Ciężko odpala, obroty spadaja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
p-urban
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 20:17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Ciężko odpala, obroty spadaja

Post autor: p-urban » pn wrz 03, 2007 23:01

Mój golf MK3 TDI 1Z ciężko odpala, a mianowicie, odpalam tak jak normalny samochód i zaraz gaśnie jakby immobiliser, co ciekawe po dodaniu gazu do końca odpali, spadnie z obrotów do zera, załapie i chodzi. Im bardziej ciepły tym mniej gazy, na rozgrzanym praktycznie bez gazu, tylko odali spadnie, załapie i chodzi. Zmieniłem pompe na inna dobra to samo. CO możę byc czy winna może leżeć po stronie sterownika silnika?? Błędów na VAGu zero!! Proszę o pomoc!!

Pozdro
p-urban
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 23:04 przez p-urban, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn wrz 03, 2007 23:20

Sprawdz VAGiem ustawienie kata wtrysku


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt wrz 04, 2007 17:44

Sprawdz VAGiem ustawienie kata wtrysku
Tylko sprawdzaj na basic settings i odpal TDI timing (kiedy miga lampka od świec) a nie tylko przygladajac sie cyferkom w bloku 000.
I zerknij czy przy pracujacym silniku nie masz powietrza w przezroczystym przewodzie między filtrem a pompą.
p-urban pisze:czy winna może leżeć po stronie sterownika silnika??
MOZE, ale najpierw sprawdz powyższe



maciek1912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1912 » wt wrz 04, 2007 19:59

Ja radziłbym ci zacząć od filtra paliwa. Jeżeli nie był dawno zmieniany to właśnie są takie objawy.



Awatar użytkownika
p-urban
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 20:17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: p-urban » wt wrz 04, 2007 21:36

Haaa filtr paliwa nowy, pompa wtryskowa inna sprawna, a sie okazało że kostka stacyjki rozłączała. Jak do tego doszliśmy w warztacie z tatą nie pomyślelibyście - przez radio bo też się wyłączało!! Niesamowite...

Pozdro i dzięki za rady.

p-urban



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt wrz 04, 2007 22:19

arturo pisze:
Sprawdz VAGiem ustawienie kata wtrysku
Tylko sprawdzaj na basic settings i odpal TDI timing (kiedy miga lampka od świec) a nie tylko przygladajac sie cyferkom w bloku 000.
Ja tak zrobilem, z tym ze nacisnalem GO w basic settings w pozycji 000, i prawdopodobnie usunalem nastawy wszystkich wartosci potrzebnych do odpalenia silnika z pamieci (samochod wogole nie odpala)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr wrz 05, 2007 22:10

Dario84 pisze:Ja tak zrobilem, z tym ze nacisnalem GO w basic settings w pozycji 000, i prawdopodobnie usunalem nastawy wszystkich wartosci potrzebnych do odpalenia silnika z pamieci (samochod wogole nie odpala)
To że nacisnąłeś Go w basic settings nie skasuje żadnych nastaw zeby zmienic cokolwiek trzeba wpisac login, musisz szukac przyczynu gdzieś indziej. Przysłuchaj sie czy w czasie przekrecania kluczyka słychac charakterystyczne kliknięcie w pompie wtryskowej bo powinno byc słychać.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr wrz 05, 2007 23:20

Hehe spoko usterka juz zlokalizowana - samochod stal na przechyle i bylo za malo paliwa w zbiorniku zeby ssak dosiegnal. Z tym VAGiem tez tak myslalem tylko ze mechanik mnie zmylil.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw wrz 06, 2007 17:33

Dario84 pisze:Hehe spoko usterka juz zlokalizowana - samochod stal na przechyle i bylo za malo paliwa w zbiorniku zeby ssak dosiegnal.
Tak to jest jak sie na oparach jeździ =D>



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw wrz 06, 2007 21:33

Wracalem do domu i zapalila mi sie kontrolka rezerwy, od tego momentu zrobilem jakies 5km, wiec nie wydaje mi sie zebym jezdzil na oparach. Samochod stal na przechyle i to wszystko w temacie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości