Uszczelka pod glowica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Uszczelka pod glowica

Post autor: wozekGTD » wt sie 28, 2007 19:19

Przebieg licznikowy 196.000km- wymiana uszelki niestety na zwykla nie metalowa.Obecnie rok po wymianie, przebieg 208.000km. Niedawno przeprowadzilem modyfikacje LDA+doladowanie okolo 0,9bar. Jeszcze nie zdazylem ruszyc dawki paliwa, przejechalem tak 100km, otwieram maske zeby zobaczyc jak sie trzyma uszczelka i zonk- zaczela sie pocic :panna: . Test organoleptyczny- czuje glikol wiec wylewa sie powoli plyn chlodniczy(nie ma oleju :rotfl: ). Wnioski? Cisnienie wysralo mi uszczelke? Moze uszczelka byla do dupy albo zapomnieli o dokreceniu glowicy. Wrocilem do 0,6 i caly czas jest coraz gorzej. To jest normalne na nowiutkiej normalniej uszczelce przy tym cisnieniu czy mialem poprostu pecha? Robic teraz metalowa? Jesli tak to prosze podac mi model oraz jakie sruby zastosowac.
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 19:37 przez wozekGTD, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sie 28, 2007 19:25

wozekGTD pisze:Jesli tak to prosze podac mi model oraz jakie sruby zastosowac.
Prosze poszukać,było duuużo razy,np. tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=872292



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » wt sie 28, 2007 21:09

Co do srub i uszczelki to sie mniej wiecej orientuje przeraza mnie fakt ze nowa uszczelka padla po 100km lol



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt sie 28, 2007 23:17

tomcio Victor Reinz to akurat bardzo dobre uszczelki. Dopiero pa założeniu modelu tej firmy przestało mi rzygać olejem spod pokrywy zaworów. :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 23:18 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 29, 2007 09:11

Wlasnie jade zaraz po uczelke- zaloze metalowa Goetze. Ktos mial z takimi jakies problemy? Chyba wytrzyma 1.1-1.2 bar. Kupujac nowa uszczelke mam wymienic takze sruby? Sruby czyli nakretki? Czy moze mam wymienic zarowno nakretki i szpilki?



maciek1912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1912 » śr sie 29, 2007 09:27

Bardzo dobre uszczelki robi także ELRING. Są po przystępnej cenie. Jeżeli masz głowice przykręcaną śrubami to za każdym ściąganiem głowy musisz je wymienić, bo pomimo, że są twarde wyciągają się. Jeżeli masz szpilki z nakrętkami to nie wiem. Najlepiej kup książkę obsługową do twojego auta. Koszt ok 60 zł a rozwiązuje wiele problemów. pozdro



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 29, 2007 16:12

Zmienilem zdanie- Victor Reinz metalowa ale tu jest problem czy kanaly wodne pasuja i jak wplywa taka uszczelka na zapalanie silnika?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 114 gości