nie no ja to wszystko rozumiem, bo sam miałem ponad 90. natomiast żeby zrobić mod pompy to chyba wypadałoby założyć taką z zaworem, jak ma jr czy sb. bo chyba jp nie ma podłączenia pompy do kolektora.czyli trzeba by zacząć od wymiany pompy. jak kolega nie wie za bardzo o co biega to albo sie szybko nauczy albo bedzie płacił komuś za usługiLukas-182 pisze:Oj da się, da. Zwiększona dawka paliwa, mod LDA, turbosprężarka garret T3 1,1bara, wydech od skody octavia 1.9TDI i mówię ci, że na bank 90 KM jest, przynajmniej 90KMCinek pisze:że tak sie zapytam, na hamowni byłeś ?? bo taki wynik nie da sie osiągnąć przy pomocy podkręcenia. i ie jest to szybka operacja cały osprzęt z jr albo sb musi być.
Jak zwiększyć moc w 1.6D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tja, juz na pewno przy 100koniach wyleca tloki i jeszcze silnik wybuchnie niszczac wszystko w promieniu 100 metrowTo_mas pisze:Jak bedziesz czuć to podnisiesz cisnienei i polecą tłoki najwyzej
chyba za bardzo wierzycie w ten IC. To nie szybcy i wsciekli Wiecej zyskasz dobrym ustawieniem turbo i pompy, szczegolnie w taka pogode jak dzis...Lukas-182 pisze:nie no 100KM to chyba nie ma, może będzie jak założę intercooler
moc szacowana na oko, a czas do 100 stoperem?To_mas pisze:choć jak tak patrze i widze ze Lukas-182, masz w opisie auta napisane ze w 9,coś masz do 100 to masz ok 100 km ja bym liczył
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no raczej na oko bo nie był na hamowni a obstawia ze ma ok 90 !! a ja jak popatrzyłem na ten czas (nie wiem czy mmierzony!!!!! i czy z górki czy pod górke jechał ) to obstawiam ze chyba bedzie miał ok 100 kucyków bo patrząc na mojego tak mi sie wydaje pozatym jetta ile wazy ?? (bo nawet nie wiem:/ )zaprzal pisze:moc szacowana na oko
[ Dodano: Nie Wrz 09, 2007 10:46 ]
no przeciez zartowałemzaprzal pisze:To_mas napisał/a:
Jak bedziesz czuć to podnisiesz cisnienei i polecą tłoki najwyzej
tja, juz na pewno przy 100koniach wyleca tloki i jeszcze silnik wybuchnie niszczac wszystko w promieniu 100 metrow
coś taki nerwowy rano w niedziele :PP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
To_mas, zaprzal, pomiar robiłem stoperem, równa droga (brak wzniesień), wynik 9,6sek, dodałem jedną sekundę jako błąd pomiaru. Stoper włączał kumpel, na pokładzie dwie osoby, po jakieś 80Kg, Jetta waży około 1050kg. Stoper kumpel wyłączył na 110Km/h, dałem sobie zapas, bo może licznik oszukuje.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 12:12 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
Sorki chłopaki że się wtrącę, ale człowiekowi się słabo robi To_mas,Cinek, dobrze przedłożyli sprawę tylko swap bo reszta się nie opłaca.Lukas-182, gratuluję Ci tej przeróbki, tylko na ile to będzie trwałe no i jak napisałeś - miałeś części
Sam miałem JP-ka i oprócz pompy z 1.9 nie było nic modyfikowane to ma być przecież oszczędne auto
BazaMKII, moja rada to sprzedać tego golfika i kupić coś mocniejszego może SB albo KR`a zależnie czy ma to być diesel czy benzyniak
zresztą i tak wszystko zależy od techniki jazdy
Sam miałem JP-ka i oprócz pompy z 1.9 nie było nic modyfikowane to ma być przecież oszczędne auto
BazaMKII, moja rada to sprzedać tego golfika i kupić coś mocniejszego może SB albo KR`a zależnie czy ma to być diesel czy benzyniak
zresztą i tak wszystko zależy od techniki jazdy
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
moj ma 68km i dymi, pewnie silnik juz padaTo_mas pisze:zaprzal, tak sie zastanawiam ile twoj ma bo jakoś nigdy nie pamiętam zebyś sie pochwalił tylko tam po Cichu modujesz w garazu
widzialem juz 1.6D zrobionego na 135kucy i jak na razie jezdzi wiec bym sie na zapas nei martwil. Duzo zalezy od kierownikahanti pisze:Lukas-182, gratuluję Ci tej przeróbki, tylko na ile to będzie trwałe
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to taki zart... a tak powaznei to wielka niewiadoma ile tam jest kucy na majovwce na tym krotkim odcinku objechalem Euglena wiec powinno byc powyzej 120.. na vagtreffen mialem et 15,24... turbo mam slabe do tej pompytomcio pisze:no to teraz każdy będzie powracał do ustawień seryjnych ehehezaprzal pisze:moj ma 68km i dymi, pewnie silnik juz pada
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
też chciałem uturbić mojego 1Y ale widze że to był zły pomysł lepiej pojeżdze jeszcze troche nim i kupie jakieś TDI
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 14:49 przez pudziok, łącznie zmieniany 1 raz.
POWER BY MK 3 D
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
w 1y to nie taka glupia sprawa bo on chyba fabrycznie ma natrysk oleju... tylko tlok inny niz w 1.9td ale nie gorszy niz 1.6td.... ja bym na twoim miejscu zaturbialpudziok pisze:też chciałem uturbić mojego 1Y ale widze że to był zły pomysł lepiej pojeżdze jeszcze troche nim i kupie jakieś TDI
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 95 gości