zniszczony pasek rozrzadu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ko_sa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

zniszczony pasek rozrzadu

Post autor: ko_sa » wt sie 21, 2007 10:09

spotkal sie ktos z was moze z taka sytuacja, ze pasek rozrzadu niszczyl sie.scieral od strony filtra powietrza?kolo pasowe napedu alternatora tez jest mocno powycietane,zrobily sie na nim takie zeby.ciezko to opisac a zdjecia nie mam jak zrobic.

zapytam inaczej,czy kolo pasowe napedu alternatora,to na wale, spelnia jakas funkcje przy trzymaniu paska zeby sie nie zsuwal?czy od tego jest tylko napinacz?
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 11:03 przez ko_sa, łącznie zmieniany 2 razy.


Volkswagen Transporter 1.6d

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt sie 21, 2007 21:41

A co ma pasek rozrządu do koła na alternatorze? :shock:



maciek1912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1912 » śr sie 22, 2007 13:30

Ja miałem ten sam problem w dwóch autach 1.6 td, w passacie i transporterze.
Wystarczy wsadzić podkładkę pod mocowanie pompy wtryskowej (ostrożnie żeby nie rozregulować zapłonu) Wtedy wałek pompy będzie pracował pod ciut innym kątem i pasek nie powinien się zsuwać i niszczyć. Tylko pamiętaj, że musisz robić to delikatnie i z wyczuciem



Awatar użytkownika
ko_sa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: ko_sa » ndz sie 26, 2007 20:30

dziekuje za podpowiedzi!!!napewno sie przydadza.o efektach na pewno poinformuje.


Volkswagen Transporter 1.6d

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz sie 26, 2007 22:04

tez mialem taki problem,u mnie przyczyna byl napinacz paska rozrzadu


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
ko_sa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: ko_sa » ndz sie 26, 2007 22:37

ale co dokladnie bylo z tym napinaczem nie tak??
przypomnialo mi sie wlasnie ze pasek wchodzi na kolo od rozrzadu prawidlowo czyli jak by to powiedziec rowno,dopiero po wejsciu na kolo od pompy paliwa zaczyna sie zsuwac.potem na kolo walka posredniego wchodzi tez JAKBY rowno.dodam ze to kolo zostawia na pasku wyrazne slady tarcia tak jakby nie obracalo sie z ta sama predkoscia co pasek.cos czuje ze sam nic nie zwojuje tylko musze pojechac do moich magikow.mam nadzieje ze cos wymysla.oczywiscie wspomne o waszych sugestiach co do rozwiazania pronlemu.


Volkswagen Transporter 1.6d

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pn sie 27, 2007 17:41

u mnie problem z paskiem rozwiązał się po kapitalce silnika, mechanik poskładał i oczyścił (miejsca gdzie przylega pompa do mocować) wszystko i teraz jest spoko, przejechałem juz z 9 tyś km i narazie pasek jest OK. Jak gadałem ze swoim mechanikiem to mowił że po 20 tys będe miał juz pasek do wymiany, no ale narazie wygląda tak jak przed założeniem :bigok:


www.jettaclub.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 115 gości