Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.
Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Niezależnie czy silnik mam prawie rozgrzany czy rozgrzany.
Wrzucam 1 bieg i daje w palnik obroty wskakują bardzo szybko i ....
zaczyna sie silnik strasznie kopci, na asfalcie czarna sadza w miejscu gdzie narzygał z wydechu. Dziwnie sie zachowuje jakby nie pracował równo, brak mocy. Wyłączenie silnika nic nie pomoże. Jest na to rada dodać gazu do około 2000 obr. i wszystko wchodzi do normy. Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia. Nie wiem czo to notlauf czy tryb awaryjny bo nie wiem jak to wygląda. Proszę o pomoc może GITNER będzie znał odp. bo posiada taki sam MKIII jak ja tyle ze kolor inny.
I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
Wrzucam 1 bieg i daje w palnik obroty wskakują bardzo szybko i ....
zaczyna sie silnik strasznie kopci, na asfalcie czarna sadza w miejscu gdzie narzygał z wydechu. Dziwnie sie zachowuje jakby nie pracował równo, brak mocy. Wyłączenie silnika nic nie pomoże. Jest na to rada dodać gazu do około 2000 obr. i wszystko wchodzi do normy. Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia. Nie wiem czo to notlauf czy tryb awaryjny bo nie wiem jak to wygląda. Proszę o pomoc może GITNER będzie znał odp. bo posiada taki sam MKIII jak ja tyle ze kolor inny.
I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 16:12 przez OHMTech, łącznie zmieniany 2 razy.
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
Czarny dym swiadczy o złym stosunku paliwa do powietrza i tu szukaj problemów - albo za mało powietrza albo za duzo paliwa - zacznij od nieszczelności w dolocie (za mało powietrza), skończ na układzie wtryskowym (za duzo paliwa), ja obstawiam dziurę w dolocie.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
jak dodasz gazu to ciśnienie rośnie .... heh poczekaj na CorvaxaOHMTech pisze:oleju mam w normie cisnienie tez kontrolka mi sie nie swieci temp. tez w normie.
dysza wtrysku oleju (?)OHMTech pisze:Jaka moze byc przyczyna?
mało , za mało , pewnie cofany licznik i ma przejechane 250 000+OHMTech pisze:co sie z nim dzieje wszystko wydaje mi sie ok ma przejechane ok 63000 km.
masz napisane na wyświetlaczu total
[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 17:43 ]
a dokładniejOHMTech pisze:I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu. Od wielkiego dzwona gdzies nim jechał. To był pierwszy samochod ktory kupił i taki sentyment. Mam chiptuning moze dlatego? Czasami sie zapomne i jak dopi... do dechy tak znienacka to moze sie zadławia. Sam nie wiem.
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości