problem ze świecami żarowymi i paleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

a1cygan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 25, 2007 20:03
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: a1cygan » wt wrz 11, 2007 09:40

tak zmieniłem
sprzedałem tą 1300 i kupiłem rok młodszą 1.6 D :grin: :chytry:



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt wrz 11, 2007 09:43

ja mam podobne pytanko! jak silnik sie rozgrzeje to podczas jazdy na nierównosciach mryga mi kontrolka od swiec


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt wrz 11, 2007 10:12

poczytajcie ten temat i przejżyjcie linki które tam są... moze coś sie przyda

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=73531

i tu troszke
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79428

:grin: :bajer:
Ostatnio zmieniony wt wrz 11, 2007 10:42 przez De'D, łącznie zmieniany 1 raz.



matt24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 12, 2006 16:37
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: matt24 » wt wrz 11, 2007 11:59

u mnie bylo tak samo a przyczyna byla woda ktora kapala przez uszczelke szyby na skrzynke z bezpiecznikami i kilka kabelkow ktore byly obok skrzynki one po prostu zardzewialy i nie bylo styku sprawdz te kabelki



a1cygan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 25, 2007 20:03
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: a1cygan » wt wrz 11, 2007 21:09

chyba znalazłem przyczynę. dostałem się do tego przekażnika o którym mówił BENITO i znalazłem w nim delikatne pęknięcie lutu w jednym miejscu na płytce.zlutowałem to i teraz zobaczę jak to się będzie sprawowało. miałem kiedyś podobny problem z przekaźnikiem od klimy w passacie vr6 przestała mi chodzić dmuchawa od nawiewu. na forum dowiedziłąem się że to może być wina przekażnika. wymintowałem go i po dokładnych oględzinach moża było zobaczyć minimalne pęknięcia cyny w niektórych miejscach . poprawiłem te luty i awaria się skończyła śmigało jak potrzeba mam nadzieję że i w tym przekaźniku co poprawiłem będzie to właśńie ta przyczyna i już wszystko będzie oki
dam znać czy to zdało egzamin
a1cygan



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt wrz 11, 2007 21:13

No, daj znać, zawsze się przyda innym jakby co. :bigok:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

a1cygan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 25, 2007 20:03
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: a1cygan » śr wrz 12, 2007 19:57

dzisiaj jeżdziłem i nic się nie zapalało więc pewnie przyczyną było to co opisałem powyżej kiepski lut w przekaźniku
a1cygan

[ Dodano: 15 Wrz 2007 21:26 ]
jednak jest coś nie tak któregoś razy mrygała i po wyjeciu przekaźnika też i jak włożyłem inny ale nie wiem czy sprawny to też mrygała co to może być



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości