![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
Problemy z MBC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z MBC
Zamontowalem MBC firmy ProPerfekt, poczatkowo przeprowadzilem test na odkreconej srubie od MBC- cisnienie wskazywalo dokladnie 0,6bar i utrzymywalo sie na stalym poziomie podaczas przyspieszania. Pierwsza proba i 0,7- wszystko w porzadku. Nastepnie wkrecilem mocniej srube i w czasie zalaczania turbiny(garrett t2) cisnienie skacze gwalotownie do 1bar zeby sekunde pozniej spac do 0,4 i utrzymywac sie na tym poziomie to konca. Udalo mi sie ustalic takie polozenie pokretla w ktorym trzymam caly czas 0,85 bar ale wszystko powyzej niestety powoduje spadek doladowania
. Dodam ze zrobilem przerobke LDA na pompie, jeszcze ale nie ruszalem dawki paliwa, poniewaz te objawy wydaja mi sie dziwne( moze mam jakis zawor upuszczajacy powietrze w kolektorze). Prosze o jakas odpowiedz- aha przy modyfikacji z boost pinem i pilowaniu podkladki poczulem delikatny przyrost, podniesienie cisnienia narazie nie dalo zadnego efektu- mam nadzieje ze z paliwkiem pojda i osiagi.
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Lol nie o to mi chodzi, chodzi mi o to ze jak ustawie wiecej niz 0,9Bar na MBC to najpierw skacze do tej wartosci a sekunde pozniej spada do 0,4 i tak sie trzyma. Nie wiem czym jest to spowodowane bo nie moge wycisnac wiecej niz 0,85 bar.
[ Dodano: 27 Sie 2007 16:35 ]
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=2554 - znalazlem cos takiego, mysle ze to wlasnie nie wykonanie tej modyfikacji jest powodem przez ktory nie moge dobic do 0,9 bar+, porpawcie mnie jesli sie myle![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[ Dodano: 27 Sie 2007 16:35 ]
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=2554 - znalazlem cos takiego, mysle ze to wlasnie nie wykonanie tej modyfikacji jest powodem przez ktory nie moge dobic do 0,9 bar+, porpawcie mnie jesli sie myle
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
po raz kolejny nie wiem i nie rozumie czemu macie problemy z mbc i cisnieniem. biorac pod uwage gowniane wykonanie tego mbc z properfektu, to przy porzadnym wkreceniu sruby uzyskuje sie bardzo duze doladowania. gorzej z uzyskaniem niskiego boosta.
u mnie kazde musniecie gazu powoduje szał pał nawet do 1.6 bara dawno temu![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
u mnie kazde musniecie gazu powoduje szał pał nawet do 1.6 bara dawno temu
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
U mnie było podobnie z ciśnieniem. Waliło do 1.0 i momentalnie spadało do 0,4-0,3. Z tym, że regulowałem na WG, później trochę wykręciłem, ale nie wchodziło więcej jak na 0,5 bara, a na końcu z biedą dochodziło do 0,3. Okazało się, że przy 1barze spadały mi wężyki z trójnika (podłączenie wskaźnika), poprawiłem mocowanie i teraz jest dobrze.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości