Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 22, 2007 19:41

ossol pisze:Na pewno pompa! Wogole nie podaje ropy!
to lipa
ossol pisze:Od ASV bedzie lepsza??
nie wiem czy podejdzie
ossol pisze:i wtedy tez wtryski od ASV tak??
czy to bedzie pompa od ASV , czy AFN , czy 1z to i tak najlepsze byłyby wtryski od ASV
Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 19:41 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw sie 23, 2007 14:29

tak przy okazji zapytam.
Czy opłaca sie kupić golfa 90km, bo dodam że poluje na 110, ale ta 90 jest w super stanie tylko 100tys km najechane i juz mam powoli metlik w glowie. Poza tym autko jest z 2001 roku silnik chyba AHF czy jakos tak. Auto chodzi jak nowe tylko obawiam sie ze jednak tej mocy bedzie za malo tym bardziej ze jest to kombi.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

zuczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
Kontakt:

Post autor: zuczek » czw sie 23, 2007 17:28

marcin999, zawsze mozna podkrecic jak bedzie Ci malo mocy. :D A jak ladny to bym sie nawet nie zastanawial.


Tylko BMW!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 23, 2007 18:42

marcin999 pisze:Poza tym autko jest z 2001 roku silnik chyba AHF czy jakos tak
AHF to 110 KM
silniki 90 KM to ALH i AGR
oczywiście , że się opłaca ... co do mocy to jaki problem go zavirusować :D
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 18:43 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » czw sie 23, 2007 18:57

ja użytkuje właśnie wspomniane 90 koni i .... przyznam że mi wystarcza. jest w miarę ekonomiczny i elastyczny. jak ktoś ma ciężką nogę to musi poszukać czegoś innego

a wyprzedza bez problemu
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 18:58 przez cwb, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw sie 23, 2007 20:44

damcio151 pisze:ALH
no tak to ten, cos mi sie pomerdało.
Wlasciwie to te same silniki 90 i 110. wiec jak 90 po chipe bedzie mialo powiedzmy 120 to chyba nic sie nie stanie.
ja narazie mam 64 i tez jakos daje rade wiec 90 to i tak bylby kosmos;p
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 20:45 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

TomuSzagi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 11, 2007 23:11
Lokalizacja: Poznań

Post autor: TomuSzagi » pn sie 27, 2007 10:15

Wróciłem z urlopu i ... myślałem, że jakieś odpowiedzi w temacie silników 110KM diesla (patrz mój post powyżej) jednak znajdę.
Proszę jeszcze raz - które z wymienianych silników pracują na pompach, a które na pompowtryskach?!?


Pozdrawiam
Tomasz

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 11:50

marcin999 pisze:no tak to ten, cos mi sie pomerdało.
Wlasciwie to te same silniki 90 i 110. wiec jak 90 po chipe bedzie mialo powiedzmy 120 to chyba nic sie nie stanie.
ja narazie mam 64 i tez jakos daje rade wiec 90 to i tak bylby kosmos;p
jak znajdziesz 110 to bierz :) jak 90 też bierz :P ... po chipie będziesz miał ponad 110 , a te silniki zniosą bez problemu 140-150
TomuSzagi pisze:Proszę jeszcze raz - które z wymienianych silników pracują na pompach, a które na pompowtryskach?!?
MKIII
VP - 1Z(90) , AHU(90) , ALE(90) , AFN(110) , AVG (110)

MKIV
VP - AGR(90) , ALH(90) , AHF(110) , ASV(110) ,

PD - AJM(115) , ANU(90) , ARL(150) , ASZ(130) , ATD(100) , AUY(115) , AXR(100)



TomuSzagi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 11, 2007 23:11
Lokalizacja: Poznań

Post autor: TomuSzagi » pn sie 27, 2007 12:31

Śliczne dzięki Damcio151!!!

Jeśli dobrze rozumiem to oznaczenie 'VP' oznacza pompę, a 'PD' pompowtryski?!?

Z Twoich postów wynika, że najlepiej brać (jak się znajdzie oczywiście) w 110 ASV - czym się różni od niego 110 AHF ???


Pozdrawiam
Tomasz

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 12:39

TomuSzagi pisze:eśli dobrze rozumiem to oznaczenie 'VP' oznacza pompę, a 'PD' pompowtryski?!?
dokładnie
TomuSzagi pisze:Z Twoich postów wynika, że najlepiej brać (jak się znajdzie oczywiście) w 110 ASV - czym się różni od niego 110 AHF ???
ASV jest najlepszym silnikiem VP , różni się pewnie kilkoma podzespołami , ale jak znajdziesz AHF w dobrym stanie to bierz



TomuSzagi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 11, 2007 23:11
Lokalizacja: Poznań

Post autor: TomuSzagi » pn sie 27, 2007 12:47

Kolejne dzięki!

A który z 90 'VP' - AGR czy ALH?!? (z myslą o wirusowaniu)
Czym się różnią?


Pozdrawiam
Tomasz

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 12:48

TomuSzagi pisze:A który z 90 'VP' - AGR czy ALH?!? (z myslą o wirusowaniu)
AGR ma większy moment obrotowy , ale jak będziesz szukał to szukaj 110 KM , lub PD 130



TomuSzagi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 11, 2007 23:11
Lokalizacja: Poznań

Post autor: TomuSzagi » pn sie 27, 2007 12:54

To jak to w końcu jest, tzn jak Ty uważasz. Lepiej 110 na pompie, czy 130 na pompowtryskach?!? Generalnie na forach wszyscy polecają te starsze silniki a jako główny argument podają cenę naprawy takiego silnika 'PD' Faktycznie są tak waryjne?!?


Pozdrawiam
Tomasz

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 12:57

TomuSzagi pisze:To jak to w końcu jest, tzn jak Ty uważasz. Lepiej 110 na pompie, czy 130 na pompowtryskach?!? Generalnie na forach wszyscy polecają te starsze silniki a jako główny argument podają cenę naprawy takiego silnika 'PD' Faktycznie są tak waryjne?!?
silniki VP są sprawdzonymi i niezawodnymi jednostkami
PD są bardzo wrażliwe na paliwo i biorą więcej oleju , jeżeli będziesz szukał PD to nie bierz 100KM ..... najlepiej ASZ , lub ARL



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 133 gości