[MK2] obrotomierz w dieslu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr wrz 12, 2007 13:43

szczerze to upierałbym się przu analogowym obrotku,przy latającej wskazówce jest taki fajny klimacik,a przy samych cyferkach to lipa...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

vincent1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:36
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: vincent1981 » śr wrz 12, 2007 13:47

Zegary w stylu retro są fajne ale drogie :) musiałbym wymienić wszystkie zegary by mieć oryginalny obrotomierz, dlatego wolę elektronike .... "W końcu jesteśmy w Unii".

Sygnał w postaci napięcia ... ale rośnie napięcie czy rośnie prąd a napięcie jest stałe .... nie chce nic zmaścić :) :blush:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr wrz 12, 2007 13:49

andrew19_86 pisze:przy latającej wskazówce jest taki fajny klimacik
:bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr wrz 12, 2007 13:55

Rośnie częstotliwość, która jest przetwarzana na napięcie, dlatego obrotomierz cyfrowy jest prostym woltomierzem o odpowiedniej skali, a gniazdo W podaje napięcie z przed wejścia do regulatora napięcia.

Kurde, chyba gdzieś było, ale mk2 wkurzające jest jak zaraz po odpaleniu obrotek nie działa i pali się lampka ładowania. Dopiero po przygazówce wszystko śmiga. Jakby ktoś podrzucił schemat co tam trzeba wymienić żeby było ok to byłbym wdzięczny.
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 20:07 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr wrz 12, 2007 14:14

BENITO pisze:Kurde, chyba gdzieś było, ale mk2 wkurzające jest jak zaraz po odpaleniu obrotek nie działa i pali się lampka ładowania. Dopiero po przygazówce wszystko śmiga. Jakby ktoś podrzucił schemat co tam trzeba wymienić żeby było ok to byłbym wdzięczny.
u mnie zawsze smiga od poczatku


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr wrz 12, 2007 16:28

To jest w wielu mk2 w dieslu, ty masz silnik co najmniej z mk3, altka pewnie też.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości