i daj zarobić np. Adamm'owi - zna sie na rzeczy. :) :bigok:
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » pt wrz 14, 2007 09:22

Powiedzciee mi jeszcze jak wygląda czyszczenie tego nastawnika i czy est to skomplikowane??
Była na ten temat fotoporada dosyć wyczerpująca (pewnie w wyszukawrce znajdziesz). Tak jak napisał kolega powyżej bez Vag'a będzie ciężko. Da się, i w fotoporadzie było napisane jak postępować, ale to takie balansowanie na krawędzi przepaści.


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt wrz 14, 2007 10:38

lokmen pisze:podstawa VAG bez niego nawet sie do tego nie zabieraj bo nawet fury nie odpalisz
ja jakoś odpaliłem,odpali bez problemu(jak sobie zaznaczy w jakim położeniu miał przed odkręceniem),ale i tak nie umniejsza faktu,że będzie musiał jechać na vag



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości