Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 31, 2007 11:02

voss pisze:damcio151,

normalnie trzeba by bylo tylko sprawdzic dlaczego sie przycina. Niestety to padziewie jest praktycznie nierozbieralne. I w takim przypadku wymienia sie cala pompe.

Mysle nawet ze 99% wszystkich pomp oleju w vw wymieniane jest z tego powodu.
A usterka jest dosyc czesta.
rozumiem dzięki :pub:
voss pisze:Kiedys nawet dalem taka zagadke na forum Diagtronika :-)
:)
voss, powiedz mi tylko dlaczego u mnie wystąpiło to kilka razy kiedys i do dzisiaj mam spokój :?:



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt sie 31, 2007 12:23

damcio151 pisze:powiedz mi tylko dlaczego u mnie wystąpiło to kilka razy kiedys i do dzisiaj mam spokój
jesli to faktycznie bylo to, to mogl sie zaworek przyczec z powodu jakiegos syfu , moze wiurka. A po chwili , moze po rozgrzaniu sie sam rozruszal i chodzi.
wiesz czasem cos tam wpadnie i sie przyblokuje po zgaszeniu silnika / 0 cis. oleju troche sie ten zawrek poluzuje i znow chodzi. To tylko przypuszczenia ale jest to mozliwe.

Co do tych zacinajacych sie zaworkow " przelewowych" to z tego co wiem problem wystepowal we wszystkich pompach VW napedzanych z walka posredniego.

W silnikach z pompa na wale tego nie bylo. Czyli blad konstrukcyjny, taki jak wiele w vw. :chytry:


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 31, 2007 12:29

voss pisze:esli to faktycznie bylo to, to mogl sie zaworek przyczec z powodu jakiegos syfu , moze wiurka. A po chwili , moze po rozgrzaniu sie sam rozruszal i chodzi.
wiesz czasem cos tam wpadnie i sie przyblokuje po zgaszeniu silnika / 0 cis. oleju troche sie ten zawrek poluzuje i znow chodzi. To tylko przypuszczenia ale jest to mozliwe.
tak też myślałem ..... czyli do wszystkich którzy mają czasami ten problem ... pojeździjcie jeszcze trochę i może coś sie odetka :grin:

dzięki wielkie voss :pub:
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 12:30 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » pt sie 31, 2007 14:35

Dzisiaj na powiedzmy zimnym silniku dałem po garach i znowu to samo ale jak go przygotuje do krecenia to tego nie zauwazyłem. Wpada w "turbozawał" jak mu dam tak z partyzanta (czyt. znienacka).


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sie 31, 2007 14:39

Tez mialem to samo w moim AAZ od czasu do czasu, wyjscie jest jedno: nie dawac po garach na maksa na biegu jalowym i na 1 z nienacka :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt sie 31, 2007 17:23

OHMTech pisze:zdarzyło mi sie to na trawie wiec jadę na boicho. i tam 1 w palnik i... za którymś razem dopiero udało mi sie.
Ale z Ciebie aparat. :bigok:
voss pisze:Ale normalnie jak ten zaworek sie zacina to problemy wystepuja najwyrazniej na zimnym silniku ( zimny olej ). Na goracym raczej zaworow "nie podepsze".
Ale wiesz każdy z nas boi się robić takie drastyczne próby na zimnym silniku, więc tylko od czasu do czasu zdaży się to na ciepłym. Pewnie przy próbach jakie stosował kolega na trawie to na zimnym za każdym razem by się skończyło dymem. :bigok:
Dario84 pisze:Tez mialem to samo w moim AAZ od czasu do czasu, wyjscie jest jedno: nie dawac po garach na maksa na biegu jalowym i na 1 z nienacka
Zdecydowani popieram i jestem za. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » sob wrz 01, 2007 13:43

Grześko pisze:Ale wiesz każdy z nas boi się robić takie drastyczne próby na zimnym silniku
nie chodzi mi o jakies drastyczne proby na zimny, tez tego nie popieram
ale 2-3 min. po uruchomieniu zimniego silnika . Trzeba go pokrecic bez obciazenia, lub na niskim biegu = male obciazenie, do 3000-3500 obr.

Jesli sie to robi na maly obciazeniu to nie jest zadna drastyczna proba.
I jesli wtedy, na zimny oleju, cis. oleju bedzie max. 6 bar to na 95% nie jest to problem zaworka ograniczajacego cis. oleju.


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » sob wrz 01, 2007 14:03

Panowie doszło już do mnie ze nie będę mógł sobie zabutować na jedyneczce chociażby po to aby sobie nie narobić siary drachy itp. jak mi klekot pierda czarnego walnie i sie zadławi.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 16 gości