Różnica w obrotach na v-power diesel.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Różnica w obrotach na v-power diesel.

Post autor: BENITO » śr wrz 05, 2007 18:06

Siema.

Jak myślicie, czy to możliwe, czy to tablice oszukują?

Autko tankowane na shellu, przykładowe wartości:

Diesel extra: 60km/h 3000rpm 3-ci bieg

V-power diesel: 60km/h 2500rpm 3-ci bieg

Czyżby w TD była taka różnica?

Czyli jakby nie było 1/6 obrotów mniej (nie licząc tego, że przy 2500 turbo dopiero zaczyna wstawać). :hmm:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr wrz 05, 2007 18:21

BENITO, Może pasek ślizga :crazy:
Nie możliwe żeby więcej pokazywało.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » śr wrz 05, 2007 19:47

bez względu jakie masz paliwo w baku, przy stałej prędkości na danym biegu, będziesz mieć IDENTYCZNE OBROTY silnika, bo przecież przełożenie się nie zmienia. Chyba coś pokręciłeś patrząc na deskę w czasie jazdy...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr wrz 05, 2007 20:36

Kurde jeszcze raz sprawdzę, bo nie wierzę. :helm:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » śr wrz 05, 2007 20:41

hmmmm paliwo tu nie ma nic do rzeczy, moze pasek Ci się slizga. ja przy 4 tys czasami mam ponad 150 a czasami nawet 130km/h, a wina tkwi w pasku :bigok:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr wrz 05, 2007 20:42

BENITO pisze:Kurde jeszcze raz sprawdzę, bo nie wierzę. :helm:
Chyba cos pokreciłęs albo pasek od altka był mokry :hmm: Przeciez obroty zaleza od przełożenia skrzyni biegów, nie ważne czy przy 90km/h na 3 biegu masz 2 tys obr z wcisnietym gazem czy z puszczonym jak hamujesz biegami-, obroty zawsze beda takie same, chyba ze ci sprzegło popuszcza to przy konkretnych obrotach na danym biegu mozesz miec wiekrza predkosc obrotową.
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 20:43 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr wrz 05, 2007 20:48

Jak zatankuję zwykłego diesla to porównam jeszcze raz. Sprzęgło jest nowe i ma góra 1500 km przejechane, więc odpada.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr wrz 05, 2007 20:50

BENITO, a nie byłeś na kacu? :chytry:

[ Dodano: Sro Wrz 05, 2007 20:51 ]
Bo mnie na kacu też straszy...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr wrz 05, 2007 20:51

Właśnie nie, a może powinienem. :crazy: poza tym to nie może być sprzęgło, bo prędkość jest ta sama ale na niższych obrotach silnika a nie na wyższych.

Znaczyło by to wtedy że wcześniej sprzęgło się ślizgało a teraz przestało :goof:
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 20:53 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości