Jak zwiększyć moc w 1.6D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn wrz 10, 2007 15:44

zaprzal pisze:poza tym mk2 w dieslu tez nie wazy 900 tylko wiecej
a TD jeszcze więcej :) tak ze te dane to mi wogóle nie pasują...



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 10, 2007 17:27

paja pisze:Lukas-182, powinieneś przestrzegać jeszcze conajmniej dwóch. Nie butować niezagrzanego autka a po butowaniu zawsze dać mu trochę czasu na ochłonięcie przed zgaszeniem :bajer:
To podstawa ! Odkąd jeżdżę dieslem, zawsze to robie.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn wrz 10, 2007 21:23

Lukas-182 pisze:Jakoś też mi się nie chce wierzyć, że tylko 15kg, przecież taka pupa musi coś ważyć, blacha, podwozie dłuższe, większy bak paliwa i tylko 15kg, na pewno więcej, coś ponad tonę.
Ta sama płyta,podłogowa więc coś jest nie tak...............Ta sama szerokość i odstęp między osiami..Bak paliwa ten sam.VW nie zdziwia prostota to podstawa, przynajmniej w starszych..



Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » wt wrz 11, 2007 09:15

marek29 pisze:
Lukas-182 pisze:Jakoś też mi się nie chce wierzyć, że tylko 15kg, przecież taka pupa musi coś ważyć, blacha, podwozie dłuższe, większy bak paliwa i tylko 15kg, na pewno więcej, coś ponad tonę.
Ta sama płyta,podłogowa więc coś jest nie tak...............Ta sama szerokość i odstęp między osiami..Bak paliwa ten sam.VW nie zdziwia prostota to podstawa, przynajmniej w starszych..
Jak to coś nie tak, jetta ma wszystko to samo co golf a nawet mniej bo odchodzi wycieraczka tył wraz z silniczkiem , pokrywa bagażnika [ w sedanie jest dużo lżejsza] trochę inaczej zbudowany tył [ jest większy ale lżejszy niż w golfie , ], no i duperele jak półka tylna i boczki.

Pamiętaj o porównaniu jetty i golfa w wersjach gdzie są 4 pary drzwi [ golf ma 5 ]



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 11, 2007 09:21

Djeight pisze:
marek29 pisze:
Lukas-182 pisze:Jakoś też mi się nie chce wierzyć, że tylko 15kg, przecież taka pupa musi coś ważyć, blacha, podwozie dłuższe, większy bak paliwa i tylko 15kg, na pewno więcej, coś ponad tonę.
Ta sama płyta,podłogowa więc coś jest nie tak...............Ta sama szerokość i odstęp między osiami..Bak paliwa ten sam.VW nie zdziwia prostota to podstawa, przynajmniej w starszych..
Jak to coś nie tak, jetta ma wszystko to samo co golf a nawet mniej bo odchodzi wycieraczka tył wraz z silniczkiem , pokrywa bagażnika [ w sedanie jest dużo lżejsza] trochę inaczej zbudowany tył [ jest większy ale lżejszy niż w golfie , ], no i duperele jak półka tylna i boczki.

Pamiętaj o porównaniu jetty i golfa w wersjach gdzie są 4 pary drzwi [ golf ma 5 ]
dla mnie to bzdura, jetta to nic innego jak golf z doklejonym bagaznikiem, jak cos wiekszego moze byc lzejsze?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt wrz 11, 2007 17:11

zaprzal pisze:jak cos wiekszego moze byc lzejsze?
mnie tez to dziwi... ale jak patrze na Jette to zauwaz ze tyl auta jakos zawsze wyzej stoi....w poruwnanio z golfem to tak jakby jetta byla lżejsza z tylu..... moze cosik myle....albo niedowidze.....aaa nawet kolega ma jette z Raichu i wlasnie mu tez dupcia wyzej stoi....

[ Dodano: 11 Wrz 2007 17:12 ]
oczywiscie na serynym zawieszeniu :grin:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr wrz 12, 2007 22:17

Takie małe podsumowanie dla założyciela tematu, bo coś temat się rozbiega.

Tak więc, zmieniaj silnik na jakiś z turbo, polecam 1.6TD (JR, SB ) lub 1.9TD (AAZ), bardzo fajne silniki z ogromnym potencjałem mocy. W uturbianie diesla się nie baw, powiem ci, że jakbym nie miał części przy sobie, to na pewno bym się za to nie brał, dużo roboty i części.

Pozdrawiam.

Ps. I tak Jetta II jest cięższa od Golfa II :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości