Peknięcie w głowicy 1.6TD, czy da sie ja uratować ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw sie 23, 2007 00:20

noi ok :) dzieki dzieki. a gdzie to kupowales??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 26, 2007 17:54

I pupa !!! Dzisiaj wyruszyłem na trasę, pierwszą od zmiany uszczelki i pupa, wydmuchało mi metalową uszczelkę, tuż pod wyjściem płyny chłodniczego do chłodnicy, przejechałem ledwie 150km, tempem żółwia, bo silnik na dotarciu a i tak wydmuchało uszczelkę. Już wracałem do domu a tu gaz wciśnięty a auto zwalania, ruszam pedałem gazu i nic, auto nie przyspiesza, stanąłem, zgasiłem, odpaliłem ponownie i silnik zaczął stukać i kuleć na jeden tłok. I pupa, holowanko do domu, na szczęście miałem nie daleko więc looz.

Zakładam oryginalną uszczelkę do 1.6 TD, bo coś ta metalowa u mnie nie teges.

garczus, Malbork, u Kuzikowskiego, zawsze tam kupuję, bo szybko i tanio. Polecam.



Awatar użytkownika
mattib4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw maja 17, 2007 16:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mattib4 » śr sie 29, 2007 13:11

A u mnie wszystko z tą niemetalową ok (ach te metalowe uszczelki :) ) :bajer: Pojechałem nad morze i z powrotem tempem maks 100km/h. Wróciłem i jest wszystko ok. Zapiernicza jak bura suka ;p



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 06, 2007 21:17

Już śmigam !! Uszczelka Goetze, oryginalna od 1.6TD (cena: 78zł). Przejechane około 400km i baja, wszystko gra. Na razie turbo i dawka skręcona na serie, ale po dotarciu z powrotem na 1bara i większą dawkę. Ale nawet teraz zauważyłem, że autko odżyło, lepiej się wkręca, przestało w ogóle kopcić, oleju jak na razie znikoma ilość ubyła, pewnie przez docieranie pierścieni. Jak na razie jestem zadowolony.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw wrz 06, 2007 22:25

w sumie ja na zwylkej od 1,6 TD smigam na 1,4 bara juz długooooo i nic sie nie dzieje..... :bigok:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 06, 2007 22:52

tomogolf2, no ja widzę, że ty to równo turbo podkręciłeś :),dużo wycisnąłeś z k24, bo ja Garreta T3 i śmigałem na 1bara (podczas ustawiania MBC turbo na maksa pompowało mi 1.6bara !!! ale to za dużo jak na serie :) )



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw wrz 06, 2007 22:54

K24 to odpowiednik T3, podobne możliwości.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw wrz 06, 2007 23:40

(podczas ustawiania MBC turbo na maksa pompowało mi 1.6bara
miales malo paliwka :chytry:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt wrz 07, 2007 08:58

ja bym tam nie szalał z tym 1.6 bara bo wg mnie to juz sie balansuje jezeli zwykła uszczelka :hmm:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 07, 2007 12:32

tberent pisze:ja bym tam nie szalał z tym 1.6 bara bo wg mnie to juz sie balansuje jezeli zwykła uszczelka :hmm:
ja bym na zwyklej nie przekraczal 1,2 a i tak sie pewnie z czasem wydmucha


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt wrz 07, 2007 14:22

ja akurat nie mam MBC.......i jak narazie dobrze mi sie jezdzi :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 08, 2007 09:04

jakim momentem dokrecaliscie ta metalowa uszczelke, ze wam wydmuchalo?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob wrz 08, 2007 09:07

Mi sie wydaje zeby wydmuchalo to glowica i kadlub musza byc mocno pokrzywione :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości