remont silnika wersja standard low
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
remont silnika wersja standard low
siemka chlopaki
jest taka sprawa...
mam troche silnik zajechany no i chcialem zrobic remoncik... slyszalem ze 2 tys kosztuje kompletny remont... ale nie mam kasy zbytnio... a chcialem sobie jeszcze opony kupic i audio...
co powinienem zrobic na podstawowy remont silnika zeby potem dokonczyc reszte i nie rozkrecac srodka np tam z uszczelka nie kombinowac.
wiem tyle ze musze zrobic szlif glowicy czy cos, planowanie glowicy, pierscionki wymienic, uszczelniacze i co do tego jeszcze dochodzi? oprocz uszczelki pod glowice....
i powiedzcie mi czy po takim remoncie bedzie mi bez problemu odpalal w zime samochod?
pilna sprawa
z gory dziekuje za odpowiedz
jest taka sprawa...
mam troche silnik zajechany no i chcialem zrobic remoncik... slyszalem ze 2 tys kosztuje kompletny remont... ale nie mam kasy zbytnio... a chcialem sobie jeszcze opony kupic i audio...
co powinienem zrobic na podstawowy remont silnika zeby potem dokonczyc reszte i nie rozkrecac srodka np tam z uszczelka nie kombinowac.
wiem tyle ze musze zrobic szlif glowicy czy cos, planowanie glowicy, pierscionki wymienic, uszczelniacze i co do tego jeszcze dochodzi? oprocz uszczelki pod glowice....
i powiedzcie mi czy po takim remoncie bedzie mi bez problemu odpalal w zime samochod?
pilna sprawa
z gory dziekuje za odpowiedz
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Re: remont silnika wersja standard low
sorki ale się rozpłakałem ze śmiechu......SkinnerPL pisze:siemka chlopaki
jest taka sprawa...
mam troche silnik zajechany no i chcialem zrobic remoncik... slyszalem ze 2 tys kosztuje kompletny remont... ale nie mam kasy zbytnio... a chcialem sobie jeszcze opony kupic i audio...
co powinienem zrobic na podstawowy remont silnika zeby potem dokonczyc reszte i nie rozkrecac srodka np tam z uszczelka nie kombinowac.
wiem tyle ze musze zrobic szlif glowicy czy cos, planowanie glowicy, pierscionki wymienic, uszczelniacze i co do tego jeszcze dochodzi? oprocz uszczelki pod glowice....
i powiedzcie mi czy po takim remoncie bedzie mi bez problemu odpalal w zime samochod?
pilna sprawa
z gory dziekuje za odpowiedz
Dziki
Nie da się zrobić remontu silnika na raty.
Bo remont polega na szlifowaniu bądź tulejowaniu bloku, wymiana pierścieni (tłoków) panewki dotego szlif wału korbowego- z praktyki wiem ze tak na 80% głowica będzie pęknięta (przynajmniej między zaworami), remont głowicy to frezowanie otworów, szlifowanie zaworów potem decieranie tego, wymiana uszczelniaczy, szklanki. Do całości dokładamy uszczelki, zimeringi, rozrząd, pompa oleju, wody, etc. ( niewiadomo jak z pompą i wtryskami, swiece żarowe) + robocizna.
Tak po taniości to możesz wymienić pierścienie i uszczelnić głowice ale tak to robią handlarze na sprzedaż....
Pozdrawiam
Bo remont polega na szlifowaniu bądź tulejowaniu bloku, wymiana pierścieni (tłoków) panewki dotego szlif wału korbowego- z praktyki wiem ze tak na 80% głowica będzie pęknięta (przynajmniej między zaworami), remont głowicy to frezowanie otworów, szlifowanie zaworów potem decieranie tego, wymiana uszczelniaczy, szklanki. Do całości dokładamy uszczelki, zimeringi, rozrząd, pompa oleju, wody, etc. ( niewiadomo jak z pompą i wtryskami, swiece żarowe) + robocizna.
Tak po taniości to możesz wymienić pierścienie i uszczelnić głowice ale tak to robią handlarze na sprzedaż....
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
a przedna opone mam lysa jak w f1... a z tylu rozwalona jezdzilem na dojazdowce jakis czas teraz mam ze szrotu jakas z innej parafii ;=/ i musialbym wymienic na te same... opony, nie sa takie pilne w zasadzie... ale jak rozbije auto to po co mi silnik... tamta opona to na mokrej nawierzchni zachowuje sie jak w zime... a na suchej dosc dobrze przylega do nawierzchni i przy przyspieszaniu albo gwaltownym hamowaniu dosc mocno sciaga... w sumie albo rybki albo akwarium i takie bledne kolo
Zaskoczyło cie OC jak zima drogowców......SkinnerPL pisze:tzn silnik bym caly robil wiadomo ale zaskoczylo mnie oc...
zastanów sie , albo robisz silnik jak nalezy , albo wcale, nie da sie robić cos na raty , typo zmienie pierścienie , a za pół roku tłoki i tuleje , splanuje tylko głowice i dam nowe uszczelniacze, a potem tylko zrobie gniazda zaworowe i zawory ......... to sie mija wszystko z celem.
Dobry silnikowiec rozbierze grata , sprawdzi , pomierzy i bedzie wiadomo co jest do roboty , a może sie troche tego uzbierać....
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości