Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 16:07

Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Niezależnie czy silnik mam prawie rozgrzany czy rozgrzany.

Wrzucam 1 bieg i daje w palnik obroty wskakują bardzo szybko i ....
zaczyna sie silnik strasznie kopci, na asfalcie czarna sadza w miejscu gdzie narzygał z wydechu. Dziwnie sie zachowuje jakby nie pracował równo, brak mocy. Wyłączenie silnika nic nie pomoże. Jest na to rada dodać gazu do około 2000 obr. i wszystko wchodzi do normy. Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia. Nie wiem czo to notlauf czy tryb awaryjny bo nie wiem jak to wygląda. Proszę o pomoc może GITNER będzie znał odp. bo posiada taki sam MKIII jak ja tyle ze kolor inny.

I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 16:12 przez OHMTech, łącznie zmieniany 2 razy.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sie 29, 2007 16:58

Czarny dym swiadczy o złym stosunku paliwa do powietrza i tu szukaj problemów - albo za mało powietrza albo za duzo paliwa - zacznij od nieszczelności w dolocie (za mało powietrza), skończ na układzie wtryskowym (za duzo paliwa), ja obstawiam dziurę w dolocie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 29, 2007 17:07

Może być nieszczelny dolot, ale wówczas raczej równo będzie silnik pracował, tylko kopcił będzie i słabo targał. Może też być zasyfiony nastawnik pompy!
Najlepiej na początek kompa podpiąć.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 17:11

OHMTech pisze:Dziwnie sie zachowuje jakby nie pracował równo, brak mocy. Wyłączenie silnika nic nie pomoże. Jest na to rada dodać gazu do około 2000 obr. i wszystko wchodzi do normy.
nierówno pracuje , czyli tak jakby palił na 2 gary :?:



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 17:21

właśnie jakby jarał na 2 gary tylko nie wiedziałem jak to napisać (na 2 cylindry - jak cylindry nie pracują tylko tłoki i zaraz by sie mnie czepiali i smiali)


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 17:26

OHMTech pisze:właśnie jakby jarał na 2 gary tylko nie wiedziałem jak to napisać (na 2 cylindry - jak cylindry nie pracują tylko tłoki i zaraz by sie mnie czepiali i smiali)
to masz problem z ciśnieniem oleju ... Corvax Ci to wyjaśni ;)



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 17:34

oleju mam w normie cisnienie tez kontrolka mi sie nie swieci temp. tez w normie.
Jaka moze byc przyczyna? co sie z nim dzieje wszystko wydaje mi sie ok ma przejechane ok 63000 km.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 17:41

OHMTech pisze:oleju mam w normie cisnienie tez kontrolka mi sie nie swieci temp. tez w normie.
jak dodasz gazu to ciśnienie rośnie .... heh poczekaj na Corvaxa ;)
OHMTech pisze:Jaka moze byc przyczyna?
dysza wtrysku oleju (?)
OHMTech pisze:co sie z nim dzieje wszystko wydaje mi sie ok ma przejechane ok 63000 km.
mało , za mało , pewnie cofany licznik i ma przejechane 250 000+
masz napisane na wyświetlaczu total :?:

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 17:43 ]
OHMTech pisze:I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
a dokładniej :?:



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 17:47

Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu. Od wielkiego dzwona gdzies nim jechał. To był pierwszy samochod ktory kupił i taki sentyment. Mam chiptuning moze dlatego? Czasami sie zapomne i jak dopi... do dechy tak znienacka to moze sie zadławia. Sam nie wiem.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 17:50

OHMTech pisze:Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu.
odpowiedz mi na
damcio151 pisze:masz napisane na wyświetlaczu total :?:



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr sie 29, 2007 17:59

byłem w klekocie mam na TOTAL - 63 582 jak kupiłem miał ~ 58 000


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 18:00

OHMTech pisze:byłem w klekocie mam na TOTAL - 63 582 jak kupiłem miał ~ 58 000
jeżeli kupiony był od 1 właściciela to ok .... jeżeli nie to na bank był cofany



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 29, 2007 18:07

to masz problem z ciśnieniem oleju
Czyżby ciśnienie oleju powodowało "podpieranie zaworów" (?) Mało prawdopodobne, ale
teoretycznie możliwe :pub:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 18:09

Czyżby ciśnienie oleju powodowało "podpieranie zaworów" (?) Mało prawdopodobne, ale
teoretycznie możliwe :pub:
hehe nie mało prawdopodobne bo tak jest :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości