Jak zwiększyć moc w 1.6D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz wrz 09, 2007 15:57

Djeight pisze:masa własna jetty nie wynosi 1050kg tylko 830kg
no to jetta jest lzejsza od Mk2 w dieslu ???
zaprzal pisze:Duzo zalezy od kierownika
dokładnie jak dbasz o auto to pojezdzić powinno
zaprzal pisze:moj ma 68km i dymi, pewnie silnik juz pada ;)
tylko ze ja nie pytam ile masz do 2 tyś obr :satan:
ja bym na twoim miejscu zaturbial
ja tez a pozatym to jest 1.9 :))



Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » ndz wrz 09, 2007 17:27

To_mas pisze:
Djeight pisze:masa własna jetty nie wynosi 1050kg tylko 830kg
no to jetta jest lzejsza od Mk2 w dieslu ???
właśnie tak , golf jest cięższy o jakieś 60kg , taką podają informacje w ksiażkach :)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz wrz 09, 2007 17:52

właśnie tak , golf jest cięższy o jakieś 60kg , taką podają informacje w ksiażkach
jakoś nie moge w to uwierzyć bo juz jak patrze to wydaje sie cięzsza :PP
Mk2 wazy chyba ok 900 z płynami troche więcej :)
zaprzal pisze:wiec powinno byc powyzej 120
kiedyś musisz mnie tym przewieźc :D



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz wrz 09, 2007 17:56

golf TD SB 960kg, jetta 1.6D 930kg, jetta 1.6TD SB 975kg, jakos mi sie nie chce wierzyc, ze jetta jest ciezsza "tylko" 15kg


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz wrz 09, 2007 21:17

Jakoś też mi się nie chce wierzyć, że tylko 15kg, przecież taka pupa musi coś ważyć, blacha, podwozie dłuższe, większy bak paliwa i tylko 15kg, na pewno więcej, coś ponad tonę.



pudziok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 20, 2006 19:19
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Post autor: pudziok » ndz wrz 09, 2007 22:00

zaprzal pisze:
pudziok pisze:też chciałem uturbić mojego 1Y ale widze że to był zły pomysł :blush: lepiej pojeżdze jeszcze troche nim i kupie jakieś TDI :grin:
w 1y to nie taka glupia sprawa bo on chyba fabrycznie ma natrysk oleju... tylko tlok inny niz w 1.9td ale nie gorszy niz 1.6td.... ja bym na twoim miejscu zaturbial
tak ale ile to bedzie kosztowac??a nie starcila by sie zywotniosc??


POWER BY MK 3 D

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz wrz 09, 2007 22:59

pudziok pisze:a nie starcila by sie zywotniosc??
raczej by sie skróciła Tak samo jak podkręcasz TD to tez sie skraca Nie da sie zwiększać sporo mocy bez jakiegokolwiek minusa :PP



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz wrz 09, 2007 23:55

pudziok pisze:a nie starcila by sie zywotniosc??
to też zależy od stylu jazdy autkiem po podkręceniu. Ja w swoim przypadku stosuje dwie zasady: nie butować autka za długo :) i nie przeciągać na wysokie obroty autka podczas przyspieszania.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn wrz 10, 2007 00:42

Lukas-182, powinieneś przestrzegać jeszcze conajmniej dwóch. Nie butować niezagrzanego autka a po butowaniu zawsze dać mu trochę czasu na ochłonięcie przed zgaszeniem :bajer:


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn wrz 10, 2007 01:43

Ja wiele stosuje ale pisać mi sie nie chce :P
Lukas-182 pisze:i nie przeciągać na wysokie obroty autka podczas przyspieszania.

Ostatnio jak przycisnąłem na 2 i tak chciałem zobaczyć ta chmure dymu za mna to sie zagapiłem i 5,2 tyś obr ok było :PP hehe ( i mi sie go szkoda zrobiło :( )



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn wrz 10, 2007 07:53

Lukas-182 pisze:nie butować autka za długo :) i nie przeciągać na wysokie obroty autka podczas przyspieszania.
ja stosuje zasade: nie butowac na zimno ale przeciagac na wysokie obroty na rozgrzanym silniku :) heh... I chlodzic przed zgaszeniem, czasami dlugo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » pn wrz 10, 2007 11:12

Obrazek

oto dane z książki :) masy pojazdów ;p Golf 1 Golf 2 Jetta 2



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn wrz 10, 2007 15:34

Djeight, mzoe to dotyczy jetty mk1? bo to niemozliwe... poza tym mk2 w dieslu tez nie wazy 900 tylko wiecej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 84 gości