Przepływonierz - czy potrzebna regulacja?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przepływonierz - czy potrzebna regulacja?
Witam.
Mam pytanie. Czy zmieniany przepływomierz wymaga jeszcze jakiejś regulacji, czy też wystarczy kupić w sklepie i podmienić ?
Mam pytanie. Czy zmieniany przepływomierz wymaga jeszcze jakiejś regulacji, czy też wystarczy kupić w sklepie i podmienić ?
Zaworek N75 to na pewno nie jest, ponieważ był podmieniany z auta w którym było wszystko ok. Katalizator to również nie jest, a to dlatego, że go wogóle nie mam. Przewody ciśnieniowe wszystkie są ok. Kierownice nie są na pewno zapieczone.
Samochód wchodzi w błąd przy dużym obciążeniu i nie sposób jechać więcj niż 120 km/h do momentu wył. motoru i ponownego uruchominia auta. Zauważyłem, że gdy ostro ruszy się 1,2,3 to auto dosyć solidnie dymi, a i przy odpalaniu nie łapie na dyg, tylko sekunde dłużej trzeba kręcić. Na kompie był błąd: 023F Ciśnienie w rurze dolotowej, różnica regul. Myślicie, że może być coś z wtryskami ?
Samochód wchodzi w błąd przy dużym obciążeniu i nie sposób jechać więcj niż 120 km/h do momentu wył. motoru i ponownego uruchominia auta. Zauważyłem, że gdy ostro ruszy się 1,2,3 to auto dosyć solidnie dymi, a i przy odpalaniu nie łapie na dyg, tylko sekunde dłużej trzeba kręcić. Na kompie był błąd: 023F Ciśnienie w rurze dolotowej, różnica regul. Myślicie, że może być coś z wtryskami ?
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 16:10 przez aliengsm, łącznie zmieniany 1 raz.
sciemnia, i juz.aliengsm pisze:Powiedział, że po założeniu przepływomierza, konieczna jest zmiana jakiś parametrów w komuputerze. Ściema, czy coś może być na rzeczy ?
A tak jak napisane wyzej. Przed wymiana czesci ma bic diagnoza czy vag'iem czy inaczej to jest drugorzedne, najwazniejsze zeby dokladnie zdiagnozowac co jest.
Taka wymiana czesci na " moze o jest to? " moze drogo kosztowac.
pozdr.
voss
voss
No i auto wróciło od mechanika, takie jakie było Teraz gość powiedział, że to będzie zaworek N18 ( bo powidziałem mu, że N75 podmieniałem z dobrego samochodu ) i taki filterek biało-czarny, który jest za tymi zaworkami. Tak jak już mówiłem na komputerze był błąd 023F Ciśnienie w rurze dolotowej, Różnica regulacji. Czy za ten błąd może być odpowiedzialny N18 ?
on jest od EGR !!! wyśmiej gościaaliengsm pisze:Teraz gość powiedział, że to będzie zaworek N18
olej tego mechanika póki co i sprawdź szczelność wężyków od n75. Jeżeli będą szczelne to zamień miejscami n75 z n18 ( jeżeli masz 110KM i w górę)aliengsm pisze:Tak jak już mówiłem na komputerze był błąd 023F Ciśnienie w rurze dolotowej
aliengsm,
choroba juz boje sie pytac ale czy ty aliengsm, napisales nam juz jaki ty masz tam silnik ? bo jakos niewidze
Jesli chcez zeby ci pomoc, no zebys sobie sam to naprawil, to pare zaczy musisz nam wyzdradzic. Przedewszystkim jaki to silnik, i tu np. 1,9 TDi niewystarczy.
a blad 023F = 00575 oznacza ze cisnienie doladowania odbiega ( duzo) od wymaganego
tak ze przyczyny trzeba szukac w ukladzie doladowania a nie w przplywce
Choc i ta mogla byc np. slaba.
choroba juz boje sie pytac ale czy ty aliengsm, napisales nam juz jaki ty masz tam silnik ? bo jakos niewidze
Jesli chcez zeby ci pomoc, no zebys sobie sam to naprawil, to pare zaczy musisz nam wyzdradzic. Przedewszystkim jaki to silnik, i tu np. 1,9 TDi niewystarczy.
a blad 023F = 00575 oznacza ze cisnienie doladowania odbiega ( duzo) od wymaganego
tak ze przyczyny trzeba szukac w ukladzie doladowania a nie w przplywce
Choc i ta mogla byc np. slaba.
pozdr.
voss
voss
Silnik u mnie jest 110 konny.
Tak na marginesie to mam już dość tego samochodu. Od chwili gdy go kupiłem jest z tym problem. Od kilku tygodni jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy co innego mówi, każdy ma inny pogląd na problem. Dlaczego w Polsce każdy ma się za najlepszego, a gdy przychodzi co do czego to wychodzi jacy jesteśmy żałośni.
Tak na marginesie to mam już dość tego samochodu. Od chwili gdy go kupiłem jest z tym problem. Od kilku tygodni jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy co innego mówi, każdy ma inny pogląd na problem. Dlaczego w Polsce każdy ma się za najlepszego, a gdy przychodzi co do czego to wychodzi jacy jesteśmy żałośni.
nie przesadzaj , taki problem łatwo rozwiązać , chyba , że to kierownice spalin ,zmień mechanika na takiego , który się zna na TDIaliengsm pisze:Tak na marginesie to mam już dość tego samochodu. Od chwili gdy go kupiłem jest z tym problem. Od kilku tygodni jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy co innego mówi, każdy ma inny pogląd na problem. Dlaczego w Polsce każdy ma się za najlepszego, a gdy przychodzi co do czego to wychodzi jacy jesteśmy żałośni.
na początku zrób tak jak pisałem , czyli sprawdź szczelność wężyków i zamień miejscami n75 z n18
Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 13:53 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości