Brak mocy w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy w AFN
Witam, koledzy, mam problem jak wyżej napisałem mój AFN traci moc. jak jade grzecznie to wszystko jest oki, można tydzień jeździć i nic sie nie dzieje jest silny, ładnie przyśpiesza ale wystarczy że raz mocniej dodać gazu a silnik sie zachowuje jakby doładowanie stracił, poleci max110km/h i na gaz prawie wogóle niereaguje... jak go zgasze i odpale od nowa to wszystko znów jest oki, czy ktoś wie co to może być????
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
najprawdopodobniej zapieczone kierownice w turbinie lub sterowanie
podcisnieniowe gruszka , zaworek n 75, lub zapchane niedrozne przewody
ale najpierw najlepiej zobaczyc jakie błedy wypluje vag
podcisnieniowe gruszka , zaworek n 75, lub zapchane niedrozne przewody
ale najpierw najlepiej zobaczyc jakie błedy wypluje vag
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 19:38 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.
A wypluje napewno 00575.DANIEL LHR pisze:ale najpierw najlepiej zobaczyc jakie błedy wypluje vag
Sprawdź czy lekko porusza się sztanga na turbo, wszystkie przewody podcisnienia (szczególnie taki krótki od trójnika do obudowy filtra powietrza bo czasami załamuje sie i jest niedrozny co powoduje że zawór N75 zacina się).
Sprawdź tez zaworek N75. mozna to zrobic w bardzo prosty sposób:
1- wyjmujemy zawór z auta
2- zakładamy kawałek rurki na dolny króciec zaworka
3- próbujemy zassać powietrze. Nie powinno nam się to udać w przeciwnym wypadku zawór
jest nieszczelny
4- podłączamy 12V do zaworka (powinniśmy usłyszeć tyknięcie) i teraz powinno dać zassać się powietrze. Po odłączeniu napięcia sytuacja powinna być jak w p 3
link poniżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
najpierw popatrz na przewody (załamania, zapchania) i dalej według wskazówek kolegów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
najpierw popatrz na przewody (załamania, zapchania) i dalej według wskazówek kolegów
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 21:37 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Mogę pomóc ale jestem z Tarnobrzega.
W środę będę w Jarosławiu.
W Rzeszowie wyjeżdżając w stronę Warszawy jest AUTOMACHER. Też dadzą radę.
Jeśli podmiana nie przyniosła skutku to zapieczone kierownice. Albo rozebrać turbo i wyczyścić (firmy biorą około 500zł i nazywają to regeneracją), albo tak jak ja lać na cięgło przy turbinie WD40 rozruszać i jeździć (u mnie ten zabieg był rok temu i dalej odpukać mam spokój).
W środę będę w Jarosławiu.
W Rzeszowie wyjeżdżając w stronę Warszawy jest AUTOMACHER. Też dadzą radę.
Jeśli podmiana nie przyniosła skutku to zapieczone kierownice. Albo rozebrać turbo i wyczyścić (firmy biorą około 500zł i nazywają to regeneracją), albo tak jak ja lać na cięgło przy turbinie WD40 rozruszać i jeździć (u mnie ten zabieg był rok temu i dalej odpukać mam spokój).
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Luknij tutaj: http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.htmlatomic pisze:dopytac sie chcialem o jaka sztange przy turbo chodzi jak ja zlokalizowac?
masz tam ładnie pokazane twoje turbo i na pierwszej potce elegancko widać sztangę
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Panowie nastepna część historii związanej z moim NOLAUFTEM..... pokreciłem sie troche po warsztatach i tak: pierwszy mechanik, tak mi wyczyścił zaworek n75 że NOLAUFT zniknoł bo znikneło całkiem doładowanie.....drugi mechanik podpioł auto pod kompa i uznał że elektronioka jest oki iże brak doładowania to wina peknietego weża gdzieś przed turbiną i kazał auto zostawić do ostygniecie ale niezaryzykowałem.... pojechałem na glob servis do krosna i tam zrobili mi goscie vag-a dynamicznie i okazało sie że zawonek n75 do wymiany, po wymianie doładowanie wróciło ale znów NOLAUFT... powiedzieli mi że to wina turbiny i trzeba ją oddać do magika.... ale to koszt 600zł netto!!!! powiedzcie mi czy to ma sens????? bo turbina bije przy 1200obr/min 2bary!!!!! oleju niebierze i czy trzeba ja regenerować, czy wystrarczy wyczyścić???????
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
czyszczenie to tak zwana regeneracja
jesli sobie ja wytargasz z auta to na forum jest sposób wyczyszczenia mozna to zrobic samemu jesli nie to trzeba zaplacic
a winne sa kierownice spalin
jesli sobie ja wytargasz z auta to na forum jest sposób wyczyszczenia mozna to zrobic samemu jesli nie to trzeba zaplacic
a winne sa kierownice spalin
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości