nastawnik wyczyszczony - a dalej szarpie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

nastawnik wyczyszczony - a dalej szarpie

Post autor: maluch » czw wrz 13, 2007 18:41

koledzy mam problem z szarpaniem auta typowe objawy zabrudzonego nastawnika wyczyścilem nastawnik byl tak zabrudzony że szok jeszcze takiego nie widzialem ( a już kilka czyśclem ) poustawialem wszystko tak jak powinno być dawka 4.0 kąt 49 siłnik pracuje równiutko i cichutko ale podczas jazdy dalej odczuwalne są szarpania mniej jak przed czyszczeniem ale są czy ktoś wie co może być tego przyczyną jeszcze ? może zabrudzona dolna część pompy ? aha filtr paliwa nowy prozba o jakieś podpowiedzi z góry dzięki pozdrawiam :okej:



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » czw wrz 13, 2007 21:12

ok założe drugi i sprawdze



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 13, 2007 21:13

maluch, dobrze go złożyłeś :?: pomiędzy trzpieniem , a elektromagnesem ma być przerwa ...... jak ruszałeś trzpieniem , to odczuwałeś tarcie :?: odłącz wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz , czy dalej szarpie



Awatar użytkownika
Kapitan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 21:28
Lokalizacja: Hajnóvwka

Post autor: Kapitan » czw wrz 13, 2007 21:15

Gdzieś na forum czytałem, że przyczyną szarpania mogą być wtryski. A żeby to sprawdzić, należy wkręcić na 3000 tyś. obr. i "puknąć" kluczem we wtrysk sterujący, oczywiście ktoś ci musi pomóc :), jak szarpnie, wtrysk do wymiany. Osobiście nie testowałem tej metody sprawdzenia, i nie wiem czy jest skuteczna, ale może warto spróbować...

Pozdravwiam



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 13, 2007 21:21

Kapitan pisze:Gdzieś na forum czytałem, że przyczyną szarpania mogą być wtryski. A żeby to sprawdzić, należy wkręcić na 3000 tyś. obr. i "puknąć" kluczem we wtrysk sterujący, oczywiście ktoś ci musi pomóc :) , jak szarpnie, wtrysk do wymiany. Osobiście nie testowałem tej metody sprawdzenia, i nie wiem czy jest skuteczna, ale może warto spróbować...
podobno skuteczne ...... zrobiłem tak u siebie i szarpnęło , po wymianie na sprawny , okazało się , że dalej szarpie i stary wtrysk był ok :P



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » czw wrz 13, 2007 21:25

ok jutro odłanczam wtyczke i sprawdze złożyłem raczej dobrze a możliwe zeby pompa bła brudna ? czy to niema nic wspulnego? wtryski nówki od AFN to raczej dobre



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 13, 2007 21:26

ok jutro odłanczam wtyczke i sprawdze złożyłem raczej dobrze a możliwe zeby pompa bła brudna ? czy to niema nic wspulnego? wtryski nówki od AFN to raczej dobre
możliwe , ale na początek odłącz tą wtyczkę .... jak ustanie , to znaczy , że coś może być dalej z nastawnikiem ...



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » czw wrz 13, 2007 21:28

jutro z rana odłącze i zerkne a powiedz mi damcio czy dolną część pompy można samemu wyczyscić



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » czw wrz 13, 2007 22:30

Rsw mam ustawione na 0,800 tak jak przed rozbieraniem wyczyścilem dokladnie wszystko obawiam sie że pompa mi padła ale jutro zobacze jak z tą wtyczką posłucham sie jednak i do pompy niebęde sie dotykał



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw wrz 13, 2007 22:58

damcio151 pisze:że coś może być dalej z nastawnikiem ..
a sprawdź może te blaszki w nastawniku ,może lut puścil ja tak miałem po zlożeniu



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 14, 2007 08:13

jaszczur pisze:a sprawdź może te blaszki w nastawniku ,może lut puścil ja tak miałem po zlożeniu
dokładnie :okej: , ja również miałem z nimi problem po złożeniu :)



Awatar użytkownika
jablo81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
Lokalizacja: Kutno, łódzkie
Kontakt:

Post autor: jablo81 » pt wrz 14, 2007 09:12

odnosnie stukania we wtrysk przy 3000obr to zaszarpie.Ale sprawdzalem tak z ciekawosci poniewaz u mnie wszystko chodzi cacy. Obstawiam przeplywke lub nastawnik
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 09:13 przez jablo81, łącznie zmieniany 2 razy.



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » pt wrz 14, 2007 18:17

odłączułem wtyczke i nie szarpie więc co dalej bo jestem pewien że nastawnik dobrze wyczyścilem i złożyłem nastawnik uszkodzony?



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt wrz 14, 2007 19:31

widocznie cos z nim nie tak moze sie przycina klemuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości