Pasek strzelił
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pasek strzelił
Witam
Wczorajszego pięknego dnia przy dosyć dynamicznej jeździe strzelił mi pasek wieloklinowy. W związku z tym pojawił się nieoczekiwany problem - otóż mój golfik stracił ciśnienie oleju.
Może ktoś wie co może być przyczyną owego spadku ciśnienia i z czym (jakie koszta) może się to wiązać?
Na chwilę obecną autko odholowane do garażu i sprawą będe zajmował się w poniedziałek :/
Wczorajszego pięknego dnia przy dosyć dynamicznej jeździe strzelił mi pasek wieloklinowy. W związku z tym pojawił się nieoczekiwany problem - otóż mój golfik stracił ciśnienie oleju.
Może ktoś wie co może być przyczyną owego spadku ciśnienia i z czym (jakie koszta) może się to wiązać?
Na chwilę obecną autko odholowane do garażu i sprawą będe zajmował się w poniedziałek :/
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
U mnie w AAZ walek posredni byl napedzany paskiem rozrzadu, a wlasciwie jego zewnetrzna czescia. Jak masz taki silnik to musisz miec tak samo, a wtedy zagadka jest to cisnienie oleju.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
"tak" czyli jak ?To_mas pisze:chorhe, jezdzij sobie tak dalej a jak poleci rozrząd to sie nie wypłacisz........
bo niebardzo rozumie, smigałem jak zawsze ta trasą, pasek rozpadl sie przy 100 km/h a wymieniany był w lutym - coś w tym złego?
Tak posiadam silnik AAZ, pójde dzisiaj i poogladam to sobie na spokojnie (silnik) bo wczoraj jakoś nie było czasu
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Skoro masz AAZ to tam pompa oleju jest napedzana przez zewnetrzna czesc paska rozrzadu a nie wieloklinowego. Paskiem wieloklinowym jest napedzana pompa wody, i alternator, a wspomaganie jeszcze innym paskiem. Zagadka troche z tym cisnieniem oleju.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Po czym poznajesz że stracił ciśnienie oleju?chorhe pisze:Wczorajszego pięknego dnia przy dosyć dynamicznej jeździe strzelił mi pasek wieloklinowy. W związku z tym pojawił się nieoczekiwany problem - otóż mój golfik stracił ciśnienie oleju.
Jak po wskazniku że miga lub sie świeci to jest normalne przy zerwanym pasku od alternatora .
Miałem to samo u siebie jak mi rozerwało pasek , po wymianie wszystko było tak jak powinno
Ps. Pompa oleju ma napęd od paska rozrządu . A nie alternatora .
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Wałek posredni napędzany w tym silniku paskiem rozrządu, poza pompą oleju napędza także pompę podciśnieniową ukł. wspomagania. Jak ono działało po zerwaniu paska, czy zaszły jakieś zmiany? No i po zerwaniu paska alternatora powinna zapalić się kontrolka ładowania a nie ciśnienia oleju. No chyba, ze kolega jeździ bez akumulatora.... napięcie w instalacji jest nadal po zerwaniu paska. To akumulator zasila instalację a alternator nie pozwala mu rozładować się. Dziwne byłby, gdyby niemiaszki tak durnie wymyślili, że po braku ładowania zapala się kontrolka ciśnienia oleju. tak czy inaczej, pasek wieloklinowy do wymiany i można dalej sprawdzać, choć prawdopodobnie wszystko wróci do normy.(OBY)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 02, 2007 13:36 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 2 razy.
Pasek wymieniony, wszystko działa tzn. kontrolka z ciśnienia oleju zgasła ale...
poprzyglądałem się i okazuje się, że koło pasowe (od wału korbowego) troszke sie giba tak jakby bylo krzywe. Ile może kosztować naprawa orientuje sie ktoś może?
Poczytałem opowieść kolegi z forum i wiem , że skutki takiego gibania mogą być kosztowne.
poprzyglądałem się i okazuje się, że koło pasowe (od wału korbowego) troszke sie giba tak jakby bylo krzywe. Ile może kosztować naprawa orientuje sie ktoś może?
Poczytałem opowieść kolegi z forum i wiem , że skutki takiego gibania mogą być kosztowne.
- bburdach
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
- Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
- Kontakt:
uhuhuhuh
Dj Darecki pisze:Po czym poznajesz że stracił ciśnienie oleju?chorhe pisze:Wczorajszego pięknego dnia przy dosyć dynamicznej jeździe strzelił mi pasek wieloklinowy. W związku z tym pojawił się nieoczekiwany problem - otóż mój golfik stracił ciśnienie oleju.
Jak po wskazniku że miga lub sie świeci to jest normalne przy zerwanym pasku od alternatora .
Miałem to samo u siebie jak mi rozerwało pasek , po wymianie wszystko było tak jak powinno
Ps. Pompa oleju ma napęd od paska rozrządu . A nie alternatora .
PozdrO
zgadzam się z tym w 100%. ja miałem tak samo. po wymianie paska wszystko wróciło do normy. Najlepszy pasek Contitech.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości