lokmen pisze:Wydaje mi sie że to wina programu- czegoś jest za dużo, myślę tak bo ostatnio przełożyliśmy mojego kompa do kolesia TDI'ka który miał serie i u niego też tak zrobiło przez co strasznie zbladł bo nie wiedział co się dzieje gdyż nigdy się mu to wcześniej nie zdażyło.
hehe ciekawe kogo masz na mysli
ale nie wiem czemu sie tak stalo, dzis mialem podobna sytuacje, chcialem ruszyc ostro spod swiatel a udalo mi sie tyko zrobic kupe czarnego dymu z tylu i wprowadzic silnik w nieprzyjemna prace :/
nie jest to wina kompa u mnie bo program mam teraz seryjny
byc moze to kwestia cisnienie tylko cholerka gdzie? pompe oleju mam nowa, wszystko szczelne, pytanie gdzie znajduje sie ten zawor regulacji cisnienia oleju?
ja bym stawial ze to moze byc za duze doladowanie turbo, bo po rzelozeniu kompa od kolegi lokmen zamknalem budzik wskaznika doladowania !!! 2bary i w tym momencie zaczal mi sie krztusic,
a ostatnio u siebie zauwazylem jak mi faluje doladowanie przy pelnym bucie, najpierw overbost na ok 1,2 - 1,3 bara potem spadek na 0,6 wzrost do 0,8 i znow spadek lekki i wzrost dziwne bo wczesniej tego nie bylo, mysle ze to zdycha n-75, czas na jego zmiane
ale z olejem tez moze sie u mnie cos dziac, tylko nie jestem pewny, mam wskaznik cisnienia oleju i nigdy (nawet na zimnym jak bylo spore cisnienie oleju nie wychodzil mi poad 6 bar) teraz podczas jazdy wskazowka nie podnosi sie powoli i plynnie tylko skacze sobie do gory :/ i moge przypuszczac ze to uszkodzony czujnik lub wskaznik
bede go musial sprawdzic u kogos
a tak na koniec to jeszcze raz pytam gdzie jest ten zawor odpowiedzialny za regulacje cisnienia oleju?