remont silnika wersja standard low

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

remont silnika wersja standard low

Post autor: SkinnerPL » śr wrz 05, 2007 14:50

siemka chlopaki
jest taka sprawa...
mam troche silnik zajechany no i chcialem zrobic remoncik... slyszalem ze 2 tys kosztuje kompletny remont... ale nie mam kasy zbytnio... a chcialem sobie jeszcze opony kupic i audio...
co powinienem zrobic na podstawowy remont silnika zeby potem dokonczyc reszte i nie rozkrecac srodka np tam z uszczelka nie kombinowac.
wiem tyle ze musze zrobic szlif glowicy czy cos, planowanie glowicy, pierscionki wymienic, uszczelniacze i co do tego jeszcze dochodzi? oprocz uszczelki pod glowice....
i powiedzcie mi czy po takim remoncie bedzie mi bez problemu odpalal w zime samochod?
pilna sprawa
z gory dziekuje za odpowiedz



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Re: remont silnika wersja standard low

Post autor: maryjan » śr wrz 05, 2007 15:11

SkinnerPL pisze:siemka chlopaki
jest taka sprawa...
mam troche silnik zajechany no i chcialem zrobic remoncik... slyszalem ze 2 tys kosztuje kompletny remont... ale nie mam kasy zbytnio... a chcialem sobie jeszcze opony kupic i audio...
co powinienem zrobic na podstawowy remont silnika zeby potem dokonczyc reszte i nie rozkrecac srodka np tam z uszczelka nie kombinowac.
wiem tyle ze musze zrobic szlif glowicy czy cos, planowanie glowicy, pierscionki wymienic, uszczelniacze i co do tego jeszcze dochodzi? oprocz uszczelki pod glowice....
i powiedzcie mi czy po takim remoncie bedzie mi bez problemu odpalal w zime samochod?
pilna sprawa
z gory dziekuje za odpowiedz
sorki ale się rozpłakałem ze śmiechu......


Dziki

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr wrz 05, 2007 15:15

no i co posta nabiles i zadowolony?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr wrz 05, 2007 15:33

wybieraj - audio albo silnik


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr wrz 05, 2007 15:37

z tym audio to inna sprawa bo to tak jak by osobna sprawa... moje pieniadze ale nie dla mnie ;] w ten sposob... tzn silnik bym caly robil wiadomo ale zaskoczylo mnie oc...



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » śr wrz 05, 2007 15:39

Nie da się zrobić remontu silnika na raty.
Bo remont polega na szlifowaniu bądź tulejowaniu bloku, wymiana pierścieni (tłoków) panewki dotego szlif wału korbowego- z praktyki wiem ze tak na 80% głowica będzie pęknięta (przynajmniej między zaworami), remont głowicy to frezowanie otworów, szlifowanie zaworów potem decieranie tego, wymiana uszczelniaczy, szklanki. Do całości dokładamy uszczelki, zimeringi, rozrząd, pompa oleju, wody, etc. ( niewiadomo jak z pompą i wtryskami, swiece żarowe) + robocizna.
Tak po taniości to możesz wymienić pierścienie i uszczelnić głowice ale tak to robią handlarze na sprzedaż....
Pozdrawiam



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr wrz 05, 2007 15:42

a przedna opone mam lysa jak w f1... a z tylu rozwalona jezdzilem na dojazdowce jakis czas teraz mam ze szrotu jakas z innej parafii ;=/ i musialbym wymienic na te same... opony, nie sa takie pilne w zasadzie... ale jak rozbije auto to po co mi silnik... tamta opona to na mokrej nawierzchni zachowuje sie jak w zime... a na suchej dosc dobrze przylega do nawierzchni i przy przyspieszaniu albo gwaltownym hamowaniu dosc mocno sciaga... w sumie albo rybki albo akwarium i takie bledne kolo



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr wrz 05, 2007 15:42

SkinnerPL pisze:tzn silnik bym caly robil wiadomo ale zaskoczylo mnie oc...
Zaskoczyło cie OC jak zima drogowców...... :helm:

zastanów sie , albo robisz silnik jak nalezy , albo wcale, nie da sie robić cos na raty , typo zmienie pierścienie , a za pół roku tłoki i tuleje , splanuje tylko głowice i dam nowe uszczelniacze, a potem tylko zrobie gniazda zaworowe i zawory ......... to sie mija wszystko z celem.

Dobry silnikowiec rozbierze grata , sprawdzi , pomierzy i bedzie wiadomo co jest do roboty , a może sie troche tego uzbierać....


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr wrz 05, 2007 15:48

aha bo wiecie myslalem ze po prostu jak sie robi silnik to troche robot jest tak jak by w jednej czesci a inne roboty w drugiej czesci remontu...



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » śr wrz 05, 2007 15:59

to tak jak bys kupil sobie jeden nowy but a w drugim obdartusie jeszcze pól roku latał. Potem byś kupił drugi nowy ale ten pierwszy już byłby stary :) kumasz o co mi chodzi? :bajer:



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr wrz 05, 2007 16:36

a warto w dieslu robic remont wogle ?? bo jak popatrzylem na ceny gratow to sie na 2-gi motor w miare sensowny trafi :D



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr wrz 05, 2007 17:25

Warto jeśli masz motor jeszcze w stanie, który pozwala jeszcze długo pojeździć po remoncie, bo wtedy wiesz czym jeździsz i nie kupujesz kota w worku, którego też za jakiś czas będziesz musiał remontować. :chytry:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości