Odcina paliwo przy 130km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GóralTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 14:50
Lokalizacja: Białystok

Odcina paliwo przy 130km/h

Post autor: GóralTDI » ndz sie 19, 2007 14:53

Problem mój polega na tym, że na 4 biegu mając 130km/h i ok.3,5 obrotów nie moge jechać szybciej. Czuć lekkie szarpnięcie, jakby się zakrztusił a później jedzie przy tych obrotach 130km/h i nic więcej. Pedał oczywiście wciśnięty do dna. Kiedy wrzucam 5 bieg jest to samo tylko oczywiście na miejszych obrotach. Co może być tego przyczyną?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196057&postdays=0&postorder=asc&start=0][img]http://images37.fotosik.pl/120/03f0dfb23dac3565.jpg[/img][/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 19, 2007 15:01

Wchodzi w tryb awaryjny. Nie mryga podczas jazdy kontrolka swiec zarowych?

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sie 19, 2007 15:02

>>>SZUKAJ<<<< n-75 , notlauf, tryb awaryjny no i moze podaj typ silnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
GóralTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 14:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GóralTDI » ndz sie 19, 2007 15:23

Poszukałem na forum i rzeczywiście było już troche o tym :D
Auto kupiłem niedawno i nie wiem jaki to silnik bo nie ma naklejki w bagażniku :smoke: 94r 90KM więc powinien być 1Z. Kontrolka świec się nie zapala. Na niższych biegach chodzi idealnie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196057&postdays=0&postorder=asc&start=0][img]http://images37.fotosik.pl/120/03f0dfb23dac3565.jpg[/img][/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 19, 2007 15:26

GóralTDI pisze:Poszukałem na forum i rzeczywiście było już troche o tym :D
Auto kupiłem niedawno i nie wiem jaki to silnik bo nie ma naklejki w bagażniku :smoke: 94r 90KM więc powinien być 1Z. Kontrolka świec się nie zapala. Na niższych biegach chodzi idealnie.
Wiec jak wyczytales konieczne jest podpiecie VAGa, odczyt bledow i test dynamiczny. Jak to zrobisz daj znac co i jak, poradzimy co dalej. Masz 1Z.

Gitner
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 15:27 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
GóralTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 14:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GóralTDI » ndz sie 19, 2007 15:29

Żeby nie zakładać nowego tematu to chciałbym w tym dodać jeszcze że czasem przy zapalaniu jak przekręce kluczyk to przez chwile leci mały dymek ze stacyjki :grin: Czy to może mieć z tym jakiś związek?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196057&postdays=0&postorder=asc&start=0][img]http://images37.fotosik.pl/120/03f0dfb23dac3565.jpg[/img][/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 19, 2007 15:33

GóralTDI pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu to chciałbym w tym dodać jeszcze że czasem przy zapalaniu jak przekręce kluczyk to przez chwile leci mały dymek ze stacyjki :grin: Czy to może mieć z tym jakiś związek?
Nie ma zwiazku.. W tym wypadku konieczne jest rozkrecenie kolumny i szukanie przypalonych pewnie stykow.

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sie 19, 2007 15:57

popatrz na wezyki od n-75 (niebieski i czerowny czy nie sa przetarte)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pn sie 20, 2007 18:59

Standardowy notlauf, odłącz przewody (niebieski i pomarańczowy) od zaworka N75, zmostkuj je i sie przejedz, jak golf nie będzie sie zamulał to walnięty!!! masz zaworek N75.



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pn sie 27, 2007 13:55

GóralTDI pisze:Problem mój polega na tym, że na 4 biegu mając 130km/h i ok.3,5 obrotów nie moge jechać szybciej.
A ja myślę że to nastawnik- a dokładnie źle ustawiona wartość początkowa napięcia co skutkuję że przy owych 3500v/min masz już max dawkę prądu na nastawniku i temu nie chce więcej iść.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 13:58

lokmen pisze:A ja myślę że to nastawnik- a dokładnie źle ustawiona wartość początkowa napięcia co skutkuję że przy owych 3500v/min masz już max dawkę prądu na nastawniku i temu nie chce więcej iść.
Pozdrawiam.
źle myślisz :bajer:
przy większych obrotach jeżeli uszkodzony jest któryś z podzespołów upuszczający ciśnienie , turbo zaczyna tak dmuchać , że ECU widząc to nie pozwala dodać gazu
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 13:59 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pn sie 27, 2007 14:01

damcio151 pisze:źle myślisz :bajer:
miałem identycznie jak kolega- stąd taka moja sugestia. Najlepiej niech się podepnie do VAG'a to zobaczy.
:partyman:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 14:03

lokmen pisze:miałem identycznie jak kolega- stąd taka moja sugestia. Najlepiej niech się podepnie do VAG'a to zobaczy.
:partyman:
jeżeli w nastawniku nie było grzebane to palec przesuwu sam z siebie nie zmieni położenia ...jest na stożku



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pn sie 27, 2007 14:10

GóralTDI pisze:Auto kupiłem niedawno i nie wiem jaki to silnik bo nie ma
kolega nie grzebał ale poprzednik? :) a tak na serio to przyczyn może być kilka- spewnością kolega powinien zacząć eliminować te które nie wymagają podpięcia sie pod VAG'a ale jak można sie spodziewać i bez tego sie nie obejdzie...
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości