Pasek rozrzadu i ile kosztuje wymiana?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Wronas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:04
Lokalizacja: wawka
Kontakt:

Pasek rozrzadu i ile kosztuje wymiana?

Post autor: Wronas » śr wrz 05, 2007 19:26

czy ktos orientuje sie badz wymienial pasek rozrzadu w tdi 110 ps ile to kosztuje? :chytry:
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 14:53 przez Wronas, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr wrz 05, 2007 19:38

Wronas, pytanie robocizna,czy cześci



zefir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 21:00
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zefir » śr wrz 05, 2007 19:54

Witam, ja też podłączę się do tego tematu...nie dawno kupiłem VW golfa mk4 ('99) z silnikiem AGR 90 km i przebiegiem 172 tys.Nic nie wiem o serwisowaniu auta i na jakim oleju jeździł, jest co prawda naklejka Total Quartz ale nie ma informacji jaka jest specyfikacja oleju i kiedy był wymieniany. Słyszałem żeby kupić do tego rozrząd trzeba znać nr. silnika gdyż występują dwa różne komplety, jak uzyskać ten nr i gdzie go szukać? co ile wymienia się rozrząd..zakładam że raz musiał być już wymieniany..i czy wymieniać również pompę wody?Oraz ew. jaki olej polecilibyście ze swojego doświadczenia, praktyki w mojej sytuacji (zakładam że przebieg jest oryginalny), czy mechanik może na jakiejś podst. stwierdzić że pasek był niedawno wymieniany...pytam bo widzę że kilka rzeczy było w nim niedawno wymieniane...tarcze, klocki, końcówki. Oczywiście poczytałem trochę archiwum forum, ale wszelkie dodatkowe informację będą mi przydatne.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
pioottr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: pioottr » śr wrz 05, 2007 20:14

Rozrząd należy wymieniać po 60 tkm, ale większość ludzi wymienia po 90, ja niedawno wymieniałem w takim silniku jak ty masz przy przebiegu 181tkm, to mi wyszło z robocizną 850zł, razem z pompą wody, bo była już :pub: w nieciekawym stanie.



toomii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 19:52
Lokalizacja: turek

Post autor: toomii » śr wrz 05, 2007 20:40

ja za wymiane biore okolo 130zl. wymiane proponuje robic co 60tys lub co 4 lata. no i przy kazdej wymianie oleju, radze zerknac na stan paska. czasem padaja panewki na pompie i pasek zaczyna sie z suwac i trzec sie o obudowe. jakis czas temu mialem taki przypadek. na pasku klijent przjechal okolo 6000, a z paska zostalo okolo 5mm. doslownie. widac jak mocne sa paski, ze wytrzymal. pasek firmy DAYKO.



Wronas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:04
Lokalizacja: wawka
Kontakt:

Post autor: Wronas » czw wrz 06, 2007 13:24

Jaszczur czesci i robocizna razem



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw wrz 06, 2007 14:07

Wronas, robocizna 250 zł bynajmniej u nas,części rozrząd komplet SKF JEGO NR VKMA 01251od numeru silnika: 595 001 581 zł,2 rodzaj też Skf do numeru silnika: 595 000 jego nr VKMA 01131cena 533 zł
różnica między nimi jest taka,iż różnią się napinaczami(i ztąd nr silnika podane) reszta jest bez zmian,proponuję ci taki komplecik bo w/g mnie jest najlepszy



Wronas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:04
Lokalizacja: wawka
Kontakt:

Post autor: Wronas » czw wrz 06, 2007 19:27

no w serwisie wyspiewali 1000 zl wiec nie bede krecil nosem



Awatar użytkownika
andrewnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lip 23, 2007 20:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: andrewnik » ndz gru 16, 2007 12:26

Witam jestem świeżo po wymianie rozrządu w moim AHF 1,9 tdi
wszystko mnie wyszło 1200zł a wymieniłem : pasek firmy contitech , rolki ruville bodajże 5 ich było + napinacz paska wielo rowkowego tez ruville i przy okazji pasek wielo rowkowy.

dzwoniłem do ASO i za części chcieli 703zł rolki+pasek 303zł napinacz i robocizna 450 :| :|

moim zdaniem dałem 200zł za dużo bo np na allegro trochę tańsze te rzeczy, ale musiał bym sam kompletować i dobierać do parametrów silnika...

Pozdr !



Awatar użytkownika
Fenomen89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Fenomen89 » śr sty 09, 2008 15:38

andrewnik pisze:wszystko mnie wyszło 1200zł
tez mnie to czeka...

pompe wodna trzeba wymienic razem, czy sie myle?


ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości