Modyfikacje mojego SB- problemy :)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Modyfikacje mojego SB- problemy :)

Post autor: wozekGTD » pt wrz 07, 2007 19:10

Part 1:
Wszystko zaczelo sie elegancko- najpierw modyfikacja LDA- obrocona membrana na pompie i spilowana podkladka. Przejechalem sie i rzeczywiscie pewnie kilka KM wiecej pojawilo sie pod maska. Zainstalowalem MBC, zatkalem zawór blow off :rotfl: i ustawilem cisnienie na 0,9bar nie zmieniajac dawki paliwa na pompie- efekt po 100km wydmuchalo mi uszczelke. Victor Reinz polegl czesciowo przez moja wlasna glupote(duzo powietrza=wyzsza temp spalania) a czesciowo przez niedokladnosc mechanikow- nie oczyscili oni dokladnie kadlubu. No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo zeby zobaczyc czy moze glowica sie nie rozleci i wtedy moglbym zrobic to od razu z wymiana uszczelki :panna: . Wszystko bylo ok(no ale to jest pare km).
Part 2:
Z ustawieniami wrocilem do serii, zalozylem uszczelke metalowa Victor Reinz(glowica + kadlub proste), sruby earlinga a moj budzet przewidziany na rok studiow mocno sie zmniejszyl :panna: . Mechanik zauwazyl ze na glowicy miedzy zaworami sa pekniecia, sama glowica jest natomiast 100% szczelna. Dzieki uprzejmosci Zaprzala i zatruwaniem mu zycia na forumowym pm zdecydowalem sie na metalowa uszczelke z czego jestem(jak narazie) bardzo zadowolony- auto pali nadal rewelacyjnie. Thx :kwiat:
Part 3:
Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?- narazie mysle tylko o dawce i doladowaniu(set up zimowy na 1-1,1 bar :bigok: +dawka). Jezeli tak to jestem troche w kropce. Jezeli moge spokojnie bawic sie w podkrecanie silnika to nastepnego roku pojawi sie wydech 2,5cala, gov mod i pewnie wieksze turbo oraz nowe sprzeglo :satan: .
Aha i czy moge odrazu po zalozeniu metalowej uszczelki podkrecic auto czy lepiej przejechac te 1000km i dopiero potem wziasc sie za krecenie?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 07, 2007 19:13

wozekGTD pisze:duzo powietrza=wyzsza temp spalania)
bzdura! to nie benzyna!
wozekGTD pisze:No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo
gratuluje pomyslowosci :helm:
wozekGTD pisze:Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?
generalnie kazda glowica td ma pekniecia miedzy zaworami, wiec jesli sprawdzales na szczelnosc to bym sie nie przejmowa...

smigaj, ale z glowa bo wszystko mozna zajechac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » pt wrz 07, 2007 21:37

Dzieki za rady :bigok: . Moge juz teraz krecic czy przejechac spokojnie na serii pare kilometrow?



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt wrz 07, 2007 21:39

zaprzal pisze:
wozekGTD pisze:duzo powietrza=wyzsza temp spalania)
bzdura! to nie benzyna!
wozekGTD pisze:No ale jak szalec to szalec- przed wymiana uszczelki zrobilem 1,1 bar + paliwo
gratuluje pomyslowosci :helm:
wozekGTD pisze:Tutaj zaczyna sie problem- czy takie pekniecia glowicy miedzy zaworami moga byc przeciwskazaniem do tuningu?
generalnie kazda glowica td ma pekniecia miedzy zaworami, wiec jesli sprawdzales na szczelnosc to bym sie nie przejmowa...
smigaj, ale z glowa bo wszystko mozna zajechac


kiedy mechanior wymieniał mi uszczelke pod głowicą na metalową też mówił że mam pęknięcia i wogóle że głowica była już robiona, ale co zrobić mój silnik ma już najechane ok 490tys. :grin: , no i dalej sie leje i wymienia olej i filtry; ja jestem tego zdania że będe jeździł aż silnik będzie totalną padliną lub sie rozpadnie to wtedy sie pomyśli co dalej... jak narazie to trzeba kręcić i krzesać iskry...


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 07, 2007 22:56

Podobno głowice w TD mają takie minimalne peknięcia w tych miejscach więc nie powinieneś sie tym zbytnio przejmowac :))

powodzenia w dalszych modach :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 07, 2007 23:07

wozekGTD pisze:Dzieki za rady :bigok: . Moge juz teraz krecic czy przejechac spokojnie na serii pare kilometrow?
moj prosto po robocie wyjechal z zablokowanym wastegate = 2bary :lol:
ale mozna spokojnie pojezdzic zeby sie ulozylo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 07, 2007 23:40

zaprzal pisze:moj prosto po robocie wyjechal z zablokowanym wastegate = 2bary :lol:
ale mozna spokojnie pojezdzic zeby sie ulozylo
właśnie poustawiaj sobie wszystko :) a jeździj spokojnie :P choć to moze być trudne :P



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob wrz 08, 2007 08:31

na poczatku po modach kazdy depta,a potem czlowiek madrzeje i depta tylko kiedy trzeba. te pekniecia to normalne, wazne zeby byla szczelna glowa.

wozekGTD mowilem krec i bedzie fun :bajer:

czas ciac metal i krzesac iskry... jeszcze kiedys i dzik bedzie smigal


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob wrz 08, 2007 09:04

Chyba zrobie z 200km bez modow, potem troche pokrece ale szalal nie bede. Z tego co mowil mechanik to moj silnik nie widzial remontu, glowica planowana tylko raz(jak zmienialem uszczelka i raz zabielona zeby sprawdzic czy jest rowna plaszczyzna). Cisnienie 33-34 w cylindrach, w srodku wszystko jak nowe. Istna masakra- przezciez nie wierze ze ten silnik (jak i cale auto) ma mniej niz 500tys km a stan silnika naprawde rewelacja. Mam teraz cicha nadzieje na 95KM a w nastepnym sezonie cos wiecej- tak zeby KR rope wachal :pub:



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » sob wrz 08, 2007 09:19

wozekGTD, sam wkoncu zrobiles mody czy ktos ci pomagal ..... bo pamietam ze latem kogos szukales zeby ci pomogl ?


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob wrz 08, 2007 09:26

Sytuacja zmusila mnie do tego zebym zrobil to sam(oczywiscie nie mowie o wymianie uszczelki :bigok: ), no ale przynajmniej czegos sie nauczylem :chytry: . Moze zamieszcze fotki jak ladnie zainstalowalem MBC czy jak dokladnie spilowalem podkladke pod LDA :rotfl: . Wszysytkie modyfikacje okazaly sie dosc latwe ale jak widac zawsze w tak starym aucie pojawia sie jakis problem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości