Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 29, 2007 18:09

dysza wtrysku oleju (?)
Masz na myśli dysze natrysku oleju na tłok???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 18:10

arturo pisze:Masz na myśli dysze natrysku oleju na tłok???
nie .... tą w misce olejowej

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 18:10 ]
o ten zawór



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 29, 2007 18:18

o ten zawór
Zawór regulacji ciśnienia oleju w pompie olejowej. Jeżeli zacina sie to rzeczywiście ciśnienie będzie za duże i może powodować podpieranie zaworów, bo mechanizm samoregulacji zaworów "nie lubi dużego ciśnienia"



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 18:21

arturo pisze:Zawór regulacji ciśnienia oleju w pompie olejowej
no właśnie o ten :D
Jeżeli zacina sie to rzeczywiście ciśnienie będzie za duże i może powodować podpieranie zaworów, bo mechanizm samoregulacji zaworów "nie lubi dużego ciśnienia
:pub:



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 29, 2007 18:37

OHMTech pisze:Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia
A powinno raczej występować gdyby to zawór ciśnienia oleju w pompie był :bajer:
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 18:42 przez arturo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 18:41

damcio151 pisze:
OHMTech pisze:byłem w klekocie mam na TOTAL - 63 582 jak kupiłem miał ~ 58 000
jeżeli kupiony był od 1 właściciela to ok .... jeżeli nie to na bank był cofany

Nabyty za 50€ od wujka 1 właściciel. Szybko dorobił sie AUDI a on stał czasami jeździł.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 18:43

OHMTech napisał/a:
Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia

A powinno raczej występować gdyby to zawór na pompie był
w nastawniku również :bajer:
OHMTech pisze:Nabyty za 50€ od wujka 1 właściciel. Szybko dorobił sie AUDI a on stał czasami jeździł.
ok :D



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 18:52

a przy 200km/h nic sie nie dzieje na zadnym biegu tylko na 1. cos mi sie wydaje ze za duzo gnoju wlewa w cylindry. Jak cisne turbawka wskakuje mi na 1.5 bara nastepnie po pewnym czasie wraca do 1.0. Wczesniej max to mialem 0,85. Moze za duzo turbawka podaje. qtwa sam nie wiem


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 19:05

OHMTech pisze:a przy 200km/h nic sie nie dzieje na zadnym biegu tylko na 1. cos mi sie wydaje ze za duzo gnoju wlewa w cylindry. Jak cisne turbawka wskakuje mi na 1.5 bara nastepnie po pewnym czasie wraca do 1.0. Wczesniej max to mialem 0,85. Moze za duzo turbawka podaje. qtwa sam nie wiem
to nie jest wina turbo , ani nastawnika , jeżeli bez problemu jedzie 200km/h
dalej stawiam na zawór



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 29, 2007 19:06

OHMTech,
Nie zamykaj obrotomierza na jedynce i będzie dobrze :D



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » czw sie 30, 2007 00:42

Cześć kolego. Z moim silnikiem dzieje się identycznie - jak przeholuje z obrotami na 1ym biegu to zaczyna klekotac, zachowuje sie jakby palil na 2 garnuchy no i z tyłu czarno- efekt mija po kilkunastu sekundach jechania na luzie i wolnych obrotach. Silnik oczywiście zachipsowany. Wydaje mi sie że to wina programu- czegoś jest za dużo, myślę tak bo ostatnio przełożyliśmy mojego kompa do kolesia TDI'ka który miał serie i u niego też tak zrobiło przez co strasznie zbladł bo nie wiedział co się dzieje gdyż nigdy się mu to wcześniej nie zdażyło. Dodam że chip był robiony w niemczech.
Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś wreszcie rozwiąże tą zagadkę.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sie 30, 2007 02:03

arturo pisze:Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia

A powinno raczej występować gdyby to zawór ciśnienia oleju w pompie był
też tak uważam, pozatym raczej kopciłby niespalonym paliwem.

Moim zdaniem masz co najmniej 2 problemy:
OHMTech pisze:Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu. Od wielkiego dzwona gdzies nim jechał.
Auto które wiecej stoi niż jeździ do tego dowalony wirus = kłopoty.

Wiesznie sie hydrauliki powoduje prace silnika nie na wszystkich garach, jest to uzaleznione od zbyt wysokiego ciśnienia oleju - wiesza sie zawór na pompie i zamiast 4bar jest 8, ale to jest uzaleznione od prędkości obrotowej silnika i nie ma znaczenia na jakim biegu sie jedzie - choc jesli auto wiecej stało niż jeździło to wykluczyc tego nie można - w dlaszym ciągu jednak twierdze że kopciłby niespalonym paliwem, druga sprawa 1,5bara w overbooscie jak na 1Z to sporo, ale tu juz potrzebna będzie diagnoza.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » czw sie 30, 2007 10:25

OHMTech,


ja mysle ze to nie problem cis. oleju. W takich przypadkach wyglada to troche inaczej niz u ciebie. Choc mozna by zmierzyc cis. oleju i juz bysmy wiedzieli a nie tylko sie domyslali.

Co sie dzieje jak dasz gazu bez obciazenia ? tzn na luzie,

Ja proponowal bym zrobic logi i to tak kompleksowo na wolnych
001 ,013
na obciazeniu 003,008,011 nastepnie 004

i do tego sprowokowac takie zachowanie na 1 biegu i znow log 001,003,004
moze tam bedzie cos konkretnego widac


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » czw sie 30, 2007 11:34

Musze sobie spiasac jakie logi musze zrobic. To po pierwsze. Po drugie mam progsa POLSKI VAG i nie mam zielonego pojecia jak sie robi logi.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości