Dym z pod bagnetu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Master81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 03, 2007 00:06
Lokalizacja: Londyn

Dym z pod bagnetu

Post autor: Master81 » pt sie 17, 2007 12:38

Witam ,jestem nowicjuszem wiec sorki za wpady, ale do rzeczy otórz od 2 miesiecy jestem posiadaczem MK4 150 HP (ARL).Kilka tygodni temu wyjmując bagnet zobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru .Po odkręceniu korka wlewu oleju to samo ale 10 razy wiekszym cisnieniem.Poza tym wszystko wporzadku olej w normie (czarny krystaliczny) ,spalanie ,przyspieszenie ,spaliny czyste .Do wczoraj..... do setki mam jaies 13s albo i lepiej a 160 to jego nowy max do tego trzeb na to troche poczekac,auto zachowuje sie jak by miało z tyłu naczepe od tira :cry: :cry: :cry: nie wiem co robic. PROSZE HELP ME


Mast81

Master81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 03, 2007 00:06
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Master81 » pt sie 17, 2007 12:55

tomcio pisze:
Master81 pisze:lekkie dymienie raczej bez koloru
lol,
Master81 pisze:nie wiem co robic.
podjedź na VAGa
spoko ale to chyba tylko w autoryzowanym servisie ?


Mast81

Master81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 03, 2007 00:06
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Master81 » pt sie 17, 2007 13:03

No wlasmie tu jest duzo tzw ,, U HENIA ,, ale zaraz bede miał numer do jednego Polaka który ma troche sprzetu dzieki pozdro

[ Dodano: 17 Sie 2007 17:41 ]
Master81 pisze:Witam ,jestem nowicjuszem wiec sorki za wpady, ale do rzeczy otórz od 2 miesiecy jestem posiadaczem MK4 150 HP (ARL).Kilka tygodni temu wyjmując bagnet zobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru .Po odkręceniu korka wlewu oleju to samo ale 10 razy wiekszym cisnieniem.Poza tym wszystko wporzadku olej w normie (czarny krystaliczny) ,spalanie ,przyspieszenie ,spaliny czyste .Do wczoraj..... do setki mam jaies 13s albo i lepiej a 160 to jego nowy max do tego trzeb na to troche poczekac,auto zachowuje sie jak by miało z tyłu naczepe od tira :cry: :cry: :cry: nie wiem co robic. PROSZE HELP ME
Witam moje MK4 znowu zachwyca ,nie wiem co sie stało ale przed chwilka jechałem pare sekund i 100.... co to moze byc????? dymienie z pod bagnetu nie znikneło ale moc wróciła,czemu??? Tak sie zastanawiam moze trzeba wymienic filtr paliwa ,nie wiem kiedy był wymieniany.Jutro zabieram go VAG zobaczymy.


Mast81

s_wistak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lip 20, 2007 18:10
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: s_wistak » pt sie 17, 2007 21:44

Witam mam ten sam problem byłem na vag i nic nie wykazało wszystkie filtry zmienione. Master81 jeśli znajdziesz przyczyny to daj znać thx



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt sie 17, 2007 21:54

zobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru
a jak to zrobileś?? hehe

wychodzi na to ze masz przedmuchy. Proponuje sprwadzic kompresje. Przez to auto moze miec mniejsza moc, chyba ze cos jest jeszcze namotane w kompie :/


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Master81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 03, 2007 00:06
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Master81 » pt sie 17, 2007 22:04

s_wistak pisze:Witam mam ten sam problem byłem na vag i nic nie wykazało wszystkie filtry zmienione. Master81 jeśli znajdziesz przyczyny to daj znać thx
No to w sumie nie wiem ,rozmawiałem dzisiaj z jednym co siedzi w temacie i mowi ze najlepszym rozwiązaniem byłoby sprawdzenie ciśnienia, to by duzo powiedziało.Jutro miałem jechac na VAG ale chyba lepsza bedzie kontrola kompresji. pozdro

[ Dodano: 17 Sie 2007 22:17 ]
marcin999 pisze:
zobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru
a jak to zrobileś?? hehe

wychodzi na to ze masz przedmuchy. Proponuje sprwadzic kompresje. Przez to auto moze miec mniejsza moc, chyba ze cos jest jeszcze namotane w kompie :/
No to w sumie były opary ... tzn są boję sie ze mogły puścic pierscienie ... a to chyba troche kosztuje...? :(


Mast81

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » wt sie 21, 2007 12:39

Sluchajcie a to nie jest normalne przy silniku na pompowtryskach??
Ja mam pompki i tez dymi z bagnetu moja kolezanka ma pompki w 1.4 tdi i tez dymi.

[ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 ]
Poza tym silniczek zdrow jak ryba. Trzyma moc zuzywa minimalne ilosci oleju jak na pompki przystalo i jestem bardzo zadowolony.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt sie 21, 2007 12:50

No dobra a ja mam pompowtryska i nic nie dymi :satan:
Specjalnie sprawdzałem na silniku zimnym, ciepłym, na obrotach czy na jałowym....i nic nie dymi!!!

Może taka specyfika tych silników, jednym się odbija drugi piardnie, trzci mocniej klekocze.... Przecież najważniejsze jest to, że nie traci na mocy i pcha bude do przodu.

Pozdrawiam


Dziki

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » wt sie 21, 2007 13:00

Pozniej zadzwonie do servisu i sie spytam co oni o tym mysla.



Marcinelli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:29
Lokalizacja: WB*****

Post autor: Marcinelli » czw sie 23, 2007 21:08

jak dymi z bagnetu oleju to silnik juz ledwo dyszy, ma przedmuchy do skrzyni korbowej, sprawdź stopień sprężania.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sie 23, 2007 21:14

a mi wali powietrzem z pod korka wlewu i z bagnetu bodajze (nie polecam dolewac oleju na pracujacym silniku - nie tylko ze wzgledu ze zimny olej na goracy silnik - ale tez zeby nie byc calym w oleju)

a silniczek mam igielke w tej chwili :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

Post autor: maciek3 » czw sie 23, 2007 22:23

witam tym dymem bym sie nie przejmowal ojciec ma nowiutkie sluzbowe T5 na liczniku chyba z 13 tys przelotu znajomy jak furke ogladal to cytuje kur.... jak by motoru nie bylo takie bylo jego zdziwienie jak wyjol bagnet pompki tak maja silnik tego T5 to 1.9 TDI :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości