Prosze o rade - brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Prosze o rade - brak mocy

Post autor: s_wistak » ndz sie 26, 2007 23:03

Cześć.Mam mały problem brak mocy w pełnym zakresie obrotów,no jedzie jak sdi albo gorzej stało sie to podczas jazdy.Jeśli możecie dajcie jakieś wskazówki. Dodam jeszcze ze sprawdzałem kierownice ok , przewody wszystkie ok i słysze świst jak odejme gazu .Za pomoc z góry dziękuje. Zapomniałem napisać ze chodzi o AXR rok 2002



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 26, 2007 23:05

1.diagnoza dynamiczna vag
2. odłącz wtyczkę od przepływomierza i zobacz jak będzie
3. puszcza batorego :?:



s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: s_wistak » ndz sie 26, 2007 23:14

z vag to juz bedzie jutro w vw , odłaczyłem przepływke i było to samo batorego nie ma .Zagladałem do turbo i na przewodzie idacym do gruszki na biegu jałowy nie było pociśnienia tzn nie drgneła sztanga
Ostatnio zmieniony ndz sie 26, 2007 23:16 przez s_wistak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 26, 2007 23:20

s_wistak pisze:z vag to juz bedzie jutro w vw
i wszystkiego się dowiesz :)
s_wistak pisze:odłaczyłem przepływke i było to samo
więc raczej nie ona , chociaż to wyjdzie po diagnozie
s_wistak pisze:batorego nie ma
ok , czyli nie ma nieszczelności
s_wistak pisze:Zagladałem do turbo i na przewodzie idacym do gruszki na biegu jałowy nie było pociśnienia tzn nie drgneła sztanga
niech ktoś wciśnie gaz i wtedy patrz



s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: s_wistak » ndz sie 26, 2007 23:35

własie patrzyłem jak ktos dodawał gazu .p.s jak sie cytuje czyjeś wypowiedzi bo z tego tematu jestem nogo :)Dzieki za szybka odpowiedz
Ostatnio zmieniony ndz sie 26, 2007 23:37 przez s_wistak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 26, 2007 23:38

własie patrzyłem jak ktos dodawał gazu
w PD pewnie jest tak samo ...... podmień n75 z n18
s_wistak pisze:p.s jak sie cytuje czyjeś wypowiedzi bo z tego tematu jestem nogo :)
zaznaczasz tekst i klikasz na tą małą chmurkę po prawej "cytowanie selektywne" :)



s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: s_wistak » pn sie 27, 2007 00:42

damcio151 pisze:w PD pewnie jest tak samo ...... podmień n75 z n18
no właśnie ale patrze na to i tych rurek jes pare a jestem w temacie disel słaby :)



Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » pn sie 27, 2007 08:54

s_wistak pisze:słysze świst
ten świst może się wydobywać z rur IC ,może gdzieś na łączu się wyczepiły ,może jest walnięty oring. Przejrzyj wszystkie rury na łączeniach.


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn sie 27, 2007 11:44

Dobry pomysl z ta podmiana n75 bo mozliwe ze sztangi wogule nie wciaga i stad brak doladowania wiec tez brak mocy.
Jak to nie pomoze to jeszcze bym caly uklad podcisnieniowy posprawdzal a jak to wykluczysz to chyba przeplywka zostanie skoro po jej odpieciu nie ma roznicy.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: s_wistak » pn sie 27, 2007 15:41

Sprawa sie wyjaśniła padł miernik masy powietrza nie wiem co to jest ważne że już jest ok:)Pozdrawiam i dziekuje za pomoc



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 15:42

s_wistak pisze:Sprawa sie wyjaśniła padł miernik masy powietrza nie wiem co to jest ważne że już jest ok:)Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
czyli jednak przepływka ;)
wyszło na vagu :?:



s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: s_wistak » pn sie 27, 2007 16:53

Tak na vag-u wykazało ale dopiero podczas jazdy na postoju wszystko było ok .



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn sie 27, 2007 18:14

chłopaki mam podobny problem, nie podłączłem pod vag bo na chwile obecna nie mam jak, ale moje MK4 nie ma mocy, przy 105 km, oczuwalne jest i to bardzo zamulenie
przewody i N75 wyminiłem i jest to samo, co dalej moge sprawdzic i jak (i gdzie znajduje się ta sztanga?) jeżeli odepne kabel od przepływki co powinno się dziać żeby sprawdzić czy jest dobra lub nie

silnik AHF 110KM 2000 rok VW golf Variant


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 18:28

kulon-x, przepływkę można sprawdzić najlepiej przez diagnozę dynamiczną , ale tu masz wypowiedź voss i spróbuj tak zrobić
voss pisze:- sa dwa rodzaje LMM? przeplywki
1. z wtyczka 5 pin ( w jednym rzedzie pin 1 jest niepodlaczony ) i tu podlancza sie diode z 4 na 5

2. z wtyczka 6 pin ( tu pin 4 jest niepodlaczony ) i tu podlancza sie diode z pin 1 na pin 6
w zadnym wypadku nie z pin 3 ( tu mamy 12V ktore mimo, ze ecu jest zabezpieczony , moze uszkodzic ecu )

pin 4 ( wer.2 pin 1) to nie 12V a 5V piny 5 lub 6 to sygnal z LMM

wpinajac diode dajemy na ecu ~4,4 V co symuluje max. mozliwa masse powietrza
Trzeba pamietac, przy takim tescie, zeby odlaczyc sterowanie AGR ( z zucic i zaslepic wezyk do AGR ) bo inaczej na wolnych bedziemy mieli Batorego
kulon-x pisze:(i gdzie znajduje się ta sztanga?
sztanga jest przy turbinie ...... wychodzi z gruszki

zdjęcie zapożyczone z postu cowboya
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości