Jeśli silnik stuka w całym zakresie obrotów mogą być to
Panewki korbowe lub główne wału,
zużyty sworzeń tłoka lub sam tłok[ ma zbyt duże luzy]
możliwe że pękła sprężyna przy zaworach lub jest mocno osłabiona i stad metaliczny stuk
uważam że skoro silnik ma moc i ma odpowiedznie ciśnienie oleju to może być ostatnia opcja lub poprostu stukają ci przewody metalowe wtryskiwaczy [ jeden za blisko drugiego i dzwonią ] kup w aso obejmy plastikowe na te przewody i wtedy sprawdż
Passat 1Z - głośna praca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szatanek
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2007 15:01 ]
Panowie - mam dostęp do Vag-a u kolegi (VAG-COM), czy ktoś z was mógłby mi podać co mam zrobić zeby sprawdzić ECU w czasie jazdy wszytskie parametry ?? Może sam spróbuje, tylko nie wiem jak sie robi Logi ? tak żebym mógł potem wrzucić tutaj
na 100% nie są to też przewody, podejzewam ze koles co bylem u niego tez zglupial co to moze byc, ja jednak podejrzewam te sworznie na tłokachDjeight pisze:uważam że skoro silnik ma moc i ma odpowiedznie ciśnienie oleju to może być ostatnia opcja lub poprostu stukają ci przewody metalowe wtryskiwaczy [ jeden za blisko drugiego i dzwonią ] kup w aso obejmy plastikowe na te przewody i wtedy sprawdż
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2007 15:01 ]
Panowie - mam dostęp do Vag-a u kolegi (VAG-COM), czy ktoś z was mógłby mi podać co mam zrobić zeby sprawdzić ECU w czasie jazdy wszytskie parametry ?? Może sam spróbuje, tylko nie wiem jak sie robi Logi ? tak żebym mógł potem wrzucić tutaj
don't running
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 104 gości